Kapitola 16

11.4K 598 9
                                    

Odpoledne s Amy jsem si opravdu užila.

Když jsem přišla domů na mobile se mi ukázalo že vydali další díl seriálu Teen wolf.

Vyběhla jsem do pokoje a zapla macbook.  Když mi seriály skončil, jako vždycky jsem o něm přemýšlela. Někdy si ho představuju jako realitu abych se do příběhu vžila.

O dva týdny později

S Jaydnem jsme se už dlouho nebavili.

Dnes mám volno od školy, jsou totiž prázdniny. Doma jsem se dost nudila, obula jsem si bílí concerse a vyšla z domu. Nastoupila do auta a jela za nosem.

Dojela jsem k moři se skalami. Nikdo sem nechodí, což je fájn, alespoň můžete v klidu přemýšlet.

Vystoupila jsem a šla jsem na moje oblíbené místo. Byl to takový vchod ve skalách, který vedl k moři a k další kamenům. Když jsem na to místo došla, nevěřila jsem svím očím. Seděl tam Jay, ale naštěstí sám. Měl na sobě barevný tílko, černý kraťasy a žabky.

Váhala jsem mezi tím jestli mám jít dál nebo se otočit a jet domů. Stála jsem od něj maximálně pět metrů. Bojím se že když půjdu zpátky mohl by mě zahlídnout.

Nakonec jsem sebrala všechnu odvahu a šla jsem za ním. 

,,Ahoj"

Podíval se na mě docela zaskočeně a koukal na mě s mírně otevřenou pusou.

,,A-Ahoj" 

,,Nevěděla jsem že sem taky chodíš!" řekla jsem s úsměvem na tváři.

,,Našel jsem tohle místo před pár dny" pozvedl koutky.

,,Co tak sklesle?"

,,Naši se rozvádí"

,,To je mi líto" a zezadu jsem ho objala.

Otočil se ke mě a začal se pomalu naklánět že mi dá pusu. Uhla jsem, ani nevím proč a vzala jsem ho za ruku.

,,Pojď, jdeme do vody"

,,Dyť je ta voda ledová"

,,Alespoň začneš myslet na něco jiného"

Držela jsem mu ruku a docela mi při tom tlučelo srdce. Táhla jsem ho do vody a začala na něj stříkat ledovou vodu a on mi to plácel.

Oba jsme na konec vylezli z vody, ale já jako správný dítě jsem řekla ,,Máš babu" a snažila se co nejrychleji utíkat.

On se rozběhl za mnou a nebylo pro něj těžký mě chytit je to přece fotbalista. Když jsem se otočila abych zjistila jak je odemně daleko, zakopla jsem a spadla na zem. Jay už to neubrzdil a snapd na mě, ale rychle se zapřel rukou vedle mě.

Byli jsme k sobě blízko jak jen to šlo. Slyšela jsem jeho tlukot srdce, byl furt rychlejší. Mě se tep spíš zastavoval. Cítila jsem jak dýchá. V momentě se zvedl ,,Pojď pomůžu ti". 

,,Děkuju" 

Oklepala jsem se od písku a když jsem zvedla hlavu všimla jsem si ja má Jay přilepený mokrý triko k tělu. Kousla jsem se do rtu a ještě jsem si snažila vytřepat písek z vlasů, což moc nešlo, protože byli mokré.

,,Už je docela pozdě, pojedu domů, nechtěl by si vzít?"

,, Jo určitě, rád" 

,,Tak jdeme"

Když se Jay otočil skočila jsem mu na záda a zakřičela ,,K autuu" zasmáli jsme se.

Rozběhl se a ve chvíli jsme byli u auta.

Slezla jsem z Jaydnových zad a nasedla do auta.

Když nasedl i Jay jeli jsme domů.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat