Kapitola 33

10.3K 497 5
                                    

,,Beth, vstávej!!" strkala do mě mamka.


,,Mamii"

,,Spíš na chodbě, docela by mě zajímalo proč?!"

V momentě jsem otevřela oči a došlo mi že jsem usla opřená o dveře.

Chytla jsem se za hlavu, protože mě bolela z toho jak jsme se Skylarem pili šampaňské. 

,,Tak vstávej za hodinu musíš do školy"

,,Ježiš musím se ještě vysprchovat"

Vyběhl jsem schody do koupelny, schodila ze sebe oblečení a vlezla do sprchy.

Vnímala jsem každou horkou kapku vody jako by něco říkala. Myslela jsem jen na dvě věci. Jayden a Skylar. 

Když jsem se domyla, vylezla jsem ze sprchy, usušila se a okolo sebe jsem si obmotala ručník.

Šla jsem do pokoje a vzala si na sebe -media-. 

Sotva jsem se nasnídala a vyrazila jsem ze dveří. Podívala jsem se na Jayovo dům, ale po chvíli jsem sklopila pohled k zemi a vydala se pěšky do školy. Nandala jsem si sluchátka, zapla Spotify a pustila si Downtown od Macklemora. Cesta mi trvala zhruba deset minut a za tu dobu jsem byla dost mimo. Vybavovala jsem si celý včerejšek. Furt si říkám že horší to už být nemůže, ale nejspíš vždycky může.

Když jsem přišla před školu uviděla jsem Skye a rychle jsem sklopila pohled. Snažila jsem se co nejrychleji projít aby si mě nevšimnul.

,,Hej, heej Beth"

,,Fuck" řekla jem si pro sebe potichu.

,,Skyi" pokusila jsem se o úsměv.

,,Jak se máš Beth?"

,,Víš právě pospíchám za Amy"

,,Tak mi alespoň řekni!" chytl mě za ruku.

,,Co jestli je pravda?"

,,Že máš kluka!"

,,Cože? Co to meleš!! To že jsem od tebe odešla neznamená že mám kluka, omg"

Beze slova jsem od Skye odešla naštvaná.

No to je super už jsem se tady strapnila před dvěma klukama. Poprvé když jsem šla na rande s Theem a hodila mu bowlingovou kouli na nohu. To bylo fakt skvělí no a teď zdrhnu z rande se Skylarem.

Asi bude lepší když to teď nebudu řešit.

Otevřela jsem skříňku u který se objevil Cameron.

,,Ahoj krásko"

,,Ahoj Came" 

,,Chtěl jsem se tě zeptat jestli by jsis semnou a s klukama dneska nezahrála basketbal, přece jenom potřebuju zase vyhrát já" zasmál se.

,,No... ale proč ne potřebuju odreagovat"

,,Super tak se sejdeme před školou ve tři, přijď v čas" zasmál se a odešel.

Vyndala jsem si zbytek věcí ze skříňky a namířila jsem si to do třídy do které zrovna zacházel Skylar.

Nahodila jsem falešný usměv a vešla do třídy. No skvělí byla asi to že Skylar sedí zamnou.

Když jsem si sedala Skylar mě propaloval pohledem. To mu zase hrabe?

Z pohledu Skylara

,,Super tak se sejdeme ve školní telocvičně ve tři, přijď v čas" 

Beth si právě domluvila nový rande s nějakým klukem? Dyť včera jsme byli spol jak to mohla udělat.

Rychle jsem šel do třídy aby si mě Beth nevšimla a sedl jsem si do lavice.

Nemůžu uvěřit tomu co jsem před chvílí slyšel. 

Když vešla Beth do třídy culila se jak malá. Usmála se na mě, ale já neměl sílu na to jí úsměv oplatit, byl jsem na to za ní naštvaný.

Když začala hodina nemohl jsem na to přetat myslet, probouzela se ve zlost a trocha nenávisti.

Hned jak zazvonilo vystřelil jsem ze třídy a jel domů.

,,Na tohle fakt nemám" 

Před obličejem se mi promítala poříd ta věta až mi došlo že vlastně vím kde a kdy se sejdou.

Z pohledu Beth

14:00

Už jen hodina do basketbalu s Camem a jeho kámošema. Už se těším, alespoň se budu moct odreagovat a nebudu muset myslet jen na kluky.


Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat