6 Kapitola

13.7K 826 13
                                    

-Beth-

Na večeři

,,Máte to moc dobrý paní McCallová"

|paní McCallová| ,, Děkuju Beth, hm" mrkla na Jaye.

|Jayden| ,,Mami!" upozornil ji.

Trochu jsem se culila. 

Když jsme dovečeřeli. Rozloučila jsem se a šla se obout.Když jsem otevírala dveře přiběhl ke mě Jay.

|Jayden| ,,Beth počkej"

,,Co se děje"

|Jayden| ,,Chtěl jsem se s tebou osamotě rozloučit"

,,Tak to je hezký"

Objali jsme se a já šla domu.

Doma jsem si otevřela macbook a projela si všechny sociální stránky. Když jsem už chtěla macbook zavřít, Amy mi začala volat na skype.

Zvedla jsem to zeptala se proč volá tak pozdě.

|Amy| ,,Tak už mi konečně vyklopíš co se stalo mezi tebou a Jayem, když si kvůli tomu přišla pozdě?"

,,Nojo, ráno jsem ho šla vzbudit k němu do pokoje a když nechtěl vstát polila jsem ho vodou.."

|Amy| ,,A dál?"

,,Když mě nebudeš přerušovat dozvíš se to"

,,Takže když jsem ho polila tak se zvednul a v koupelně mě postříkal vodou, byli jsme oba mokrý a museli jsme se usušit a převlíct"

|Amy| ,,To je všechno? Nic víc?"

,,Jo nic víc"

|Amy| ,,No tak se měj"

,,Ahoj"

Zavřela jsem macbook a šla jsem se vysprhovat.

Vyčististila jsem si zuby, oblékla pyžamo a šla spát, ale samodřejmě mi do hlavy vlezl Jay a já nemohla usnout. Furt jsem na něj myslela, na jeho svítivě zelený oči, na piercing v dolní rtu a hlavně na  jeho tělo. 

V noci se mi o tom i zdálo takže jsem se dobře vyspala, ale když jsme se ve snu měli políbit zazvonil mi budík. Byla jsem neuveřitelně naštvaná.

Zvedla jsem se z postele, ale sen jsem si moc nepamatovala, měla jsem úplný vokno, no jako vždycky.

Šla jsem se do koupelny trochu nalíčit a vzala si na sebe -média- a běžela se nasnídat. Dla jsem si ovesný vočky s jogurtem a kávu.

-

Šla jsem už konečně vzbudit Jaye. Byla jsem strašně natěšená. Vylezla jsem k němu na střehu a pomalu jsem otevírala okno, ale v zápětí jsem přestala. ,,Oumáájgád" Viděla jsem jak u Jaye v posteli leží Bella. Nevěděla jsem jestli se smát protože jsem jí viděla nahou nebo brečet, protože jsem jí viděla s ním.

Nakonec, boužel od každýho trochu. Chvíli jsem se smála pohledem na ní a její ehm, jak bych to řekla hezky.. ták řekněme třeba dudy, ale potom se ukázala stránka jak jsem je viděla spolu spát v jeho posteli, jí v jeho objetí. Tohle si přeju od mích dětských let a místo mě mu v náručí ležela tahle nóó, znáte to tvířátko který nám dává mlíko? No tak asi tak.

Cítila jsem jak mi po tváři stéká jedna slza za druhou. Rychle jsem zavřela kus okna, který jsem stihla otevřít a slezla ze střechy. Zamířila jsem přímo k mému autu a jela do školy. Nechtělo se mi s Jayem moc mluvit tak jsem mu jen poslala smsku aby vstával.

Nejsem holka, která když vidí kluka se kterým nic nemá s jinou, tak se bude cítit jako by jí podváděl, jenom je mi to líto. Věděla jsem že spolu spí nebo spali, ale když to vidíte na vlastní oči není to příjemný.

Snažila jsem se na to nemyslet a soustředit se na řízení. Pustila jsem si rádio kde právě hrála moje oblíbená písnička Freedom od Pharrella Williamse. Začala jsem zpívat na celý auto a tím jsem ze sebe dostala to že jsem viděla Bellu u Jaye.

Ano změnila jsem hlavní postavě jméno z Isaaca na Jaydna

Jinak komu se můj příběh líbí můžete dát lajk :-)

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat