3 Kapitola

16K 739 7
                                    

-Beth-

Na obědě

Po čtvrté hodině jsme se s Amy sešli na obědě. 

|Amy| ,,Tak jseš připravená mluvit s Theem?"

,,Ani ne a jak vůbec víš že tady bude třeba má hodinu"

|Amy| ,,Nemá, měl se mnou teď hodinu, takže tady bude každou chvíli"

,,Musím se ztrapňovat hned první den školy?"

|Amy| ,,Myslím že jednou by ses ztrapnila tak je jedno jestli první, druhý nebo poslední"

,,Díky za upřímnost"

|Amy| ,,Hele támhle jde, tak jdi za ním"

,,Ježiš nojo"

Šla jsem za ním a neuvěřitelně mi bušelo srdce. Měla jsem každou sekundu chuť se otočit a vrátit se k Am (čte se Em), ale bylo mi jasný že by byla schopná mě k němu i dokopat.

,,Ahoj, srazili jsme se na chodbě, jsem .."

|Theo| ,,Beth, já vím, chodíme spolu na matiku"

,,Jo, přesně"

|Theo| ,,Klidně se posaď jestli chceš"

,,Díky, ráda"

|Theo| ,,Tak co jsi potřebovala"

,,Chtěla jsem se jenom zeptat, nevím jestli bys, nechtěl.. jestli by jsi nechtěl jít třeba na pizzu?"

|Theo| ,,Promiň, tohle je trapný, ale no víš už někoho mám"

,,Jasně, promiň měla jsem to tušit"

|Theo| ,,Nemusíš se cítit trapně nevěděla jsi to a vezmi si to takhle, kdybych nebyl určitě by jsme si vyrazili"

,,Tak díky za upřímnost a měj se"

|Amy| ,,Noooo tak jak to šlo"

,,Mám chuť vraždit, tohle byla moje největší ostuda"

|Amy| ,,Proč?"

,,Je zadaný"

|Amy| ,,Ou trapas, tak zkusíme někoho jiného je tady spousta nových prváků"

,,Ne! Myslela jsem, že on už bude poslední, ale s tebou si nemůžu být nikdy jistá, navíc když mi chceš dohodit prváka"

|Amy| ,,To si teda nebuď a prváci jsou vždycky sexy takže si nestěžuj"

,,Za chvíli by měli jít že jo?"

|Amy| ,,To si piš a hodlám jich pár mít"

,,Jseš ujetá víš to?"

|Amy| ,,Mám ráda mladý zajíčky"

,,To vidím"

|Amy| ,,Tak a jdeme!"

,,Kam jdeme?"

|Amy| ,,To uvidíš"

Nějak jsem tušila že mě Am táhne za prvákama, ale nechtěla jsem tomu věřit. Táhla mě za ruku z jídelny. Před námi najednou vyšlo asi dvacet prváků. Nevěděla jsem co chce Amy dělat a bohužel mi to nedošlo dřív než to udělala.

Nebyla zrovna originální a zase mě schodila na nějakého kluka. 

,,Promiň, je to snad její zlozvyk"

|On| ,,No že by to bylo omylem to nevypadalo"

,,To nebylo to mi věř, pojď pomůžu ti vstát"

|On| ,,To si nemula"

,,Já vím, jsem Beth"

|On| ,,Já jsem Jessie, hele promiň, ale jestli tvoje kámoška tě na mě schodila za záměrem, že si spolu vyjdeme na rande tak se omlouvám, ale jsem gay, takže nejsi zrovna můj typ" zasmál se.

,,V pohodě a teď mě omluv, protože jí asi něco udělám"

Šla jsem rychlím krokem za Amy a zastavila ji.

,,Asi tě zabiju"

|Amy| ,,Jednou mi poděkuješ"

,,Zatím to tak nevidím"

Škola skončila a jeli jsme domů. Zaparkovala jsem a šla domů. Mamka pracuje dneska až do noci takže jsem celou dobu byla doma sama. Šla jsem do pokoje vzala do ruky macbook a šla jsem na střechu a čekala jsem než přijde Jayden. Scházíme se tam skoro každý den a pokecáme co jsme dělali. Po pár minutách mi Jay zamával ze svého okna a zakřičel na mě, že tady hned bude.

Když už se konečně dobelhal na naši střechu začali jsme si hned povídat.

|Jayden| ,,Tak jak bylo ve škole?"

,,Bylo fájn, Amy mě zase seznamovala svojí metodou s klukama"

|Jayden| ,,Myslíš že tě strčila?"

,,Jo, ale to je fuk jak si se měl ty? Ani jsem tě neviděla"

|Jayden| ,,Super, za to já tě viděl, když jsi šla na první hodinu"

Prokecali jsme skoro celý zbytek dne a zkoukli jsme na střeše film Ladíme. Furt jsem se musela koukat na jeho oči a jako by to nestačilo tak i na jeho rty. Má ve rtech piercing a je s ním strašně sexy. Pořád jsem se kousala do rtu. 

Když už musel jít, rozloučil se a sešplhal ze střehy po žebříku. Já jsem se šla vysprchovat a vyčistit si zuby. Vzala jsem si pyžamo s Hakuna matata. Byli to jen šortky a tílko a šla jsem do postele. Ještě mi přišla smska. Psal Jayden že mu nemám zapomenout ráno zavolat. Rád slyší jako první hlas po ránu můj, prej. Čemuž jsem se zasmála. Odepsala jsem jen neboj a nastavila jsem si budík a šla spát.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat