48. kapitola - Honba

2.7K 221 13
                                    


Harry v závěsu s Ronem, Hermionou a Oliverem utíkal skrz pozemky Dracova sídla, až se dostal ke správnému vchodu. Když Katie zmizela, její kouzlo seslané na Rona přestalo působit a on i pod tíhou překvapení z toho, co nyní viděl, začal jednat. Postupně se tak všichni ocitli mimo účinky jakýchkoliv kouzel. Hermiona Harrymu vylíčila vše, co se dělo po jeho omdlení. Následně se pak všichni pod jeho vedením vydali na první místo, kde černovlasého napadlo Draca hledat. Jeho dům ve Skotsku.

Harry prudce rozrazil dveře dokořán. „Draco!" zoufale zavolal dovnitř domu a jeho hlas byl pln obav. Když se nikdo neozval, otočil se na své přátele. Bez toho aniž by někdo z nich promluvil, pochopili, co se jim Harry snaží říct. Ron chytl Hermionu za ruku a společně se rozeběhli přízemní chodbou doprava. Harry společně s Oliverem zvolili opačný směr a vydali se doleva.

„Draco!" volal černovlasý po celou dobu, co přebíhali z jedné místnosti domu do druhé a hledali blonďáka. Právě začal celé sídlo nenávidět. Proč jen muselo být tak velké? Zrovna teď by se mu hodil nějaký malý domeček s maximálně deseti místnostmi. Tento dům jich však měl zhruba desetkrát tolik, započítal-li i ty sklepní.

Ve chvíli, kdy Harry společně s Oliverem po boku vybíhal schody do třetího patra domu, objevil se před nimi Hermionin patron. Modrobílý obláček ve tvaru malé vydry se otočil na oba dva muže a promluvil dívčiným hlasem. „Pokoj vedle knihovny, druhé patro, východní křídlo," vyřkl stručně, načež se rozeběhl napřed a Harry s Oliverem jej rychlým krokem následovali.

Když se konečně dostali na chodbu v požadovaném místě, už od schodiště mohli zahlédnout Hermionu, která stála na prahu do jedné z místností. Ron byl evidentně před ní a jak to tak vypadalo, snažil se ji schovat za svá záda.

„Draco!" vykřikl Harry v naději, že se mu dostane odpovědi. Jak nejrychleji mohl, přeběhl posledních pár metrů, které jej dělili od jeho cíle. V momentě, kdy se snažil prodrat kolem Hermiony, dívka jej pevně uchopila za paži. Harryho pohled se zadíval na scénu v místnosti.

Ron ode dveří mířil hůlkou na černovlasou mladou ženu, která stála na druhém konci místnosti. Ta před sebou jako ochranný štít držela rozklepaného blonďáka, kterému na krk mířila hůlkou. Ten, když Harryho zaregistroval, tiše šeptl jeho jméno. Na zemi uprostřed místnosti se válela Dracova hůlka podélně roztříštěná některým z devastujících kouzel.

Úšklebek na Katiině tváři prozrazoval, o čem žena smýšlí. Byla potěšena tím, že sem všichni za Dracem přišli. Stalo se tak, jak to měla v plánu. Mohla s ním být už dávno pryč, stačilo by se přemístit pryč hned, jakmile Draca dohnala na zámecké zahradě venku, ale tohle ona nechtěla. Měla ráda scény. Budou se dívat na to vyplašené klubko, když mu bude mířit hůlkou na krk, zatímco on se bude snažit udělat vše pro to, aby mu neublížila. Už jen kvůli dítěti. Ze strachu o něj bude sám bezmocný. A Potter si to bude uvědomovat. Nakonec bude po jejím.

„Draco..." vyklouzlo z Harryho úst s obavami. Nebelvírovo srdce bylo sevřené úzkostí a strachem, ale když lépe pohlédl blonďákovy uplakané tváře, všechny emoce se přeměnily na čirý vztek směřovaný na Harryho bývalou spolužačku a spoluhráčku, Oliverovu přítelkyni a Hermioninu a Ronovu poradkyni ve věcech svatebních.

„Koukej ho pustit!" zakřičel na Katie jako smyslů zbavený a kdyby jej nezarazila Ronova pevná paže, prodral by se dopředu. Byl na ni naštvaný. Tohle slovo možná ani nevykreslovalo tu správnou naladěnost Harryho pocitů. Nebelvír přímo zuřil. Moc nechápal, proč mu Katie ohrožuje přítele, ale důvod jejího chování byl to poslední, na co nyní myslel. Potřeboval odsud Draca v pořádku dostat. Jeho i jejich dítě.

How Is It Possible? - Drarry, MPREG (CZ) ✓ PROBÍHÁ EDITACE!Kde žijí příběhy. Začni objevovat