Vyběhla jsem ze dveří obchoďáku a hrozně se třásla. Nevím čím to je, snad zrada? zklamání? či očekávání?
Netuším, jdu co mi nohy stačí. Vyndám si mobil z kapsy a snažím se si na uklidnění, do sluchátek pustit nějakou písničku, při čemž mi mobil vypadl z ruky. ,,Sakra, sakra to snad není pravda" hrozně se mi třesou ruce. Pustím si písničku Gold od Frankie a jdu prostě domů.
Někdo mě chytí za ruku a já se nechápavě otočím. Co ten tady dělá? Otočím se zpátky a vytrhnu se mu ze stisknutí.
,,Hej počkej" šlyším i přez rozeřvaná sluchátka. Po dlouhém volání na mě jsem se na něj znovu otočila.
,,Co je!" řekla jsem trochu přísně a on se zarazil.
,,No chtěl jsem se tě jenom zeptat jestli jsi v pohodě" pokrčil obočí při čemž jsem se cítila celkem nejistá kam to vede.
,,No nech mě přemýšlet, teď mám nejspíš celý černý oči od řesenky, vypadám jako zombie a po tvářích mi stéká jedna slza za druhou, vlastně jo, je mi fajn" řekla jsem s jemným náznakem ironie a mírným sarkastickým přízvukem.
,,No teda sarkasmus ti nechybí"
,,Teď je to moje jediná obrana" otočila jsem se že půjdu dál, ale on mě chytil znovu.
,,Chceš doprovodit domů?"
,,Ne díky, bez toh se už obejdu" otočila jsem se a šla.
Už mám dost těhlech frajírků. Nevím jestli pořád toužím po vztahu, po takovéhle zkušenosti.
Vím nebyli jsme tak docela pár, ale to všechno co mi řekl ten večer co mě pozval na rande, myslela jsem že to myslí vážně.
Nesmím na to pořád myslet, jinak si skazím večer.
,,Ježiš já jsem blbá, zapoměla jsem na to že u mě má spát Amy"
Vyndala jsem mobil z kapsy a zavolala Am.
,,Ahoj Be, jsi v poho?"
,,Bylo i líp, ale teď to nebudeme řešit. Přijedeš k nám na to spaní?"
,,Jestli ti to teda nebude vadit tak tam budu za půl hodiny"
,,Super" odpovědla jsem a zavěsila"
-
,,Konečně, moje milovaná postel"
Jak jsem padla do postele zazvonil zvonek.¨
,,Nee teď jsem si lehla"
Neochotně jsem se zvedla a dobhla ke vchodovím dveřím.
,,Je tady jedinečnááááá...... Amyyy" zasmála se objala mě.
,,Jsem ráda že jsi tady"
,,To by jsi měla, přinesla jsem jídlo"
,,Jupíííííí" zapištěla jsem a pozvala Amy dovnitř.
Šli jsme rovnou do pokoje.
,,Tak co dohonil tě Lucas, když si tak rychle vylítla z obchoďáku?"
,,Jakej Lucas?"
,,No ten blonďatej číšník"
,,To je tvoje práce že zamnou šel"
,,Ne tak docela"
,,Jak to myslíš ne tak docela?"
,,No on se mě zeptal kde jsi tak jsem mu jen řekla kudy si šla a on šel za tebou"
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...