-Beth-
Zabrzdila jsem několik metrů od stromu a viděla jsem jak se tam Jay líbá s Bellou.
Snažila jsem se co nejrychleji otočit a jet domů. Cítila jsem jak mi začínají téct slzy po tvářích.
Nevěřila jsem tomu co jsem právě viděla.
,,Héj Beth počkej" křičel na mě Jay.
Ani jsem se neohlížela a jela jsem dál co nejrychleji to šlo.
Před domem jsem si rychle vyzula brusle a běžela domů.
Když jsem doběhla do pokoje, zabouchla jsem dveře a lehla na postel.
Slyšela jsem jak mi někdo ťuká na okno. Byl to Jay. Přišla jsem k oknu, zamkla jsem ho a zatáhla závěsi.
,,Hej Beth máš tady návštěvu" zavolala na mě mamka.
Bylo mi jasný že je to Jay. Utřela jsem si obličej od rozteklí řasenky a sešla jsem dolů.
,,Čeká za dveřmi zlatíčko"
,,Mami mohla by jsi prosím odejít, nechci aby jsi to slyšela"
,,Už jdu"
Otevřela jsem dveře.
|Jayden| ,,Beth promiň nechtěl j.."
Vrazila jsem mu pěstí do nosu.
,AAAH d-do hajzluuu, to bolí"
Bylo to poprví a nejspíš i naposled co jsem někoho praštila pěstí, bylí to jako svině. Přístě dám radša facku.
Zabouchla jsem dveře a šla si pro studený opklad na ruku.
Jayden ještě zaklepal a já otevřela. Vrazila jsem mu facku že to snad bolelo víc mě.
|Jayden| ,,Bylo to všechno?"
,,Nejspíš jo, přijde mi že to fyzickou bolest zbůsobuje spíš sobě než tobě"
|Jayden| ,,Vím že jsi naštvaná.."
,,Naštvaná, děláš si srandu jsem víc než to, odpoledne si ke mě přišel a chtěl jsi mě políbit. Když k tomu měla dojít rychle jsi se odtrhnul a odešel, no promiň ,ale normální člověk by se alespoň omluvil. Doufám že to že jses na našem místě cucal s Bellou nebyla omluva. Přeju hodně štěstí s ní po boku."
|Jayden| ,,ale Be"
Zabouchla jsem a pomalu jsem se po dveřích sesunula k zemi.
Přiběhla ke mě mamka a objala mě.
,,Je mi to líto holčičko"
Odešla jsem do pokoje a hned jsem zavolala Amy.
,,Ahoj kočko"
,,Amy? je to v háji" řekla jsem s chraptivím hlasem.
,,Jak to myslíš?"
,,S jayem jsem se pohádali"
,,To je mi líto, ale to se spravý, znáte se od malička, jedna hádka vám to přátelství nevezme"
,,Ale dneska mi chtěl dát pusu, ale potom jsem je načapal s Bellou jak se líbali"
,,Dyť ho znáš tak si to tak neber"
,,Jdu spát, jsem unavená"
Rychle jsem típla hovor a zalehla do postele.
-Jayden-
PONDĚLÍ
Beth jsem neviděl od tý hádky v sobotu večer. Dost jsem to podělal, ale nevím co jí mám říct.
Dneska je škole a já nevim co se bude dít když se potkáme.
-
Cestou do školy jsem potkal Amy a stáhl jí z davy stranou.
,,Nevíš něco o Beth"
,,Vím akorát že si to dost posral, víš když někoho chceš opravdově políbit tak se nesmíš volizovat hned ten den ještě s někým jiným"
,,Nevím co mám dělat, nechci ohrozit naše přátelství, ale zase jsem k ní začal cítit něco víc"
,,Tak co kdyby si to nevykládal mě, ale odhodlal se to přeříkat Beth"
,,Na to nemám"
,,Jestli ji máš opravdu rád tak to uděláš, protože jednou může přijít den kdy už nebudeš mít ani jedno procento šance na to být sní"
,,Asi máš pravdu, díky Amy"
Objal jsem jí a šel na hodinu. Na hodině jsem přemýšlel jak to udělat. Styděl jsem se po té zálěžitosti Be podívat jenom do očí.
-Beth-
Dneska mě mamka nechala jeden den doma, protože ví čím si procházím a ví že to neni lehké.
Myslím na Jaye pořád, ale jsem na pochybách jestli ho pořád miluju. Samodřejmě že když k někomu něco cítíte dvanáct let tak to za víkend nevyprchá.
-
Po škole ke mě přišla Amy aby mě zabavila.
,,Tak jo Beth musíš se upravit, vyrazíme na dámskou jízdu"
,,Dobře, potřebuju se trochu odreagovat"
Trochu jsem se namalovala a vzala si na sebe -média a plavky.
,,Tak můžeme vyrazit" zakřičela jsem.
Když se bude líbit můžete dát lajk nebo přidat koment. Potěší :-)
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...