Brýlatý muž si nervózně prohrábl vlasy a zvedl svůj pohled k blonďákovi před sebou. Ten neskrýval své překvapení. Kdyby to bylo možné, jeho obočí by samým překvapením vyletělo až do nebes.
„Promiň, blbej nápad," omluvil se Harry a tváře mu trapností zčervenaly. Začal se zvedat z postele.
„Počkej, Pottere," byl zastaven Dracovým hlasem. „Jen si mě překvapil. Myslím tím, opravdu překvapil."
Harry se na Draca zmateně podíval a dosedl zpět na matraci.
„Myslím, že to není zas tak špatný nápad, Pottere. Budu rád." Draco se mírně pousmál.
Harry mu jeho úsměv mírně opětoval svým vlastním a s hořícími tvářemi ho požádal: „Otoč se." Nastalá situace mu přišla velmi trapná, ale jedno pozitivum na ní našel, svými trapnými pocity se zbavil svého intimního problému.
Draco se otočil a posadil se před Harryho natočený zády k němu. „S tričkem?" zeptal se Harryho podivně zastřeným hlasem.
„Jak chceš." Harry zčervenal jako pivoňka. Bylo by mu ještě trapněji, kdyby o sundání trička Draca vyloženě požádal, ale věděl, že s tričkem to nebude mít ten pravý účinek a Draco si to taky uvědomuje.
Nastala chvíle ticha, kterou po chvíli přerušily šustivé zvuky. To když si Draco sundával tričko. Pohodil ho před sebe a hlasitě vydechl.
Harry nejdříve sjel jeho záda pohledem. Stále tomu nemohl uvěřit. Draco mu to dovolil a ještě mu sám dal možnost dotýkat se jeho pokožky na zádech. Harry opravdu nevěděl, proč to s ním takto cloumá. „Vždyť je to naprosto normální věc!" říkal mu jeden z hlasů v jeho hlavě. Další s tím však nesouhlasil: „Rozhodně ne mezi ním a tebou."
Draco se mírně zavrtěl a upoutal tak Harryho pozornost. Ten si uvědomil, že tu nejspíš jen chvíli seděl a nic nedělal. „Promiň," špitl a opatrně položil jednu ruku na Dracovo rameno. Počkal na jeho reakci, a když se mu nedostalo žádného negativního ohlasu z Dracovy strany, udělal totéž i s druhou rukou.
Pomalu začal Dracovu pokožku mnout svými prsty. Cítil ztuhlost Dracových svalů, ale zároveň ho opět fascinovala jemnost a hebkost Dracovy bledé kůže. Měl tak neuvěřitelně sametovou pokožku!
Nejdříve se věnoval jen malému kousku ramen, postupně začal masírovat stále větší a větší část zad a šíje. Jeho první doteky byly nesmělé a nejisté, ale časem nabyl jistoty. Snažil se, aby byl jemný, ale zároveň efektivní, proto v bolavých místech vždy nepatrně přitlačil.
Draco si z počátku na Harryho doteky jen zvykal, později se i on více osmělil, a když se Harry dotýkal nejbolavějších míst, položil se na jeho ruky, aby mu tak dal najevo, že zde potřebuje víc. Časem mu začala být masáž velmi příjemná. Cítil, jak se jeho svaly postupně uvolňují a bolest mírně odstupuje.
Po celou dobu nikdo nemluvil. Ticho, které v místnosti nastalo, bylo přerušováno jen Dracovými občasnými hlasitými výdechy.
„Není ti zima?" řekl polohlasně Harry, když si všiml husiny tvořící se na Dracových zádech a na chvilku přestal hýbat svými dlaněmi.
„Ne, pokračuj, prosím," šeptl Draco.
„Ale máš husinu," konstatoval Harry.
„Já vím," zněla Dracova krátká odpověď. „Pokračuj, prosím," opětovaně vyzval Harryho po chvilce.
„Dobře." Harry opět začal pohybovat svýma rukama. Pak opět nastalo ticho. Přerušil ho až Draco.
„Je to příjemné," spokojeně zamručel a více se natiskl na Harryho ruce.
ČTEŠ
How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!
FanfictionBystrozor Potter a léčitel Malfoy. Dva muži se společnou minulostí a díky rozhodnutí osudu i se společnou budoucností, kteří jsou nuceni společně pracovat na vyšetřování vraždy člena národního famfrpálového týmu, což zapříčiní jejich sblížení. Ovšem...