Kapitola 51

8.4K 452 16
                                    

,,Dobré ráno lidi" řekla jsem tiše a pořád se držela za hlavu. ,,Jak vidím tady se ještě spí"

Napsala jsem jim lísteček že ještě potřebuju domu, protože si  musím dobalit, ale že se ještě uvidíme naposledy večer na ohňostroji.

-

Když jsem přišla domů mamka a George snídali.  ,,Ahooj" pozdravila jsem je a rovnou jsem namířila do pokoje abych se připravila na ohňostroj a abych natočila alespoň jeden cover.

Zabouhla jsem za sebou dveře od pokoje a šla jsem e oblíct do vánočního svetru se sobama a k tomu červeno bílé kostkované šortky. Skočila na postel a vzala si macbook na klín. Projela jsem vánoční písničky a zastavila jsem se na jedný! ,,Jo tahle je perfektní" vybrala jsem si All I want for christmas is you od Mariah Carey.

Nastavila jsem stativ, po té kameru, do ruky jsem si vzala kytaru a začala pomalu zpívat.

  I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for Christmas is
You... yeah yeah

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
(and I) Don't care about presents
Underneath the Christmas tree
I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas day
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you...
You baby...

-

Když jsem dozpívala, vypla jsem kameru a šla video sestřihat youtube kanál, ale i na vine.

,,Wow, to bylo rychlejší než jsem čekala" 

23:30

,,Tak kde jsi začíná to za čtvrt hodiny" řvala na m Amy do telefonu.

,,Hele klídek, mám to jen pár metrů"

,,Tak hni zadkem, je t poslední večer, který strávíme spolu. Ráno už tady nebudeš" řekla sklesle.

,,Jsem tam do pěti minut" típla jsem hovor a dooblíkla jsem se.

Vzala jsem si černý rozthaný džíny, černý crop top 5sos a na to černý svetr s bílíma sobama. ,,Perfektní"

Seběhla jsem schody obula jsem si tmavě modré zimní boty a zimní budnu též barvy a vyrazila za Amy na místo kde se za pár minut bude konat ohňostroj.

-

,,Amy!!" volala jsem na ní bez ohledu na ostatní lidi.

,,No konečně" usmála se když jsem k ní doběhla.

,,Jsem tady včas" dloubla jsem do ní.

,,Nojo za patnáct minuty to začně, tomu se fakt dá říkat včas" zasmála se.

,,Kdo je?" zakřičeli známí hlasy když nám jejich ruce zakryli oči.

,,Parkere?" řekla překvapeně Amy. ,,Camerone" řekla jsem šťastně"

,,Tvůj přítel je tady, babe" Amy radostaně zaskákala, otočila jse k němu a skočila mu kolem krku div oba nespadli. Aby jsme si rozumněli Parker byl jen na víkend v Bostonu u rodiny na vánoce, ale pro Amy to byla skoro věčnost.

Já se otočila ke Cameronovi a silně jsem ho objala

,,Ráda tě vidím" zašeptala jsem ho do ramene.

,,Já tebe, poslední večer" řekl trochu smutně.

,,Budeme si volat na skype"

,,Já vím" pustili jsme se z obětí.

Když jsem se odtáhla z obětí s Camem, zahlídla jsem Skylara jak sedá sám na lavičce.

,,Came s kým si dáš pusu?"

,,S Stellou" výtězně se usmál.

,,To je ta jedná z těch čtyř nových roztleskávaček?" 

,,Jo" 

,,Wooow gratulujuu" zasmála jsem se a oba jsme si plácli.

,,Počkáš tady prosím? Jen si něco zařídím"

,,Jen běž"

,,Díky"

Už jem se nemohla koukat na to jak tady Sky sedí sám, popíjí alkohol a kouká do země.

,,Ahoj Skyi" usmála jsem se i když to nemohl vidět. 

,,Co zase.." zasekl se když mě uviděl ,,Oh, ahoj Beth"

,,Proč tady sedíš tak sám?"

,,Nevím"

,,Hele dneska, nebo-li zítra brzy ráno odlétám, protože se stěhuji do Londýna.." přerušil mě.

,,Slyšel jsem.."

,,No a chtěla bych se se všema kamarádama rozloučit, včetně tebe"

,,No?" usmál se.

,,Tak pojď" zasmála jsem se a za ruku jsem ho dotáhla k naší partičce kde za tu dobu přibylo hodně lídí jako Holland, Viv, Crystal, Stella, Theo, Jessie,Bella,celý můj a Cameronovo tým na baketbal s Jayem a dokonce i Lucas. Teď jak je vidím všechny pohromadě mi dochází o kolik lidí vlastně přijdu.

,,A-Ahoj" pozdravila jsme všechny.

,,Beth" vrhli se na mě kluci, teda až na Lucase, který se muchloval s nějakou holkou, snad jeho přítelkyní.

,,Ahoj kluci" zasmála jsem se.

,Je nám líto že odjíždíš, si naše nejlepší kapitánka na basktebalu" zasmál se Erik.

,,Mě je to taky líto" 

Chvíli jsem se bavila s klukama, ale po chvíli jsem se vrátila ke Skylarovi.

,,Takže co.."

,,Heej za pár sekund bude ohňostroj" zařvala na nás Amy.

,,Nojo nojo" zasmála jsem se a podívala se zpátky na Skylara.

,,Deset. děvět, osm.." odpočítávali lidi okolo a já se nemohla soustředit ,,čtyři tři dva.."

,,Jedna" dopověděl Skylar a jeho rty byli rázem přilepené na těch mích.

____________________________________________

AHOJ

Doufám že se vám nová kapitola líbila. Můžete dát vote, koment nebo mě sledovat. Omlouvám se vám předem za chyby :D. A MOOC, ALE MOOC VÁM DĚKUJU ZA DOSAŽENÍ 60K :333 <3 <3



Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat