16

326 26 56
                                    

Od kilku dni atmosfera w Genzie była inna – mniej postów na Instagramie, cisza na Twitterze. Fani grupy zaczynali podejrzewać, że dzieje się coś wielkiego. Genzie zawsze byli aktywni w social mediach a nagłe wyciszenie wywołało falę spekulacji. Fausti i Bartek również trzymali swoje życie prywatne w cieniu, powstrzymując się od publicznych gestów czułości.

Jednak dzisiaj mieli inny plan. Cała ekipa Genzie miała spotkać się na nagraniach, które były częścią wielkiej niespodzianki przygotowywanej dla fanów. Fausti i Bartek wiedzieli, że to idealny moment, aby wyjawić grupie ich związek. Zdecydowali, że zrobią to w sposób który idealnie odzwierciedla ich dynamiczną i pełną humoru relację.

Kiedy Fausti dotarła na miejsce nagrań Bartek już tam był rozmawiając z Hanią i Świeżym. Wszystko odbywało się w małym, wynajętym studiu gdzie Genzie nagrywało nowy odcinek, który miał być częścią nowej serii. Fausti poczuła lekkie podekscytowanie ale i stres mimo, że grupa była jak rodzina wyznanie, że z Bartkiem są razem wiązało się z wielkim krokiem.

— Jak się czujesz przed tym wszystkim? — zapytała Bartka, kiedy spotkali się w rogu studia  z dala od reszty.

— Lekko podenerwowany ale wiem, że to będzie zabawne. — odpowiedział z uśmiechem. — Myślę, że to idealny moment żeby ich zaskoczyć.

Fausti zaśmiała się, rozluźniając się trochę.

— Zrobimy to w naszym stylu.

Nagrania rozpoczęły się jak zawsze – śmiech, żarty, pełna energia ekipy. Fausti i Bartek byli w świetnym nastroju, jakby ich sekretny plan dodawał im dodatkowej pewności siebie. Kiedy przyszedł moment nagrania głównej sceny – quizu z pytaniami o członków Genzie – Bartek delikatnie skinął głową do Fausti. To był ten moment.

— Dobra, zaczynamy! — ogłosiła Hania, biorąc kartkę z pytaniami. — Kto odpowiada na pierwsze pytanie?

Bartek i Fausti wymienili porozumiewawcze spojrzenie. Bartek wstał z miejsca podchodząc do tablicy z pytaniami.

— Mam propozycję, żeby zrobić coś inaczej. — zaczął uśmiechając się szeroko. Wszyscy spojrzeli na niego z zaciekawieniem.

— Co masz na myśli? — zapytała Hania, podejrzliwie mrużąc oczy.

— Zanim odpowiem na jakiekolwiek pytanie, mam jedną zagadkę do rozwiązania dla was wszystkich. — Bartek spojrzał na Fausti a ona wstała z miejsca, gotowa do działania.

— No dobra mów, co kombinujesz. — odezwał się Świeży, próbując powstrzymać śmiech.

Bartek spojrzał na Fausti, która stała tuż obok niego. Oboje wzięli głęboki oddech, po czym Bartek wyciągnął telefon klikając w aplikację z pytaniami, które przygotowali wcześniej.

— Zagadkę macie prostą: Kto z Genzie ma dziewczynę a wy jeszcze o tym nie wiecie? — Bartek uśmiechnął się szeroko a cała grupa zamarła na chwilę w ciszy.

Nagle wybuchły śmiechy i okrzyki zdziwienia. Hania rzuciła się na kanapę, jakby nie mogła uwierzyć co słyszy.

— Okej czekaj, co? — Hania niemal krzyknęła patrząc raz na Bartka, raz na Fausti.

— Serio? — zapytała Natalka, szeroko otwierając oczy. — Nie wiedziałam, że to się w końcu stanie!

Fausti zaśmiała się głośno a Bartek objął ją delikatnie ramieniem.

— Tak, to prawda. — powiedziała Fausti patrząc na grupę. — Od jakiegoś czasu jesteśmy razem, ale chcieliśmy to najpierw zatrzymać dla siebie.

— Ale dzisiaj uznaliśmy, że czas wam powiedzieć. — dodał Bartek, całując Fausti w czoło.

Na chwilę zapanowała euforia – Hania i Świeży zaczęli ich zasypywać pytaniami, śmiejąc się i rzucając różne komentarze. Julita i reszta ekipy patrzyli na nich z niedowierzaniem, ale szybko pojawiły się gratulacje i śmiechy.

— Dlaczego nic nie powiedzieliście wcześniej? — zapytała Hania, udając obrażoną.

— Chcieliśmy zobaczyć jak długo uda nam się to ukryć. — odpowiedziała Fausti, śmiejąc się.

— Nieźle wam to wyszło ale przyznaję, że mieliśmy jakieś podejrzenia. — powiedziała Wika mrużąc oczy, jakby analizowała wszystkie ich wcześniejsze zachowania.

Nagrania poszły dalej a atmosfera w ekipie Genzie była jeszcze bardziej rozluźniona niż zwykle. Wszystko układało się idealnie – ich relacje prywatne i zawodowe splatały się w harmonijny sposób a Fausti i Bartek poczuli, że to był dobry moment by podzielić się swoją nowiną.

Po nagraniach Fausti i Bartek wrócili do mieszkania Bartka, gdzie postanowili spędzić resztę dnia. Wciąż czuli ekscytację po tym jak wyznali grupie prawdę. Wieczór zakończyli w kuchni, gdzie Bartek ponownie przygotował swoje słynne cynamonki. Ten rytuał stał się ich małą tradycją, którą oboje uwielbiali. W kuchni unosił się zapach cynamonu a oni zmęczeni, ale szczęśliwi siedzieli przy stole czekając, aż ciasto się upiecze.

— Myślę, że dzisiaj przeszliśmy test. — powiedziała Fausti, opierając się o Bartka.

— Zdecydowanie. Teraz możemy czekać na reakcje fanów. — odpowiedział, zerkając na piekarnik.

Gdy cynamonki były gotowe usiedli przy stole zajadając się słodkościami, którymi postanowili podzielić się również jutro z przyjaciółmi. Zakończyli dzień w ciszy i spokoju, pełni satysfakcji z tego, że ich sekretny związek nie jest już tajemnicą – przynajmniej wśród najbliższych przyjaciół.

Dzieeeeń dobry! 🤍

Małe info, można powiedzieć ploteczka 😉

Otóż z relacji kilku osób, które były na koncercie 3króli w Gdańsku wynika, iż chłopaki po skończonym koncercie dziękowali Bartkowi za to, że się pojawił. Gdyż UWAGA! był za granicą 😎 Przypadek ? Możliwe, ale trudno w niego uwierzyć...

W jakim celu ten wyjazd i z kim 😏?

Jedna osoba przychodzi na myśl (tym bardziej, iż była wtedy również za granicą), tylko jaki cel 😏
Przytulam! 🤍

Ostatni razOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz