Kapitola 48

8.9K 449 16
                                    

Další den

,,Mami?" zavolala jsem do kuchyně když jsem scházela schody.

,,Co je Beth? Musím ještě do nemocnice"

,,Do nemocnice?"

,,Jen obyčejné vyšetření"

,,Aha, no jen jsem ti chtěla říct že než odjedeme do Anglie půjdu na dva dny k Amy"

,,Noooo. Dobře, ale hlavně se vrať včas"

,,Neboj"

,,Tak se měj"

-

Přibližně za hodinu bych už měla být u Amy, jen jsem líná se zvednout a vůbec, odlepit oči od Teen wolf v macbooku.

"A DOST BETH. ZVEDNI TEN SVŮJ LÍNEJ ZADEK A JDI SE PŘIPRAVIT" řeklo mi svědomí a já jen zamručela.

,,Nojo co mi zbývá" usmála jsem se když jsem zahlédla Stilese s jeho obvyklou sarkastickou poznámkou v seriálu . Jak já ho zbožňuju. "NO TAK DOST" zasmála jsem se sama sobě a zvedla se po dlouhém přemlouvání z postele.

Vysprchovala jsem se, upravila neboli nanesla trošku kosmeticky na obličej a oblékla se do -média-.

Už mám skoro jedenáct hodin ráno/poledne/odpoledne/dopoledne (pozn. autora: já fakt nevim :D) a za čtvrt hodiny mám být u Amy. Takže se nestihnu ani najíst, špičkový.

-

"RING,RING,RING"

Rychle jsem se snažila nahmatat mobil v tašce plný oblečení, kosmetiky a kabelů od nabíječek, to vše v jednom. Když jsem konečně našla mobil, zrychlila jsem tempo a vyndala ho co nejrychleji z tašky.

,,Haloo?"

,,Be, měla si tady být už pět minut"

,,Amy!! Ta cesta pěšky taky chvíli trvá" zasmála jsem se.

,,A proč nejedeš autem? Ktomu snad to auto máš!"

,,Soráč, jsem tam do dvou minut, už jsem skoro za rohem vaší ulice" usmála jsem se i když to nemohla vidět a zavěsila.

Došla jsem za necelí tři minuty před Amyin byt kde už na mě čekala.

,,Ahooooj Amy"

,,Oh, díky bohu, už já tady mrznu"

,,No čekala jsem něco jako ..Ahooj Be.. nebo něco takového, ale i tohle beru" zasmála jsem se a objala ji.

,,Hmm, tak jsedm dovnitř?"

,,Furt nic? Vážně?"

,,Tak jdeš nebo co?"

,,Achjo kašlu na to" zasmála jsem se a vyšla do bytu.

,,Okok" zasmála se a zabouchla dveře.

,,Tak už si naplánovala co budeme dělat? Nebo budeme teprve plánovat?"

,,Mám naplánováno!! Nejdříve navaříme aby jsme nechcípli hlad" zasmáli jsme se ,,Potom si zahrajeme marry,fuck,kill..." nedořekla protože jsem ji skočila do řeči ,,Počkej co? Dyť jsmeto hráli asi před týdnem"

,,A co? Baví mě to"

,,Máš předepsaný papírky s klukama?"

,,Jo, ale i s holkama pro kluky. Hlavně youtubery/ky" zasmála se.

,,Tak alespoň že se s tím nemusíme srát"

,,Jdem udělat to jídlo ať to neděláme potom někdy v pět"

,,Tak jdem.."

,,Dáme si víno?" zakřičela na mě Amy když otevírala postupně všechny skříňky aby našla něco k jídlu. Přikývla jsem a mezi tím co se Amy snažila otevřít víno pří čemž se bála o strop, pustila písničky.

,,Kdy vlastně přijdou kluci?"

,,Měli by tu být.."

Crrrrrrrrrrrrr

,,Teď?" zasmála jsem se a vydala se ke dveřím. Otevřela jsem a ..

,,Ahoj Beeeeeeth" pozdravil mě Cameron a zvedl mě v náručí. ,,Rád tě vidím"

,,Já tebe taky Came" dala jsem mu pusu na tvář, při čemž jsem zahlídla i z nás otráveného Jaye.

,,Čau Jayi, mužeš jít taky dál" zasmála jsem se.

Zavřela jsem za nimi dveře a šli jsme za Amy do kuchyně, která už se snažila připravit chinu.

,,Tak jak to jde?" zeptala jsem se Amy když jsem dosedala na barovou židli.

,,Jak myslíš? polovina papriky je na zemi, kuřecí maso je po celém baru v růžné velikosti a ostatní suroviny se válejí po kuchyňské lince" zasmála se.

,,Fajn tak já ti pomůžu"

,,Alespoň někdo to pochopil" podívala jsem na kluky s pohledem jako "a vy nepomůžete?" ,ale kluci to ignorovali a pustili si fotbal.



Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat