Kapitola 42

11.3K 479 35
                                    

24.12 den před Vánocemi.

(Kdyby někdo myslel že tam mám chybu tak nemám. píšu jako bych žila v Americi, tekže slavím až 25.12 ráno)

Ráno

,,Crrrrrrr" vyskočila jsem z postele a vypnula budík.

,,Konečně"

Už jsem strašně natěšená, dneska s kamarády oslavujeme vánoce takže máme sraz u Amy, která je sama doma. Každý si přivede ještě někoho navíc jen já jdu sama, protože jsem nevěděla koho pozvat.

Vím že tam budeme jako stará partička kamarádů já , Amy, Cameron a Jayden. Kluci nejspíš někoho přivedou z týmu, ale o holky se stará Amy. Nedávno k nám přestoupili nový holky asi čtyry o čemž bych se teda nedozvěděla jdyby mi to Am neřekla.

Myslím že jse jmenujou Holland, Stella, Crystal a Viv. Nejsem si teda jistá jmény, ale uvidím jaké jsou.

Nejlepší je že Amy Jaydnovi výslovně zakázala přivést Bellu za což jsem ráda, protože koukat se na ten její povýšenej ksicht celý večer by mě zabilo.

Máme sraz už v 11 a teď je 9. Rychlejším tempem jsem vstala a šla se upravit do koupelny. Vysprchovala jsem se, usušila se, namalovala a oblékla se do šedého svetru, černých legín a k tomu jsem si vzala rudě červenou šálu.

Seběhla jsem schody a vlítla do kuchyně.

,,Dobré ráno Beth" zasmál se George.

,,Ahoj Georgi , kde je mamka?"

,,Ještě spí"

,,Divný většinou je vzhůru už v osm"

,,Včera byla hodně unavená z práce a teď využívá toho že máme volno"

,,Jo aha"

,,A jakto že ty jsi tak brzo vzhůru?"

,,Dneska oslavujeme s příteli vánoce, takže jsem se musela připravit"

,,A kdy se vrátíš?"

,,Nejspíš někdy v noci"

,,A ví to mamka?"

,,Měla by, děláme to každý rok"

,,Tak si to užijte! Budeš potřebovat odvoz?"

,,Kdyby si byl tak hodný a nenechal mě jít pěšky v noci tak by si byl ten nejvíc skvělej táta" při posledním slov jsem strnula. Já to vážně řekla? Na něm je taky vidět že je z toho trochu nervózní, ale ne až tak moc aby se ubránil úšklebku.

,,No tak já půjdu mám tam být už za půl hodiny"

,,Tak mi hlavně potom nezapomeň zavolat"

,,To se neboj" zasmála jsem se a šla se obout.

Obula jsem si zimní rudý converse a ještě si přez sebe hodila černý kabát a vyšla z domu. Šla jsem pěšky, proto jsem si nasadila sluchátka a jako už obvykle jsem spustila playlist na spotify.

Došle jsem před dům Amy asi za deset minut a zazvonila. 

,,Ahoj Beeee!! Jsi tu nějak brzo" zakřičela Amy.

,,Ahoj, dyť se mají všichni scházet v 11 ne?"

,,Nojo, ale teď je 10"

,,Jsi si jistá?" podívala jsem se na mobil.

,,Jsem si jistá" zasmála se.

,,Ajo, mám teda přijít pozdějš?"

,,Ne alespoň mi pomůžeš" zasmála se a vtáhla mě do domu.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat