Už je skoro půlnoc a já sleduji ulici před domem, osvícenou lampami a pomalu roztávající se sníh pod narážejícími kapkami deště. V ruce mám horké kakao s marshmallow, na klíně mi spí Minnie a jsem hozená stále do vánoční pohody, která mě za pár hodin v nové škole asi přejde.
-
Znáte ten pocit když se vzbudíte pět minut před budíkem do školy? Já moc dobře. ,,Asi už nemá cenu jít spát" zasmála jsem se sama sobě a zvedla se z postele.
Zalezla jsem si do své koupelny kde jsem si udělala každodenní hygienu, nalíčila se, vyžehlila si vlasy, které jsem si dala do drdolu a vzala jsem si na sebe už připravené oblečení -media-.
Sešla jsem schody k rodičům, kteřá pro mě měli připravenouslíbenou snídani po první noci v novém bytě. ,,Tak co too budee?" zaječela jsem aby mě dobře slyšeli.
,,Tousty a pomerančový džus, princezno" ozval se George. ,,Omm Georgi, mockrát děkuju" zasmála jsem se a pustila se do jídla.
,,Kde je vůbec mamka?" zakřičela jsem na George, který se v obýváku koukal na fotbal, překvapivě.
,,No emmm, no jela se podívat do práce"
,,No emmm, no fajn" zasmála jsem se a dala už prázný talíř se skleničkou do mičky. ,,No nic já půjdu, Georgi tak se měj" objala jsem ho a vyrazila s tím největším úsměvěm do školy.
Šla jsem po chodníku s mapkou v ruce, kterou mi mamka vytiskla aby mě nemusela vést do školy. Přesněji mi vytiskla mapu abych trefila do školy a nestratila se. Měla jsem si vzít třeba kolo, než jít pěšky. Nevýhoda toho že mi ještě nebylo osmnáct a v Anglii nemůžu řídit.
Páni nejdelší cesta ever. Bloudim tady už asi půl hodiny a jako normální teenagar se nevyznám v té nejvíc nejpodrobněší mapě. ,,Sakraaaa" zařvala jsem, když už jsem strácela nervy.
,,Jsi tady jak stracené štěně" zasmál se mi holčičí hlas. Otočila jsem se a zamnou stála vysoká blondýnka s fialovým ombré.
,,Je to hodně vidět?"
,,No otáčíš se furt dokola a křičíš" zasmála se.
,,No..jo"
,,Jsem Amber"
,,Beth"
,,Hledáš střední školu Washingtonovu?"
,,Jo, chodíš tam?"
,,Nojo, už druhý rok"
,,Taky jsi ve druháku?"
,,Jo. Počkej to znamená že ty jsi ta nová holka a který se pořád mluví" zasmála se a bouchla mě do ramene.
,,Jo to jsem já."
,,S tebou by k nám měl nastoupit i nějakej fešnej američan"
,,Jayden"
,,Cože?"
,,Můj kamarád Jayden taky nastupuje na tuhle školu" ukázala jsem na školní budovu ke které jsme koneně došli.
,,A co je hezkej?"
,,Ale jo, docela jo"
,,Supeer, já sice kluka mám, ale nikdy neni škoda mít hezkýho kluka ve škole"
,,Taky se na školu, ten tvůj kluk?"
,,Ne ten je trochu starší, je mu 20"
,,Celý tři roky"
,,Nešťourej jo? A co ty máš kluka?"
,,No i kdybych měla bylo by to jedno, protože bych od něj byla tisíce kilometrů daleko"
,,Pravda. Jsi docela fajn, citím že z nás budou hodně dobrý kámošky" zasmála se a šli jsme společně do školy kde jsme se následně rozloučili, protože já musela do ředitelny.
No a jsme zase u té mapy. Tentokrát sice mapy školy, ale neni to o nic moc přehlednější.
Fajn tak tady by měl bejt vchod, takže bych teď měla zahnout do leva a támhle do prava ,,Hádám že jdu asi špatně, protože v pravo je zeď, ale notáááák"
Už asi deset minut civím do mapy, ve které se stoprocentně neorintuju a chodím po chodbách. Na chodbě už nikdo není, protože už zvonilo.
,,Pozor, bacha" uslyšela jsem křik na mojí osobu. Než jsem se stačila otočit byla jsem na zemi.
,,To jsi z toho penny boardu nemohl seskočit když jsi ve škole??"cřekla jsem trochu naštvaně a držela jsem si hlavu, se kterou jsem před chvílí praštila o zem.
,,Sorry, ale já tě varoval"
,,Haha"
,,Mimochodem jsem .....
____________________________
AHOJ
Doufám že se vám moje nová kapitola líbila a rovnou se omlouvám za chyby. Můžete dát vote, napsat komentář nebo mě sledovat.
A rovnou vám přeju VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016!!!!
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...