Za chvíli mám odejít z nemocnice. Oblékla jsem si modrobílou košily kterou jsem si zastrkala do džínů a ktomu modrý vansky a šla dřív na sraz s Parkrem abych přišla v čas. Parker už tam stál a já se sním objala.
,,Takže s čím přesně potřebuješ pomoct" usmívala jsem se.
,,No asi s tím s ní vůbec promluvit"
,,Aha" zasmála jsem se.
,,Je to holka, jako já ostatně a semnou umíš mluvit"
,,Ale ona je sexy a hezká, stydím se"
,,Jo tak tohle hlavně už nikdy nevyslovuj nahlas, mohla by mi ujet ruka" ironicky jsem se zasmála.
,,Dobře"
,,No takže Amy je taková že si radši užívá než aby šla do vážnýho vztahu, přijdou jí na nic"
,,Takžee?"
,,Zkus jí přesvědšit že nemá pravdu a pozvat jí na rande"
,,A na jaký co bych měl dělat"
,,Ty si snad neměl holku?"
,,Jo asi v sedmi letech"
,,Aha, no má ráda procházky po pláži při západu slunce, je ráda když může být sama sebou"
,,Fajn to zní snadně"
,,Jenom zní musíš se jí zalíbit, znáš to pravidlo kluků 'nevolej do tří dnů'?"
,,Jo proč?"
,,Není pravda že si o tobě holka bude myslet že máš hodně práce, spíš si bude myslet že jsis našel někoho lepšího, takže se na tebe vykašle a půjde se bavit"
,,Takže volat dřív"
,,Zprávně"
,,Mám otázku"
,,Ptej se"
,,Myslíš že u ní mám šanci?"
,,Určitě, řekla bych že si její typ"
,,A je pravda že měla tolik kluků kolik se říká"
,,A kolik se říká?"
,,Pětadvacet"
,,Tak jestli tě to zajímá tak spala jenom s jedním, ale buď tak hodný a neříkej to nikomu ani Theovi, jinak u ní mít šanci asi nebudeš"
,,Díky"
,,Jo mimochodem jedna rada, když tě někdy pozve k době domů tak si neber kondom, protože kyby jsis ho vzal buď by jsi vypadal jako nadrženec, potřebuješ vypadat jako kluk který nepočítal s tím že spolu budete spát"
,,Fajn budu si to pamatovat" usmál se a rozloučili jsme se.
-
Když jsem přišla domů byla jsem tam jako obvikle sama. Vzala jsem do ruky papír a tužku. Napsala jsem velkým tiskacím písmenem 'NE' a pod to jsem se podepsala. Vyšla jsem z domu a šla jsem to nalepit Jaydnovi na okno.
Ani nevím proč nejspíš kvůli tomu snu nebo protože jsem čekala tak dlouho. Ale nejvíc pravděpodobný je že nechci zrušit naše přátelství kvůli vztahu a jsem naštvaná že mi to nedošlo dřív.
Šla jsem do svého pokoje a pustila si 2 Broke girls. Potřebovala jsem se pořádně zasmát. Při seriálu si ke mě lehl Max můj pes (+média). Pomalu se mi zavírali oční víčka až jsem usnula.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...