Rozhodl se, že je nebude rušit, půjde dolů a tam počká. Konfrontace by byla akorát tak trapná pro všechny zúčastněné a on, vzhledem ke stavu svého vztahu s Ginny, neměl sebemenší důvod dělat scénu. A to mu dokonce i docházelo, že to vůbec nemusí být poprvé, co si jeho přítelkyně podobnou návštěvu dovedla domů.
Sešel zpátky do kuchyně, vzal si rozpitou skleničku s džusem a položil ji na stůl vedle ministerské složky. Následně si sedl do křesla, hodil nohy na stůl a dal se do čtení všeho, co ve složce bylo. Hned na prvním listu se nacházely pokyny pro přesun do Česka. Harry nikdy do zahraniční moc necestoval, takže nebylo divu, že ani tuto zemi ještě nenavštívil. Když už se někam podíval, bylo to díky práci - ostatně jako v tomto případě.
V pokynech nic zvláštního nestalo. Měl se dostavit v šest večer do ministerské klubovny bystrozorů, kde se dozví, s kým bude na pokoji. S úšklebkem na tváři pomyslel na Malfoye a Olivera. Jeden jako nejhorší možnost, druhý snad jako ta nejlepší.
Při pohledu na hodinky zjistil, že je něco po půl čtvrté odpoledne. Zbývaly mu ještě zhruba dvě hodiny a půl. Balení mu nikdy netrvalo příliš dlouho, ale pokud Dean neodejde do půl páté, bude muset jít nahoru a milostnou scénku nahoře přetrhnout. Chtěl by si s Ginny o Deanovi promluvit, než bude muset odjet pryč, a to dost dobře nepůjde, pokud bude Thomas sám přítomen.
Na dalším papíře byly rozepsány obecné informace ohledně pobytu v zahraničí, a také o průběhu vyšetřování. Schůzky týmu bude organizovat Pyne, standardně bude jedna každý den večer, změny se případně dozví na místě. Po ukončení schůze nastane čas osobního volna. Při vyšetřování v terénu budou členové vždy po dvojicích, které se stanoví už na pobyt v pokojích. Pokud nastanou nějaké noční akce, bude to ohlášeno dopředu. Vše podobné má na starost Pyne.
Dotazy na Jacksonovi, kteří zůstanou v Británii a budou poskytovat případné informace z archivu, se budou zapisovat do složky, kde si je Jacksonovi přečtou a stejným způsobem i zodpoví. Výslechy při vyšetřování se musí vždy provádět v přítomnosti Michaela. Po celou dobu vyšetřování bude tým pobývat v ČR, pokud Pyne neurčí jinak. Zůstane tam do vyřešení případu nebo do té doby, dokud se vyšetřování nestane neúspěšným a neskončí na mrtvém bodě.
Snídaně budou od šesti do osmi v hotelové jídelně, v devět začíná pracovní doba. Ovšem všichni členi týmu musí být připraveni k povolání do práce po celý den, i v době volna. Na oběd bude čas od půl dvanácté do jedné, není hromadně zařízen v hotelu a každý si ho bude platit sám.
„Jak jinak," uchechtl se Harry.
Večeře jsou opět na hotelu, týmu je na ně vyhrazen čas od šesti do půl sedmé. Dnes zajištěné nejsou, až zítřejší snídaně. Po ubytování mají dnes večer členové týmu volno a v neděli také, mimo Malfoye, který bude muset jít prohlédnout tělo se svým parťákem. Práce začíná v pondělí mimo výjimku již popsanou. Každou neděli budou mít členové týmu volno, nebude-li to situace vyžadovat jinak. Na konci stránky stálo ještě upozornění, že hotel bude mudlovský.
Na další stránce byl přesný přehled členů anglického famfrpálového národního družstva se základními údaji o každém hráči. Obdobně byly uvedeny informace o českém týmu. Jako poslední zde byla uvedena výpověď o události v podání Harolda Price. Nic jiného už se ve složce se nenacházelo, což Harryho vcelku překvapilo. Očekával alespoň nějaké předběžné odhady se strany českých léčitelů.
Zaklapl složku a odhodil ji na stůl. Napil se džusu a podíval se na hodinky. Ještě je několik minut čas. Opřel se zády o křeslo a do hlavy mu zase vplula myšlenka na Olivera s Malfoyem. Vzpomněl si na své předsevzetí o tom, že si projde všechny staré Věštce a pokusí se v nich něco najít. Malfoy se v nich objevoval celkem často, ovšem všechny tyto výtisky letěly přímo do krbu.
ČTEŠ
How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!
FanfictionBystrozor Potter a léčitel Malfoy. Dva muži se společnou minulostí a díky rozhodnutí osudu i se společnou budoucností, kteří jsou nuceni společně pracovat na vyšetřování vraždy člena národního famfrpálového týmu, což zapříčiní jejich sblížení. Ovšem...