19. kapitola - Práce a únava

3.8K 309 26
                                    

„Takže, pokud jsem to z těch zápisků správně pochopil, pane Malfoyi, vaše předběžné závěry ukazují na použití jedu z málo známé oceánské ryby?" otázal se Colin a svojí otázkou vyrušil Harryho z práce.

Harry neměl nejmenší ponětí o tom, že Draco dospěl k nějakým předběžným závěrům, proto zpozorněl a čekal, až Draco odpoví.

„Ano. Je to jedna z nejpravděpodobnějších možností."

„Dobrá tedy. Kolik času budete potřebovat na to, abyste mohl jmenovat příčinu se stoprocentní jistotou?"

„Nevím. Záleží na rychlosti zpracování vzorků z Moranova těla. Některé jsem si vzal na starost já, na jiných pracuje pan Jankowski. K tomu, abych si mohl být stoprocentně jistý, budu potřebovat jejich výsledky. Možná bude potřeba udělat i nějaký experiment. Jedy z oblasti téměř nezmapované, jakou rozhodně oceánské ryby jsou, se nevyhledávají snadno."

„Věřím ve vaše slova. Sám v tomto oboru nejsem příliš velký znalec, takže mi ani nic jiného nezbývá, ale mohl byste..."

Harry z rozhovoru více neslyšel. Draco s Colinem kolem něj pouze procházeli, a tak už nic víc nezachytil. Rukou si promnul kořen nosu a opět se snažil věnovat pozornost papírům před sebou. Jenže v chaosu, který na pracovišti panoval, se mu to příliš dobře nevedlo.

Byl už unavený. Od té doby, co přišli, seděl za stolem a pročítal haldy papírů a složek. Jeho kolegové málem lítali po místnosti, jak neustále běhali od jedné věci ke druhé.

S Dracem se od rána téměř neviděl, protože ten dostal k práci oddělenou místnost, vybavenou jako lektvaristickou laboratoř. Pokud Harry věděl, měl rozebírat a analyzovat některé ze vzorků, které včera sebral z Moranova těla.

Michael s Oliverem měli na starosti získávání výpovědí Moranových spoluhráčů v další z oddělených místností. Každou chvílí se očekával příchod samotného trenéra týmu, Harolda Price.

Ostatní z týmu měli každý také svoji práci. Colin v podstatě pendloval mezi jeho jednotlivými svěřenci a dohlížel na to, jak svoji práci vykonávají. Také vyřizoval zprávy od českých i britských kouzelnických médiích a odpovídal na všetečné zvědavé dotazy novinářů.

John právě vypisoval nějaké požadavky na Jacksonovi v Británii a Nataly s Emily sepisovaly zprávu podle pěti českých lékouzelníků přivolaných na místo po Moranově pádu a srovnávaly jejich nynější výpověď se zprávou vypracovanou v den úmrtí.

I když měl každý jasně vyznačenou svoji práci, zmatek byl všudypřítomný. Každou chvíli někdo křičel na někoho jiného, každou chvíli se vzduchem prohnala nějaká kupa papírů přivolaná někým z týmu.

Zvenčí byl na tým kladen velký tlak, jelikož se finálový zápas měl odehrát už tento týden v sobotu. Do té doby si britský tým musel najít adekvátní náhradu za Morana a veřejnost si sobotní den stanovila jako jakousi hranici, dokdy by podle ní měl být případ vyřešen.

Během odpoledne začínalo být zřejmé, že hned první den vyšetřování je čeká přesčas a nebude dodržen časový rozvrh z informativního papíru. Získávání výpovědí šlo mnohem pomaleji, než se původně počítalo a ani Draco evidentně nepostupoval tak rychle, jak by si přál. Harry do sebe momentálně lil už pátou kávu a snažil se soustředit na obsah papírů před ním.

Když kolem deváté večer všichni začínali být unavení, zavelel Colin konec práce. Celý tým se sešel v hlavní vyšetřovací místnosti.

How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!Kde žijí příběhy. Začni objevovat