Kapitola 66

8.6K 471 18
                                    

Rozhlídla jsem se kolem se, ale nikoho jsem neviděla.

,,Určitě si dělal srandu" otočila jsem se k odchodu, ale..

Uslyšela jsem za sebou řvát moje jméno. ,,Beeeth, stůj"

Jak jsem ho uviděla rozbušilo se mi srdce. Nevím jestli z toho, že je to on nebo z toho, že vůbec dorazil a já vím, že k němu můžu mít stoprocenní důvěru, samozřejmě teda jestli si to zase neskazí.

,,Jaydne" usmála jsem se.

,,Beth" zamál se ,,Jdeme?"

,,Kam přesně?" zkroutila jsem obočí

,,To je překvapení" mrknul na mě a dlaněmi mi zakryl oči. ,,Teď můžeme jít" přikývla jsem a přizpůsobila se jeho chůzi.

Šli jsme svižným krokem pro mě do neznáma. ,,Už mi sundáš tvoje ruce z obličeje nebo mě vedeš do jinýho státu?" zasmál se a oddychl si. ,,Fakt vtipný, buď trpělivá"

,,Tadááá" při těchto slovech mi Jay odkryl oči a já před sebou viděla naší školní tělocvičnu s "piknikem" a připravenými basketbalovými míči.

,,Chceš si zahrát basket?"

,,Vlastně jsem chtěl ležet na dece a popíjet frisco, ale proč ne" zasmál se a vzal si do ruky míč.

,,Postřeh" zakřičel a já jen tak tak stihla chytit míč.

,,Ty zuby budu ještě potřebovat" zavtipkovala jsem a začala driblovat. ,,Beth Reynoldsová obehrála svého soupeře, hází míč do koše aaaa skorujeeee" zasmála jsem se.

,,Furt jsem lepší než ty, i po těch letech" dodala jsem.

,,Se ještě uvidí"

Nemusím asi říkat, že jsme začali hrát basketbal, protože ano. ,,Hmm kámo, vyhrávám 21:3"

,,My už jsme u konce?"

,,No měli by jsme být, hrajeme skoro hodinu a ty se nedokážeš trefit víc jak jednou" zasmála jsem se a Jay se na mě zamračil.

,,Fajn, hrajeme na poslední kolo. Když vyhraješ uznám, že si lepší, když vyhraju já dostanu pusu"

,,Pusu na tvář"

,,Pusu na pusu, Be" zasmál se a já jen protočila očima ,,Hmm fajn jak chceš"

Začala jsem driblovat ke koši, když jsem obehrála Jaydna míčem jsem namířila na koš, ale Jay mi míč z ruky vyrazil.

,,Jajx" zasmál se..

,,Co to děláš, domluvili jsme se přece n.." nedořekla jsem to, protože mě Jay políbil.

,,Musel jsem porušit pravidla, jinak bych tvoje rty dneska neochutnal"

,,Fajn, je to docela romantický, ale to ochutnávání rtů se mi nelíbí, zní to jako by si mě chtěl sežrat"

,,Jo možná jsem to trochu nedomyslel"

,,No dobře, zajdeme ještě někam? Nechci aby nás kvůli tomuhle vyhodili ze školy"

,,Můžeme ke mě, zkoukneme nějaký film"

,,Hmm to zní lákavě"

,,Tak jdeme"

,,Ten tvůj "piknik" neseš ty"

,,Proč já? Já to sem přinesl"

,,No proto si to taky sám odneseš, než jsem stačila něco ochutnat, už si to měl sežraný"

,,Dobře, na...tohle...ehm...nemám odpověď"

,,Já vím, že ne" mrkla jsem na něho.

Došli jsme společně bok po boku k mému autu a odjeli k Jayovi domů. Cesta byla nekonečná, bylo hlavně hrozné ticho, ale naštěstí nebylo To trapné ticho, ale To příjemné ticho. Zastavila jsem na své příjezdové cestě, jako obvykle a oba jsme vystoupili z mého auta.

,,Jdeme rovnou ke mě?" otočil se na mě Jay.

,,Emm asi jo" usmála jsem se a vydala jsem se k protějšímu domu, Jaydnovi v patách.

Došli jsme do jeho pokoje a on za námi zavřel dveře. ,,Tak co si pustíme?" spustil.

,,Co máš?"

,,Když otevřeš macbook, možná to zjistíš" mrknul na mě a zalezl do koupelny.

Z pohledu Jaydna

Stoupnul jsem si před zrcadlo a asi pět minut na sebe jen zíral. ,,Jaydne to dáš!! Kvůli tomuhle jsi ten celý večer přece zařídil, vzpamatuj se sakraaa!!"

,,Jayi jsi v pohodě?" uslyšel jsem její sametový hlas.

,,Jojo jsem, už půjdu"

,,Em dobře?!"

Opláchnul jsem si obličej ledovou vodou, usušil a vyšel z koupelny.

,,Byl si tam nějak dlouho, děje se něco? Jsi strašně rudý" zasmála se až byli vidět její dokonalý ďolíčky.

Sakra, jsem tak nervózní, že jsem červený snad až na, ehm zadku.

,,Nojo, chtěl jsem-chtěl jsem si ehm, promluvit"

,,No-dobře tak mluv"

,,Víš chtěl jsem se ti znovu omluvit za to jak jsem se choval-víš-jako-idiot" poškrábal jsem se na zátylku ,,No a chtěl jsem se tě nějak zeptat jestli-jestli mě máš pořád ráda?"

,,Jaydne jestli bych tě neměla ráda proč bych tady jinak seděla- tady na tvé posteli"

,,Né ty mi nerozumíš, já myslel jako ráda-jako jestli mě stále mi-miluje-š?" řekl jsem nervózně a dal jem si obličej do dlaní, aby neviděla jak jsem červený.

,,Jayi" chytla mě za ruce a sundala mi je z tváří ,,Tak já ti to řeknu ještě jednou, kdybych tě neměla ráda, proč bych seděla tady v té místosti, ve tvé posteli" usmála se a mě neuvěřitelně začalo bušit srdce.

Pomalu jsem se k ní přiblížil a lehce ji políbil na rty. Zlehka se začala přidávat. Rukama nahmatala lem mého trika a pomalu ho s úsměvem na tváří sundala. Nezůstal jsem pozadu a přidal se. Zopakoval jsem její kroky až jsme oba zlstali jen ve spodním prádle.

Přikryl jsem náš peřinou a začali jsme se znovu líbat. Bylo na nás dost vidět, že ani jeden nejsme připraveni na to, aby jsme spolu měli něco víc než doteky.

Byli jsme ve spodním prádle, pod peřinou a jen jsme se smáli a opětovávali si polibky.

Je přece na nás kdy bude naše poprvé a dnešek není ten slavnostný den...

Můžu, ale říct jedno. Je to můj splněný sen.

______________

AHOJ

Doufám, že se vám nová kapitola líbila a rovnou se omlouvám za chyby a překlepy. Komu se nová část líbila může zanechat vote, přidat komentář nebo mě začí sledovat. Také se můžete těšit už jen na minimum přidaných kapitol, protože už se rychle blížím ke konci.

Thanx,  byeeeeee sweethearts <3

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat