(Na obrázku Francisco Lachowski)
,,Mimochodem jsem.....
,,Mimochodem jsem Oliver"
,,Hmm" usmála jsem se a pomalu se zvedala ze země a oklepávala si džíny.
,,A ty jsi?"
,,To není důležitý" poplácala jsem ho po tváři.
,,Pro mě jo, když už jsem srazil tak hezkou holku, chci vědět jak se jmenuje, abych ji mohl pozvat na omluvné jídlo"
,,Vážně? Známe se pět minut a ty mě už zveš na rande?"
,,Je to snad pro tvím pravidlům"
,,No řeknu to asi takhle, nech si to jen zdát, čaviky" dořekla jsem a dala se znovu do hledání ředitelny.
,,Mimochodem ředitelna je na druhý straně!" zasmál se
,,Jak to.?" otočila jsem se a on držel v ruce můj plánek školy s červeně zakroužkovanou ředitelnou ,,No jasně"
,,Chceš abych šel s tebou?" uculoval se ,,Krásná neznámá" dodal a nenechal si ujít úšklebek.
,,No alespoň budeš co k čemu" zasmála jsem se a šla k němu.
,,Jak to tak vidím milost z tebe jenom srší" usmál se
,,Asi by si taky nebyl v té nejlepší náladě, kdyby si se musel odstěhovatz Ameriky až sem do Londýna, tisíce kilometrů od svých přátel i rodiny"
,,No to asi ne" upravil si brýle na nose.
,,Tak jdeme?"
,,Snad mě kvůli tobě učitelka omluví, když jsem musel doprovodit stracené děvče do ředitelny."
,,Nojo už je vlastně hodina tak jdeme rychle"
-
,,Tak tady máš ředitelnu tak já běžím do třidy" dořekl, rozběhl se a na boku si držel svoji tašku přez rameno.
Zaťukala jsem ,,Dále" a vešla do ředitelny.
,,Dobrý den jsem Beth Reynoldsová, nová žákyně" dořekla jsem a na druhým křesle před ředitelky stolem , už jsem viděla sedícího Jaye.
,,Pojď dál, už jsem na tebe čekala, ale myslela jsem že přijdeš dřív"
,,Promiňte, nemohla jsem najít školu a když jsem jí našla nemohla jsem najít ředitelnu" usmála jsem se a ředitelka mi pokynula abych se posadila.
,,No abych nemusela říkat všechno znovu, tak ti to Jay celé zopakuje"
,,Rád" usmál se až nezvykle Jayden a podíval se tak, jako by měl něco za lubem.
Když nám ředitelka všechno řekla a rozdala nám naše rozvrhy, poslala nás do tříd.
,,Hej Jayi.. Kde máš třídu?"
,,Tam kde ty"
,,Myslela jsem budeš zase jinde"
,,Beth jsme v Londýně" jen jsem nad jeho "chytrostí" protočila očima a šla s ním po boku až k naší třídě.
,,Tak je to tady" zasmál se ,,Osudový okamžik?!" dodala jsem a oba jsme se tiše zasmál. Jayden zaťukal a oba jsme nastejno vešli.
Když vešel Jayden pár vteřin jsem slyšela jen hučení a šeotání typu že je sexy atd.. a když já už jen šeptání "To je ta nová!" "Ježiš ta se oblíká jako kluk" "Tady asi někdo pracuje ve skladu u Adidas" a další bláboly.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...