Kapitola 23

11.1K 602 14
                                    

Dojela jsem domů a dala jsem si horkou sprchu. 

Vylezla jsem a vzala si na sebe černý legíny, rudý svetr a šla jsem do pokoje. Otevřela jsem si macbook a projela jsem si sociální stránky. Na snapchatu, instagramu, weheartit, i na tumblr mě začal sledovat Skylar. Když jsem otevřela facebook tak mě žádal o přátelství. Hned jsem to přijala a napsala mu. tě

"Nepřijdeš si trochu jako stalker? :D"

"Troškuu :D"

"Přijdeš dneska nebo ne?"

"Přijdu v sedm"

"Fájn už se těším"

"Já taky"

-

Šla jsem do kuchyně a udělala si kafe s donutama. Bylo pět hodin takže jsem měla ještě dvě hodiny do toho než přijde Sky. Neměla jsem co dělat tak jsem šla zpátky do pokoje. Prohrabala jsem celou skříň, ale nevěděla jsem co si mám vzít na sebe. 

Seděla jsem před skříní a tupě do ní zírala. Jak jsem koukala na to oblečení v hlavě jsem si srovnala několik outfitů. ,,A mám too" zařvala jsem na celý dům. Vzala jsem si ze skříně -média- a položila to na postel.

Odešla jsem do koupelny se namalovat a trochu nakulmovat vlasy. Vyšla jsem a rovnou popadla oblečení a oblékla se.

Bylo půl sedmé. Půl hodina do toho než přijde Skylar. Dopila jsem poslední kapku kafe a seběhla dolů do obýváku.

,,Už jen deset minut" zaspívala jsem si a sedla jsi na gauč.

Asi za dvě minuty zazvonil zvonek.

Myslela jsem si že přijde zpíš dýl než dřív. Šla jsem s radostí otevřít.

,,Ahoj S.." zarazila jsem se.

,,Jayddeen"

,,To vidím, co tady děláš?"

,,Jen jsem se tě chtěl zeptat jestli ti nebude vadit když se budu stýkat s někým jiným"

,,Proč by mi to mělo vadit, klidně"

,,No tak dobře jen jsem se chtěl ujistit"

,,Tak čau"

,,Ahoj"

Zavřela jsem dveře a sedla si zpátky na gauč. ,,Už je čtvrt na osm a Skylar nikde"

Šla jsem k baru a v tu chvíli zazvonil zvonek u dveří.

Rozběhla jsem se ke dveřím, ale rychle jsem se zastavil abych nevypadala jako úplnej magor.

Otevřela jsem ,,Omlouvám se že jdu tak pozdě, ale rodiče mě nechtěli pustit dokud jim neřeknu kam mám namířeno" zasmál se.

,,V pohodě" usmála jsem se a zavřela za sebou dveře.

Omlouvám se že jsem dlouho nevydala žádný příběh, ale teď jsem měla práci s přípravou do školy a taky se mi moc nechtělo. Dneska možná ještě něco vydám. Dyžtak mi můžete napsat do komentářů jestli mám pokračovat a jestli to někdo čte, protože přemýšlím že tenhle příběh ukončím.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat