Kapitola 38

10.2K 513 8
                                    

,,No co to je?" 

Tak tohle byl oficiálně ten nejhorší zvuk budíku. Zrovna takový krásný sen, ale musí do něho zasáhnout budík.

Mrzutě jsem se zvedla z postele a šla se do koupelny vysprchovat, vyčistit zuby a upravit se tak abych vypadala jako člověk. Vyžehlila jsem si vlasy, nanesla trochu make-upu, řasenky a linky.

Otevřela jsem skříň a koukla do ní zhruba pět minut než jsem si vybrala outfit na dnešní den.Když jsem se oblékla vzala jsem si do ruky mobil. Rozsvítila jsem displej a uviděla kolikátého je?

,,Sakra to už je 20 prosince, ještě nemám žádný dárky!!!"

Odemkla jsem telefon a rychle vytočila Amyino číslo. zvedla to ,,Ahoj Amy kdy máš čas?"

,,Ahoj Beth taky tě ráda slyším"

,,Máš zítra čas?"

,,Jo a spomal holka skoro ti nerozumím" zasmála se.

,,Fajn takže půjdeme zítra na nákupy, úplně mi vypadlo že jsou vánoce"

,,Jo já taky potřebuju dárky tak půjdem ve čtvrtek ok?"

,,Jo tak pa"

Típla jsem mobil a bez snídaně a bez přemýšlení jsem šla za Jaydnem. Vylítla jsem z domu s taškou na rameni a mobilem s klíčema v kapse. Tašku jsem si dala do auta a přeběhla silnici. Vylezla jsem na střechu a šla rovnou oknem do Jayovo pokoje.

Ještě spal, jaké překvapení.

Sedla jsem si vedla něj na postel a přemýšlela jak ho probudím.

Začala jsem s ním třást. ,,Calume nech mě" 

,,Nejsem tvůj malý bráška"

Hned otevřel oči a převalil mě na záda.

,,Dobré ráno sluníčko" usmál se na mě a já zčervenala.

,,Měl by jsi vstát"

,,A když ne?"

Při téhle větě se mi zastavil dech. Mám něco říct nebo je škoda slov?

Než jsem stačila zareagovat Jay přitiskl svoje rty na ty mé.

,,Co kdyby jsme strávili celý den spolu?" řekl do polibku.

,,Nechce se ti jít do školy?"

,,Žartuješ?" odtrhul se.

Zamála jsem se a přetočila Jaye na záda. Odtrhla jsem se ,,No tak jdeme, musíme si dnešní den užít"

Jay se začal smát a já vůbec nechápala.

,,Co je?"

,,Ty jsis toho nevšimla?"

,,Čeho?"

,,Že na sobě nic nemám!" zasmál se.

,,Omg, příště, prosimtě, varuj!!" zasmála jsem se, odvrátila pohled a rukama si zakrývala jeho postavu.

Jayden si oblékl do černých úzký džín, tyrkysového trika s kapsičkou na hrudi, černé mikiny a nakonec si vzal i budnu.

Vylezli jsme oknem jak už je to u nás dvou zvykem a slezli ze střechy.

,,Tak kam půjdem?"

,,Nech se překvapit"

Jay mě chytil za ruku a dal mi pusu do vlasů.

Došli jsme před plot na kterým byla značka "Zákaz vstupu".

,,Lezeme?"

,,To myslíš vážně, nevidíš tu ceduli?"

,,Veř mi nebudeš toho litovat" usmál se a podal mi ruku na pomoc abych mohla přelézt síťový plot.

Když jsme se oba dostali na druhou stranu, Jay mě chytil za ruku a běželi jsme ke věži? 

,,Tak a teď už jenom nahoru"

,,Dyť to má snad milion schodů"

,,Přesněji 798"

,,Super, to jsis to nastudoval?"

,,Nojo včera jsem kvůli tomu projížděl internet" zasmál se.

,,No tak nestrácejme čas" rozběhla jsem se a vybíhala co nejrychleji schody. 

Při každém dalším stém schodě byla cedule počtu schodů a kolik jich ještě zbývá.

,,První, oh wow"

,,Chvilku počkej asi jsem někde dole stratil plíce"

,,Ty jsi hvězda"

,,Nejsem na tohle trénovanej"

,,To já taky ne"

,,No.."

,,To už vyjdi ty čtyry schody"

,,Jdu"

,,Jsi tadyyyy, tohle si udělal ty?"

,,Jasně že ano"

,,Takže ty schody vycházíš po druhé?"

,,Ne je tady výtah"

,,Tak proč jsme šli po schodech"

,,Nestihl jsem ti to říct"

,,Aha"

,,Máš zařízený aby sem nikdo nepřišel?"

,,Sama jsi si snad přečetla že je sem zákaz vstupu"

,,Nojo vlastně"

*Abych vám to upřesnila. Jay nahoře na rozhledně připravil svíčky, které ještě samodřejmě nebyli zapálené a k tomu tam bylo připravené jídlo, takže něco jako piknik, ale vypadalo to úžasně*

,,Chceš tady strávit celý den?"

,,Úplně celý ne, mám ještě něco málo v plánu"

,,Ale jak hádám tak mi asi neřekneš co máš v plánu"

,,Hádáš správně"

,,Pěknej výhled hmm?"

,,Jo asi sem budu chodit častěji"

,,Můžeme sem chodit spolu, jako naše hnízdečko lásky" usmál se a zezadu mě objal.

Koukala jsem z rozhledny na celé město a přemýšlela jaké by to bylo vidět v noci.




Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat