Trilógia :)

513 43 5
                                    

Sziasztok!

Igen, ezennel bejelentem, hogy az eredetileg egykönyvesnek szánt történetemet trilógiává bővítem. :)
Még mielőtt bármit mondanék az új könyvről, fontos infó, hogy ahogy azt publikálom majd, az előző kettőnél is cím- és borítóváltozást terveztem, hogy picit összefogjam ezt a három könyvet, szóval ne lepődjetek majd meg.
Az első könyv címe "Kötetlen sebeink", a második könyv "Elvarratlan szálaink" lesz, a harmadik pedig:

SZÍVEINK, SZÍNEINK

"Nem létezik tökéletes élet.
Legalábbis Regi tapasztalatai alapján semmiképpen. Egyszer fent, egyszer lent, egyszer furcsák a dolgok, egyszer végre egy húron pendülünk az élettel, majd egyszer csak újra a feje tetejére fordul minden; de talán nem is a dolgok változása az állandó, csak mi magunk változunk folyamatosan – otthagyunk helyeket, új életet kezdünk, megnövünk, felnövünk, másokkal vagyunk, másképp látjuk a világot, és a végére valójában mi fordulunk a fejünk tetejére.
Regi sokáig úgy hitte, hogy a dolgok nem változnak, mert körforgásokban van része, amikből nem lehet véglegesen kiszakadni, ezért ugyanazokat a harcokat vívja újra és újra – de mi történik, ha megtörik a jég és mégis úgy alakul az élet, hogy ezek a körforgások kilökik magukból? Hogyan éli meg a tudatot, hogy az élete tényleg megváltozott? Képes elfogadni a változásokat és a régi, megszokott küzdelmek helyett az újakkal szembenézni, vagy elbizonytalanodva inkább visszamenekülne a jól ismert, korábbi problémáihoz, amiken egész eddig túllépni próbált? Számíthat ebben másokra, vagy ezen a belső küzdelmen egyedül kell végigmennie?
Reginek soha nem volt erőssége bizonytalanságok nélkül lépni az új dolgokba, ahol már nem érvényesek a korábbi játékszabályok és tapasztalatok, de az élet táncol tovább, a tizennyolcadik születésnapjához közeledő lánynak pedig talán nem kellene, hogy problémát jelentsen, hogy felvegyek ezen lépések ritmusát.

De talán mindehhez csak egyvalakinek a színei kellenek az életébe, aki korábban is tökéletessé festette a lány szürke hétköznapjait."

Terveim szerint nagyjából egy hét múlva, következő hétvégén rakom ki az új könyvet, mindenesetre majd kiírom az oldalamra is, ha kint van, biztos, ami biztos

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Terveim szerint nagyjából egy hét múlva, következő hétvégén rakom ki az új könyvet, mindenesetre majd kiírom az oldalamra is, ha kint van, biztos, ami biztos.

Remélem, tetszeni fog, addig is sok-sok puszi mindenkinek! <3

Kiki

(u.i.: és remélem, hogy ez a könyv is tetszett <3)

Elvarratlan szálainkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora