2 Kapitola o 12 let později

20.9K 792 0
                                    

-Beth-

Za 12 let se toho hodně změnilo chodím na střední. Jayden je ve škole ten oblíbený což se o mě říct nedá. Je nám oběma sedmnáct a pořád bydlíme naproti sobě. Když jsme nastoupili na základku měli jsme partu která se tvořila ze mě, Jaye, moji kamarádky Amy a kamaráda Camerona.

Pak jsme přešli na střední kde jsme se pořád kamarádili, ale není to jako dřív. Jayden má holku Bellu. Pořád se rozchází a schází. Jsou na střední známí pár jako Brad Pitt a Angelina Jolie jenom mladší. Hraje v kapele která je pro naší školu hodně známá, hrají nám na školních plesech a Bella je prostě hezká mrcha.

Než spolu vůbec začali randit vozil mě Jay do školy.

Každý jim závidí. 

Cameron hraje s Jayem v kapele. Hraje na bicí a někdy zpívá s Jaydnem.

Co bych mohla říct o mě a Amy? My natáčíme Viny na stránku Vine překvapivě a nejsme na tom vůbec špatně. Máme dva miliony sledování.  Obě máme vlastní i společný profil na Vinu.

Amy je hezká a kluci po ní šílí, někdy se cítím jako kdybych žila ve filmu. Jsme si dost podobné, ale každý si o mě myslí že jsem divná. Hlavně protože mám dobré známky. Což je v téhle době jako by jste byli z jiné planety.

Naše škola je rozdělená na skupiny hlavně co se týče jídelny. Největší stůl stojí na takzvané rampě,  samozřejmě patří oblíbencům jako jsou sportovci a modelky. Další patří šprtům, lidem kteří se nazývají emo, divadelnímu kroužku, výměným studentům atd.

-ráno-

Crrrrrr..

Zacvakla jsem budík a musela jsem prozvonit Amy, Cameronovi a nakonec i Jayovi jako už to děláme od základky. Ani jeden z nich se nedokáže zvednout na budík takže jim každý ráno musím zavolat a vzbudit je, protože mají vyzvánění hlasitější než samotný budík.

Dneska je první den školy. Docela se těším.

Vstala jsem z posteli a šla se upravit do koupelny. Udělala jsem si drdol a nandala čočky. Šla jsem si ze skříně vybrat hezké věci na sebe . Vzala jsem si -média- a šla jsem se nasnídat do kuchyně. Po ránu jsem doma vždycky sama, protože mamka už je v práci. 

Mamka mi vždycky ráno nechá lísteček co si můžu udělat k snídani.

Tentokrát jsem si měla dát tousty se slaninou. Já jsem si k tomu ještě dala pomerančový džus.

Když jsem dojedla dala jsem talíř se skleničkou do dřezu.

Vzala jsem si školní batoh a šla jsem k autu. Zaklapla jsem dveře a jela jsem do školy.

-Škola-

Zastavila jsem na parkovišti u školy a už jsem zahlídla Amy. Šla jsem za ní a najednou se kolem ní začal množit chumel kluků.

|Amy| ,,Uhněte mi mám tady kamarádku a už nedolejzejte" řekla až mě to zaskočilo, ne tak moc. Nadarmo se přece neříká nejlepší kamarádka nebo ten pseudonym BFF.

,,Díky že jsi mě tu nenechala čekat  než od tebe odejdou toho bych se totiž asi nedožila" usmála se.

|Amy| ,,Roztomilí hadříky"

,,Děkuju"

|Amy| ,,Kdyby jsi k tomu ještě přidala flirtování bylo by to super"

,,Víš že neumím, mluvit s klukama"

|Amy| ,,Mluvíš snad s Jayem ne?"

,,Ale to je něco jiného, známe se od dětství"

|Amy| ,,Ale je to furt kluk, kluk který se ti líbí už od pěti let"

,,Jo je to celkem ubohý, kluk se ti líbí 12 let, ale nic se nestalo"

|Amy| ,, Nojo kdyby nebyl srab a dal by ti tu pusu ve tvém pokoji když vám bylo asi dvanáct a hráli jsme flašku, něco by se stalo"

,,Nojo, možná by jiskra přeskočila, ale nikdy to nevíš jistě"

|Amy| ,,Povídáte si každej den, zkus oční kontakt"

,,No jo a začnou mi téct sliny, neviděla si nikdy jeho oči, jsou božsky zelený"

|Amy| ,,Nojo, na obzoru hezký kluk, jmenuje se Theo, je tady nový, tak to alespoň zkus"

Amy do mě strčila a já spadla na zem přímo před něj.

,,Promiň, jsem nemehlo"

|Theo| ,,To je dobrý pomůžu ti"

,,Díky, ale to nemusíš"

|Theo| ,,V pohodě"

Když mi Theo pomáhal zvednout sešity nedokázala jsem ze sebe vydat ani slovo. 

Když jsme to dosbírali řekl mi že mě rád poznal a odešel, za co jsem byla ráda, protože upřímně bylo trapný ticho. Vrátila jsem se ke skřínce a hlavně k Amy.

|Amy| ,,Tak jak to šlo?"

,,Jak myslíš?"

|Amy| ,,Už se neptám, teď musím na anglinu,sejdeme se na obědě a tam budeš zkoušet mluvit zase s Theem"

Protočila jsem očima a obě jsme odešli na vlastní hodinu.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat