„Starší záležitost? Jak starší záležitost?" zeptal se Harry se zájmem, přičemž Ginny napjatě a zmateně zároveň pohlížel do tváře. Ta s lehkým úsměvem přešla k němu a sedla si na opěrku jeho křesla. „Je to asi rok," začala schválně vyprávět nanejvýš pomalu, aby v černovlasém rozohnila jeho nedočkavost. Krátce se odmlčela a pichlavým pohledem shlédla do jeho očí, vyžívajíc se v jeho trápení, než se pustila do další promluvy: „ Když se to tak vezme, je to celkem prostá záležitost, ale v Malfoyově případě se to vždy hodně sledovalo. Jako taková senzace, víš? On s Oliverem totiž chodil," zlehka pohodila hlavou, kterou výmluvně naklonila ke straně.
Harry měl po jejích slovech pocit, že asi zapomněl dýchat a srdce se mu na okamžik překvapením zastavilo. Křečovitě seděl v křesle. „Cože spolu?" vyjekl, neschopen uvěřit tomu, že by se Oliver zahazoval s někým, jako byl panovačný a povýšenecký blonďatý aristokrat ze Zmijozelu.
„Chodili, Harry. Stejně jako my spolu," objasnila mu znovu Ginny, částečně chápajíc jeho nevíru.
„Cože?" Nemohl muž takovou novinku stále vstřebat. „Oliver a... a Malfoy?"
„Jo," přitakala žena, přičemž se kousla do rtu.
„No to mě podrž... Tak to je síla," vydechl černovlasý, rukou si prohrabuje své rozcuchané vlasy.
„Proč myslíš, Harry?" zasmála se Ginny nazpátek. „Zrovna ty bys tomu mohl rozumět, ne?"
„Co? No jo, ale... ale Malfoy, aby... aby byl gay? To je... šok! A co teprve Oliver! Pro Merlina! Ani do jednoho z nich bych to netipoval," promnul si oslovený obličej v dlani.
„Abych to upřesnila, Oliver je bisexuál a ne gay. Teď se vrátil ke Katie Bellové, vzpomínáš si, ne? Chodili spolu už v Bradavicích," informovala jej rusovláska dále.
Harry souhlasně pohodil hlavou. „Jo, já vím. Slyšel jsem, jak se ti dva spolu o Katie bavili."
„Ah, tak to se celkem divím," ohrnula Ginny ret.
„Proč?" zeptal se jí nechápavě její společník.
„Jen si vzpomeň, co udělal Malfoy Katie na škole. Skončila kvůli němu u Svatého Munga," durdila se, při vzpomínkách na svůj pátý ročník a zraněnou spoluhráčku.
„Samozřejmě, že si vzpomínám. Nezapomeň, že jsme to s Ronem a Hermionou viděli. Na ten okamžik, kdy Katie zasáhla ta kletba z náhrdelníku, se nedá zapomenout," utrousil zamyšleně Harry, přehrávaje si daný okamžik v hlavě. Pamatoval si to, jako by to bylo včera. „Nejspíš proto se Malfoy tvářil tak divně, když ji Oliver zmínil. Možná mu to bylo líto?" vyřkl nejistě. „Nebo mu jen vadilo, že jeho bývalej mluví o své stávající holce, co?"
„Malfoy se prý hodně změnil. Přinejmenším to tak vypadá. Je z něj... větší člověk a menší parchant," zlehka pokrčila Ginny rameny.
„To si nejsem zrovna jistý," namítl černovlasý. „Já ho dnes viděl a rozhodně se netvářil nijak přívětivě, i když... v Oliverově společnosti vlastně ano. Jak se vůbec rozešli? A proč?" zajímal se dál.
„Proč? Tak to je zjevné, nemyslíš?" opáčila rusovláska. „Katie. Oliver se vrátil ke Katie."
„A Malfoy to vzal jak?" zlehka se Harry zamračil. To mu k němu zrovna nesedělo. Nikdy by ho nenapadlo, že by Malfoy mohl být na stejné pohlaví. To snad ani nejde k sobě! Malfoy a gay? Ten kluk, na kterého vždy holky v Bradavicích stály fronty? Mohl by být z takového rozchodu zdrcený? Zasáhlo ho to? Nebo mu to bylo jedno, protože on milovat nedokáže?
ČTEŠ
How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!
FanfictionBystrozor Potter a léčitel Malfoy. Dva muži se společnou minulostí a díky rozhodnutí osudu i se společnou budoucností, kteří jsou nuceni společně pracovat na vyšetřování vraždy člena národního famfrpálového týmu, což zapříčiní jejich sblížení. Ovšem...