Vánoce se přehouply v Nový rok. Následující měsíc plný sněhových radovánek utekl mladé rodince z Godrikova Dolu až příliš rychle a než se nadáli, leden byl nahrazen únorem. Sněhová pokrývka roztála a zima odcházela. První sněženky a bledule si prorazily cestičky na svět a koncem měsíce nikdo nepochyboval o tom, že se jaro již probudilo.
Se symbolickým dvacátým osmým únorem, posledním dnem druhého měsíce roku, se po dlouhých týdnech vrátil život i na Dracovo sídlo ve Skotsku, a to ještě v hojnějším počtu, než tomu bývalo dříve. Blonďák byl již nadobro přestěhovaný u Harryho v Godrikově Dole, a to aniž by byl den, který by mohl označit za den definitivního přestěhování, jelikož celá tato záležitost se časem tak nějak sama vyřešila ke štěstí jich obou. Ale na svůj někdejší domov nezapomněl. Nyní ani nesměl. Již před dvěma dny se sem společně s Harrym a Scorpiusem vrátil, aby splnil to, co slíbil. Hermionina a Ronova svatba se bude konat zde.
Včerejšího rána se k nim přidal i Lucius, aby jim usnadnil přípravy na svatbu Harryho přátel, které v celém sídle probíhaly. A dnes, osmadvacátého, se ve spěchu dokončovalo vše potřebné. Draco právě naháněl všechny domácí skřítky po domě a pečlivě na všechno dohlížel, aby se nic nepokazilo. Harry když viděl, s jakým zaujetím se do práce vžil, a když slyšel, jak pevně a striktně rozkazuje jednomu a hned zas onomu skřítkovi, nemohl se ubránit vzpomínce na Dracovo školní já. Vykouzlilo mu to úsměv na tváři.
Celé dopoledne a vlastně i oběd strávil Harry pouze v přítomnosti Luciuse a Scorpia. Draca viděl jen několikrát, když se mihnul okolo. Mrzelo jej to, ale nezazlíval mu to. Vždyť chystal přeci svatbu jeho nejlepším kamarádům. Vlastně... byl šťastný, když si uvědomil, co všechno Draco po Hermionu s Ronem dělá. On sám také přiložil ruku k dílu, ale v trochu jiných směrech než Draco. Za svou největší zásluhu považoval pomoc Ronovi při plánování líbánek, které mají být pro Hermionu překvapením. Avšak nepochyboval, že se jí výsledek bude líbit.
Včera odpoledne strávil spolu s Dracem přípravou jednoho ze sálů, které se zde nacházely. Dnes po obřadu se tam bude konat svatební hostina. Pravda, jeho umisťování stolů, židlí a rozmisťování dekorací se neobešlo bez následné Dracovy kritiky, protože sebemenší posun o milimetr vedle byl podle blonďatého perfekcionisty naprosto nepřípustný, ale snažil se.
Také zařídil většinu pomocné síly, která se dnes činila, a to především s přípravami jídla na hostinu. Škálu všemožných pokrmů, jejichž seznam získal od Hermiony, nyní v kuchyni nepřipravoval nikdo jiný, než se souhlasem ředitelky McGonagallové vypůjčení domácí skřítkové z Bradavic. Ovšem to nebyla zrovna skutečnost, o které by měla být Hermiona informována. A všichni moc dobře věděli proč.
Dá se říci, že by přípravy Harryho i bavily, kdyby se s nimi nebyla pojila Dracova stupňující se náladovost a v jejím důsledku hádky kvůli maličkostem. Věděl, že po svatbě tohle všechno ustane, protože příčinou vznikajících neduhů nebylo nic jiného, než blondýnova vyčerpanost z neustálého zařizování, ale představa toho, jak to bude s Dracem vypadat při přípravách jejich vlastní svatby... Asi bude muset zařídit, aby v tomto ohledu Draco nemusel dělat téměř nic.
Už když se dnes vzbudil, ještě než otevřel oči, věděl, že nastal onen vrcholný den. Ráno jej přivítal chlad v posteli a prázdno na Dracově straně, což byly také příčiny toho, že byl vzhůru dříve než obvykle. Scorpius ještě klidně spal v postýlce u okna. Poté, co jej Harry zkontroloval, vydal se na obhlídku sídla, aby Draca našel. Nakonec jej k blondýnovi zavedl zvuk jeho hlasu. Našel jej o patro níže na chodbě již zcela oblečeného, s hrnkem kávy v jedné ruce a suchým rohlíkem ve druhé, jak mezi jednotlivými sousty komanduje skřítky pobíhající okolo. A když se Harry dožadoval pozornosti, byl odbyt rychlým polibkem a ještě rychlejším přáním dobrého rána.
ČTEŠ
How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!
FanfictionBystrozor Potter a léčitel Malfoy. Dva muži se společnou minulostí a díky rozhodnutí osudu i se společnou budoucností, kteří jsou nuceni společně pracovat na vyšetřování vraždy člena národního famfrpálového týmu, což zapříčiní jejich sblížení. Ovšem...