Kapitola 61

8.2K 468 31
                                    

Na obrázku Jayden (aka Chris Collins)

Pohled třetí osoby

Beth se stále neprobrala z kómatu a její stav se doposud nezlepšil.

,,Tak co je mé dceři" řekla se slzami v očích matka Beth.

,,Má silný otřes mozku, ošklivě zlomený kotník, zlomené zápěstí, má tři zlomená žebra, která ji protrhli slezinu při čemž došlo k silnému krvácení a následně k šokovému stavu" řekl sklesle doktor Deryes

,,A dostane se z toho v pořádku?"

,,Těžko říct, po havárii je jen pár hodin"

,,Děkuju pane doktore Deryesi"

,,Nemáte zaco paní Reynoldsová" 

Doktor odešel z pokoje a Bethiina matka si sedla k ní a po tvářích jí stékalo nezpočetně slz. ,,Georgi, co když.." otočila se na svého přítele.

,,Na to vůbec nemysli Mio, Beth to zvládne, je silna" uklidňoval Miu George (Mia je jméno matky Beth).

,,Já vím" zavzlykala Mia.

-

Mezitím co Amber vyvázla jen se zlomenou rukou, Joe jen s pohmožděným kolenem a Caspar měl slabý otřeš mozku, zlomený loket a vyhozenou kyčel.  Jayden měl zlomených pět žeber, slabý otřes mozku, zlomený nos a natržené ucho.

Amber pohled

Právě jsem držela v ruce mobil Beth a hledala kontakt Amy nebo Camerona, o kterých mi tolik vyprávěla. 

,,Jo konečně" našla jsem kontak a ihned jsem ho vytočila.

,,Beeeth konečně už jsi se nezvala věčně" ozval se v mobile hlas dívky, tedy Amy.

,,EEm, ahoj já jsem Amber, kamarádka Beth"

,,ohh aha, a proč mi voláš?"

,,Nechcete si společně s Cameronem udělat výlet do Londýna?" řekla jsem co nejvíc normálním hlasem.

,,No jako já bych jela, ale mám školu a.."

,,Věř mi že by to Beth potřebovala a o Jaydnovi ani nemluvím.."

,,A co je tak závažná situace abych cestovala přez půl světa?"

,,Chceš to vědět?" řekla jsem už trochu sklesle.

,,No jasně že to chci vědět, žádáš mě abych z Kalifornie letěla až do Anglie"

,,Beth, Jayden, můj přítel, můj brácha a já jsme měli autonehodu.." řekla jsem smutně.

,,AAA.." křičela nedočkavě.

,,A Beth leží v komátu a Jayden sotva vstane.." 

,,No řekni mi co nejvíc detailu a jak se to stalo!!" zavzlykala.

Vysvětlila jsem ji dopodrobna vše co se odehrálo a Amy slíbila že i s Cameronem se budou snažit přiletět co nejrychleji to půjde.

Z pohledu Amy 

,,Mami?" zakřičela jsem na celý dům a se slzami v očích jsem seběhla do kuchyně.

,,Co se děje Amy?" řekla nervózně moje mamka.

,,Beth a Jayden oni.. Oni měli havárii a já... já musím jet za nimi do Anglie, nechci je v tom nechat, potřebují podporu a já nechci... nechci aby se jim něco stalo a jááá bych s nima nebyla jaa..."

,,Amy, Amy" uklidňovala mě mamka. ,,Všechno bude v pořádku, ještě dnes ti koupím letenku, aby si mohla odletět brzy ráno"

,,Vlastně potřebuju dvě letenky" řekla jsme sklesle. ,,Víš Cam by.."

,,Chápu, já to tedy obědnám a ty se jdi zatím připravit"

Rychle jsem odběhla do pokoje a zavolala vážnou situaci Cameronovi, samozřejmě souhlasil a já se začala připravovat.

Z Jaydnova pohledu

Nevím jestli jen blouzním z toho kolik prášků a různých injekcí už do mě nastrkali, ale celou dobu co jsem v nemocnici myslím jen na ní a na ten večer bouračky.  Myslím na její tvář od nezastavujících se slz, na její bolest a na omdlení. 

Vím taky bych se měl zajímat co je mě a začít, alespoň jíst, ale když myslím na to co Beth asi teď je a že se nemůžu ani postavit a dojít za ní i když je jen o pár pokojů dál mě ničí. 

Netuším jestli si tohle moje přemýšlení budu zítra nebo za hodinu pamatovat, ale jedno vím jistě, jen jsem si nalhával že ji nemiluju, protože já Jayden McCall miluju Beth Reynoldsovou a na den kdy jsme spolu měli první rande vzpomínám každou vteřinu. 

To jak jsem se jí dotýkal, jak jsem jí líbal a jak mi ona zkousávala spodní ret, bylo pro mě něco jako sen. Splněný sen, který už se teď nejspíš nevrátí.

Nechápu jak jsem 12 let s ní mohl zahodit za pár hodin s Bellou, který navíc ani nevnímala to že odjíždím já Jayden, ale jen to že odjíždí její kluk, který je kapitám fotbalového týmu.

Kazím si život...

____________________________

AHOJ

Snad se líbí, pokud ano můžete dát vote, zanechat komentář nebo mě začít sledovat. Budu ráda když si přečtete mé "Nové" dva příběhy Youtubers Preferences a My Own Life Story. Děkuju předem :)

Omlouvám se vám předem za chyby a další kapitolu nejspíš přidám až příští víkend, protože už zase začíná škola -,- Huráá do školy :D

Thanx, byeeee sweethearts <3


Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat