Kapitola 9

12.6K 605 4
                                    

-Beth-

Už je to skoro dva týdny co jsem nemluvila s Jayem. Nejspíš to byla docela chyba říct že jsem do něj zabouchlá.

Dneska má moje mamka konečně volný víkend. Takže půjdeme na večeři. 

|Mamka| ,,Hej Beth?! ,Pojď dolů"

,,Hned tam jsem"

,,Co potřebuješ?"

|Mamka| ,,Dneska na tu večeři půjdeme ještě s paní McCallovou a jejím synem"

,,To nemůže místo syna vzít mažela"

|Mamka| ,,Nebuď taková"

,,Nojo, mám tě ráda"

|Mamka| ,,Já tebe"

Šla jsem zpátky do pokoje a šla jsem si vybrat šaty na tu naší snobáckou večeři.  Vybrala jsem si - média- a šla jsem si na chvíli ještě lehnout. 

Zkoukla jsem asi dva filmy a šla jsem se vysprchovat. Udělala jsem si drdol s copánkem a pod drdol jsem přicvakla malou modrou mašli. Oblíkla jsem si šaty a nandala si řetízek.

Měla jsem ještě půl hodiny než půjdeme tak jsem zavolala Amy.

Věděla co se mezi mnou a Jayem stalo. Šla jsem si sednou na střechu, otevřela macbook, zavolala jí na skype a zapla webku. Hned to zvedla.

|Amy| ,,Páni vypadáš skvěle, ty jses takhle vyfikla na večeři s mamkou?"

,,Díky, no vlastně jdeme ještě s rodinou McCallovích"

|Amy| ,,Takže jde i Jay?"

,,Jo"

|Amy| ,,Třeba ti tam vyzná svojí lásku"

,,To už se přece stalo zapoměla si?"

|Amy| ,,Tvoje sny se nepočítají Beth"

Zakroutila jsem hlavou a vtom jsem si všimla že na mě z okna kouká Jay. Snažila jsem to nevnímat a dál se bavit s Amy ikdyž to nebylo tak lehký, protože jsem se bavili zrovna o něm.

|Mamka| ,,Beth slez s té střechy a pojď u jdeme"

,,Už jdu"

,,Tak se měj Am už musim jít"

|Amy| ,,Užij si večeři"

Típla jsem hovor a vlezla jsem zpátky do pokoje. Když jsem zavírala okno viděla jsem jak si Jay oblíká košili. Mmm byl tak roztomilej. Rychle jsem zavřela okno a šla si obout boty na podpatku a běžela do auta. Mamka na mě už čekala a rovnou jsme vyrazili do restaurace.


Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat