Kapitola 31

10.7K 516 13
                                    

,,Pane Danielsi vraťne se laskavě zpátky do lavice! Pane Danielsi" uslyšela jsem ještě před tím než jsem padla kolenama na podlahu.

,,Beth" zakřičel zamnou Skylar.

Přiběhl ke mně Skylar, rychle si ke mě klekl na kolena.

,,Soustřeď se musíš dýchat" držel mě za ruku a upřeně mi koukal do očí.

Koukali jsme se jeden druhému nepřetržitě do očí.

Z ničeho nic mě Skylar políbil. Jakoby nic jiného než mi dva neexistovalo. Sostředila jsem se jenom na polibek od něho.

Když se Sky odtrhnul koukal mi stále do očí ,,Měla si panický záchvat"

,,Hm.."

,,Někde jsem četl že když má někdo panický záchvat tak by měl zadržet dech, takže když jsem tě políbil ty jsi zadržela dech"

,,To bylo chytrý" usmál se na mě Sky a pomohl mi se zvednout.

,,Tak pojďte vy hrdličky už se začínám nudit" zasmála se Amy.

,,Ještě si dojdu na ten záchod, můžete jít zatím bezemě do třídy" usmála jsem se.

,,Tak jo"

Šla jsem na záchod, opláchla jsem si obličej studenou vodou a vrátila jsem se zpátky do třídy.

,,Omlouvám se pane učiteli nebylo mi dobře"

,,To je v pořádku, posaďte se"

Usmála jsem se a posadila jsem se se do lavice.

,,Tak pane Danielsi povězte mi něco o poviný četbě"

,,Proč já?"

,,Protože jsem vás vyvolala taky proto že jste bez mého dovolené odešel z hodiny"

,,No já"

,,Hádám že jste to nečetl"

,,Ne.."

,,Takže jste tu teprve pár dní až kašletena úkoli? Dovedete si představit jaký to může mít dopad na to aby jste prošel? Víte vůbec jak je škole důležitá"

,,Ano chtěl.."

,,Vy si vůbec neuvědomujete že se čtením vzděláváte, vaše generace už jen kouká do těch vašich počítačů a mobilů"

Rychle jsem bez přemýšlení chytla Skye pod lavicí za ruku abych ho uklidnila.

,,Dneska je to jen samí Facebook Snapshot" Když dořekl slovo "snapshot" musela jsem se zasmát.

,,To za mého mládí to by jste viděli lepší zábavu než ten váš internet"

,,ehm, ehm" zachraptila jsem čímž jsem učiteli naznačila aby přestal.

Podíval se na mě s hnuseným pohledem a obrátil oči vsloup.

,,Můžeme pokračovat v literatuře?"

Crrrrrr

Konečně skončila napjatá hodina mezi Skylarem a učitelem.

Odešla jsem ze třídy a za rameno mě vzal neznámo kdo.

,,Be počkej"

,,Ano?" usmála jsem se na Skylara.

,Chtěl bych se ti ještě jednou omluvit za to co jsem předvedl na tom obědě a chtěl bych tě oficiálně pozvat na naše první rande"

,,No dobře, já ti zase děkuju za pomoc se záchvatem"

,,Kdykoli" šibalsky se usmál.

,,No tak přijď ve čtyry, víš kde bydlim tak to není žádná věda" usmála jsem se.

Ve 14:30 odpoledne.

Už jen hoďku a půl a Sky je tady.

Šla jsem se tedy připravit. Vysprchovala jsem se a umyla si vlasy. Vyčistila jsem si zuby a šla se namalovat.

Nanesla jsem si lehký make up, udělala jsem si linky a hned poté nanesla řasenku, použila jsem rtěnku tmavě růžové bavy a na konec jsem si nakulmovala vlasy.

Na sebe jsem si vzala -média-. Jo asi mi bude trochu zima, ale chci vypadat dobře.

Podívala jsem se na sebe a snad poprvé v životě jsem byla 100% spokojená se vím vzhledem.

,,Super"

Už bylo půl čtvrty a někdo zvonil u dveří.

Pozvedla jsem jedno obočí s větou ,,kdo to otravuje".

Šla jsem rychle otevřít. ,,Ahoj" rozzářil se mi usměv na tváři.

,,Jaydneee, co tady děláš?"

,,Řekl jsem že se přijdu rozloučit"

,,Jak odjíždíš?" řekla jsem trochu viděšeně

,,Jen jedem s rodinkou na dovolenou"spadl mi kámen ze srdce.

,,Tak to joo" chytla jsem ho za ramenou a přitáhla ho na obětí.

,,Snad ti budu chybět" řekl arogantně a já se zasmála.

,,Určitě jo" zašklebila jsem se.

,,Tak si to užijte" rozločili jsme se a já za sebou zavřela dveře.





Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat