Pondělí
,,Kámo, teprve si se zase přistěhoval a místo aby jsis semnou povídal třeba o naší kapele či o tom jestli tě znovu zvolí kapItem našeho týmu mi tady zase začneš vyprávět o Beth, Jaydne já vím že je Be super, je to i moje nejlepší kamarádka"
,,Vím, že tě tím asi štvu, ale pořád na ni musím myslet"
,,To se ani trochu nebojíš toho, že není ta pravá?"
,,Víš Came, nevím jestli se bojím víc toho že není ta pravá než toho, že ona ta pravá je"
,,Potřeboval by si zasunout"
,,Nemel kraviny, vím že pokukuješ po Amy"
,,Co to meleš"
,,Hele nejsem slepej"
,,No a-ale já no já nejsem zabouchlej do Amy"
,,Nojo určitě, určitěěěěěě ne" zasmál jsem se a vyběhl ze šaten.
,,Jaydne neser mě" zařval na mě Cam.
,,Sorry bro, já nechtěl"
***
Z pohledu Beth
,,A co by si řekla na to kdyby tě Jay požádal o další šanci?"
,,Hele Amy nevím, fakt nevím, ale teď to nehodlám řešit, chtěli jsme přece řešit tebe a Parkera!"
,,Ale já už to nechci řešit"
,,Amy vyklop to, o víkendu si mi o tom furt smskovala a teď se o tom nehodláš bavit? Hah tak to teda ne!!"
,,Hmm" řekla otráveně ,,Rozešli jsme se tečka, konec"
,,C-cože? To je mi líto Am" objala jsem ji ,,Čekala bych, že budeš při rozchodu víc zdrcená"
,,Já ti nevím, tak nějak jsem to čekala. přetali jsme si rozumět, vlastně nám to klapalo jenom v posteli a někdy vyjímečně i mimo ní"
,,Aha, myslela jsem že jste šťastný pár"
,,No já chtěla aby to tak bylo, ale každý vztah nekončí *šťastně až do smrti*, ale co můžeme si teď uívat jako nezadané"
,,Vlastně bych docela už chtěla zažít nějaký vztah"
,,Jo co si budeme namlouvat já taky" zasmála se Amy a společně jsme šli na hodinu angličtiny.
***
Skončila mi poslední hodina a já šla svižným krokem k šatnám.
Otevřela jsem skříňku a z horní poličky na mě vypadl lísteček se vzkazem.
Dnes v 6:00pm na školním fotbalovým hřišti! Přijď xx
Tvůj Bff
To si ze mě zase dělá srandu že? Nevím jestli půjdu, ještě se rozmyslím mám ještě maličký problém mu věřit..
Hodila jsem učebnice do skříňky a zabouchla ji.
Vyšla jsem svižně ze školy a nastoupila do svého auta. Teď jsou přesně 4 hodiny a já mám jen dvě hodiny do rozmyšlení jestli půjdu nebo ne.
5:30pm
Fajn deset minut cesty, deset minut rozmýšlení a deset minut na to abych vyrazila, super.
,,Kašlu na to já tam půjdu!!"
Rozeběhla jsem se do pokoje a hodila na sebe -media- a udělala jsem si lehký makeup s né moc výraznou rtěnkou. Vyžehlila jsem si vlasy a vzala si k tomu roztomilý černý klobouk.
,,Fuuck, už mám jen patnáct minut" zařvala jsem na celou koupelnu a rozběhla jsem se k autu.
Mobil - mám, .. ,,To je vlastně všechno" zasmála jsme se sama sobě a nastoupila do auta.
Při jízdě jsem si pustila rádio a zpívala si písničky, které zrovna hráli.
Na školní parkoviště jsem dojela zhruba za deset minut.
Vystoupila jsme z auta a rychlím krokem jsem se vydala ke školnímu hřisti. VÁŽNĚ NEVĚŘÍM TOMU ŽE TO VÁŽNĚ DĚLÁM!!
Otevřela jsem vchod na hřistě a všucde byla tma, překvapivě. Udělala jsem pár kroků dopředů, ale nikde nikdo.
Rozhlídla jsem se kolem se, ale nikoho jsem neviděla.
,,Určitě si dělal srandu" otočila jsem se k odchodu, ale..
Uslyšela jsem za sebou řvát moje jméno. ,,Beeeth, stůj"
_______________
AHOJ
Předem se omlouvám za chyby a moc bych ocenila kdyby jste mi nepsali do komentářů kde mám jaký chyby, protože jsme si vědoma, že tu jsou a není mi příjemné si číst ty sloháče kde mi to celý píšete (samozřejmě ne všichni), jo nezářím v mluvnici a je to čistě moje věc. Moje učitelka ve slohu taky hodnotí obsah a ne gramatiku, díky za pochopení :-)
Vím, že to neni extra dlouhé, ale tento víkend nestíhám, takže alespoň tak :D :-)
Jinak, komu se nová kapitola líbila můžete dát vote, přidat komentář či mě začít sledovat :D
Thanx, byeeeee sweethearts <3
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...