-Beth-
Večeře v restauraci
Do restaurace jsme dorazili první. Měli jsme už rezervovaný stůl pro čtyři.
Paní MacCalová s Jayem přijeli chvíli po nás. Přisedli si a mamka si začala povídat s Jaydnovo mámou. Koukla jsem se na Jaydna a měl na sobě boží sáčko s motýlkem.
Mezi mnou a Jayem bylo trapný ticho. Přišel čísník a rozdal nám jídelní lístek. Když jsme si vybrali oba jsme na stejne řekli to samí.
,,Sushi"
Oba jsme se na sebe podívali, ale rychle jsem odvrátila pohled.
Bušilo mi srdce a byla jsem ponořená do nervozity. Musela to na mě být i vidět.
,,Omluvte mě jdu na toaletu"
Všichni se na mě na podívali a mamka na mě kývla.
Svižně jsem odešla na záchod. Stoupla jsem si před zrcadla a civěla na sebe asi minutu.
,,Vzpamatuj se sakra"
Opláchla jsem si obliček a potom usušila.
,,Jo to by mohlo zabrat, ještě že mám voděodolnou řasenku" zasmála jsem se sama sobě.
Vrátila jsem se zpátky ke stolu, kde jsem měla už připravený sushi.
Vzala jsem si do ruky čínské hůlky a začala jíst.
Večeře pomalu končila a já jsem s Jayem nepromluvila ani slovo. Dost mě to štvalo, ale nemohla jsem ze sebe dostat ani hlásek. Když už nám měl číšník přinést účet, já a Jay jsme měli počkat u auta.
Venku už byla docela zima a každou sekundu jsem si přála aby moje mamka přišla aby jsme odjeli.
Někdo na mě položil sako, kdo jinej než Jay.
,,To si nemusel"
|Jayden| ,,Vidím jak se třeseš"
,,To je teplem"
|Jayden| ,,No jasně, máš mě pořád ráda?"
,,Jasně že tě mám ráda"
|Jayden| ,,A miluješ mě?"
V tom přišla mamka a odemkla mi auto. Vrátila jsem Jaydnovi sako a nasedla.
Když jsme se vrátili domů vzala jsem si na sebe -média- a šla si lehnout na střechu. Nasadila jsem si sluchátka do uší a nevnímala okolní svět. Mohla jsem koukat na miliony hvězd a přemýšlet. Promítalo se mi v hlavě celí dětství prožitý s Jayem.
Když jsme si spolu užívali dny jako by každý měl být poslední. Jak jsem každej den trávila s ním a koukala se mu přímo do očí. Když jsme společně s jeho tátou hráli basketbal a vždycky jsme ho porazili. Hráli jsme stolní hry, na schovávanou i slepou bábu. Pamatuju si jak jsme ve školce jeden druhého bránili.
Teď když na něj každý den koukam ve škole, vidím oblíbenýho kluka. Střední škola všechno změnila. Začali mi stékat slzy po tvářích.
,,A dost musím na něj přestat myslet" řekla jsem si.
Vzpoměla jsem si že mi začíná oblíbený seriál a zašla jsem do pokoje. Zapla jsem si televizy a pustila Přátelé. Docela jsem se zasmála. Byl to ten díl jak se Ross rozhodoval mezi Emily a Rachel.
Když mě něco napadlo. Jak jsem na to koukala napadlo mě že můžu udělat to samí. Napsat si klady a protiklady.
Vzala jsem si papír a napsala Jayden McCall. Klady a protiklady.
Klady : Má krásný oči, tělo na které se nedá říct nic jinýho než omg, vlasy jak se to nosí a a sexy piercing v dolním rtu, je hrozně milej, umí mě rozesmát, je ohleduplnej a známě jako nikdo jiný..
Protiklady:
Sakra nic mě nenapadá.
,,Ježiši to je na nic"
Vyhodila jsem papír a vypla televizy. Vysprchovala jsem se a vyčistila si zuby.
Vzala jsem si do ruky macbook a pustila si film. Zapla jsem Stuck in love a pomalu jsem u toho usnula.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...