Colin se na chvíli odmlčel a pohledem sjel zaraženého Harryho v křesle naproti sobě. Když viděl, že se Harry k žádné reakci nechystá, pokračoval.
„Tím se přesouvám ke svým dvěma prosbám, které na tebe mám. Tu první už jsem v podstatě řekl. Budu potřebovat, abys na Draca dohlédl. Jednak proto, aby neudělal nějakou blbost, až se o tom dozví. Jednak proto, že jste spolu na pokoji a vypadá to, že jste si za těch pár dní tady k sobě našli cestu, takže by to neměl být problém a hlavně to nebude nápadné, když budete stále spolu. A nakonec také proto, že by případné... zájemce o jeho osobu, mohla tvá přítomnost odrazovat. Přece jenom tvé jméno něco znamená.
Tou druhou je, že bych byl rád, kdybys dnes večer po večeři přišel i s Dracem do mého pokoje, kde bych mu rád vysvětlil vše, co jsem ti řekl a co ti ještě řeknu." Odmlčel se a podíval se na Harryho.
Ten kývl hlavou na souhlas. „Samozřejmě. Budeme tam."
„Dobrá. Další věcí, kterou bys měl nejspíš vědět, je fakt, že Luciusovi byla prozatímně přidělena dvojce bystrozorů, kteří na něj mají dávat pozor. Pokud se naše domněnky potvrdí, bude nejspíše přesunut pod Fideliovo zaklínadlo. A Draco s ním."
Harry opět kývnul hlavou na souhlas.
„Teď k další věci. Té svým způsobem důležitější a související s tou první, také se týká Draca."
„Co může být důležitější než to, že mu jde někdo po krku? Nejspíš tedy," skočil mu Harry do řeči.
„Nech mě domluvit, prosím tě." Colin si promnul obličej. „Jde o to, že jeden z členů našeho vyšetřovatelského týmu – a ty nejspíš pochopíš který – za mnou dnes přišel a řekl mi soukromě svůj jistý dojem. Aniž by věděl o nastalých věcech v Británii. To je dle mého velmi důležitý fakt." Nejistě kouknul na Harryho, který ho pohledem vybízel k pokračování.
„Přišel za mnou a řekl mi, že jistý člověk z našich podezřelých, by mohl ohrozit jednoho z našich agentů. Rozvíjel mi tu svoji teorii celkem podrobně, ale hlavně ji podkládal logickými argumenty.
Dle jeho domněnek byl Morgan v prvotní linii jen návnadou, která sem měla přilákat nejlepšího lekvaristu a lékouzelníka v Británii, Draca Malfoye. Nebyl to jediný úmysl, ale byl to hlavní úmysl.
Morgan byl nejspíše nějakým způsobem zapleten do plánů... pomstychtivých, říkejme jim zatím tak. Bylo třeba ho odstranit z cesty. Možná věděl něco, co vědět neměl, možná odmítl spolupracovat, kdo ví. Hlavní je, že se jim hodil do plánu. Měli takto možnost zabít dvě mouchy jednou ranou.
Na Morganovo odstranění použili špatně rozpoznatelný jed, který sem přilákal právě Draca. Dali na předpoklad, že mladého Malfoye umístíme do našeho týmu a nespletli se. Ale proč ho chtějí zde, to zatím nebylo jasné ani mému zdroji.
Jednou z variant byla možnost útoku na Narcissu. Když byl Lucius zadržen stranou od ní, což po jeho výslechu prokazatelně víme, a její syn byl odklizen až sem, měli volnou cestu k její smrti. Tato teorie se však pozdává neúplná, protože proč by se nezbavili Draca jiným způsobem? Mohli ho jen zadržet na jiném místě, stejně jako Luciuse.
Další z variant tedy pracuje i s tímto detailem. Její podstatou je ještě nenastalá událost. Draco má mít v Moranově případě nějakou funkci. Může být nepostřehnutelným způsobem využit k něčemu nekalému, může být cílem dalšího útoku.
Ať už je to jakkoliv, já nemám důvod, proč slovům našeho agenta nevěřit. Vše co mi říkal, nějakým způsobem dávalo smysl. Zvlášť, když já jsem už věděl podrobnosti o případu Narcissy Malfoyové a on o nich neměl nejmenší tušení." Colin dokončil svou řeč a s obavami pohlédl na Harryho.
ČTEŠ
How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!
FanficBystrozor Potter a léčitel Malfoy. Dva muži se společnou minulostí a díky rozhodnutí osudu i se společnou budoucností, kteří jsou nuceni společně pracovat na vyšetřování vraždy člena národního famfrpálového týmu, což zapříčiní jejich sblížení. Ovšem...