Kapitola 36

8.8K 518 13
                                    

Škola už je u konce a já se nepřestávám nudit. Amy jde dneska s Parkerem a já nemám co dělat. Sice mě pozvala abych šla s nimi, ale nepotřebuju někomu dělat třetí kolo u vozu.

Jak skončila škola, zbalila jsem si všechny věci ze skříňky a vylítla ze dveří. Když už jsem zacházela za roh, někdo mě chytil za rameno. Otočila jsem se a zjistila že je to můj móc dobrý kamarád.

,,Camerone, stalo se něco? Vypadáš.. Emm divně" zasmála jsem se.

,,Řekni mi chceš to slyšet nebo ne?" řekl udychaně.

,,A co?"

,,Prostě řekni jestli jo nebo ne"

,,Tak asi jo"

,,Tak jo, Jay o tobě mluvil v šatně"

,,A co říkal" usmívala jsem se.

,,No že bylo super jak jste šli do školy spolu, bušilo mu srdce a všelijaký slaďárny" zasmál se.

,,Aha, hm" 

,,Chceš doprovodit domu?"

,,Ale proč ne stejně jdu sama" zasmála jsem se.

,,Tak jo"

,,Chtěla jsem se zeptat jestli už se ti začala líbit nějaká holka"

,,No líbí se mi hodně holek, ale nejsem 'zabouchlej' "

,,Jasný"

,,Furt si zamilovaná do Jaye viď?"

U těhle věty se mi zastavilo srdce! Nevěděla jsem co mám odpovědět, vlastně tuto otázku nedokáží zodpovědět ani sobě.

,,Emm já nevím"

,,Řekl bych že jo!"

,,Podle čeho soudíš?"

,,Asi podle toho že jsi neskutečně zrudla"

Z Jayovo pohledu

Chtěl jsem zastihnout Be ještě cestou domů. Když jsem vyšel že školy zahlídl jsem ji s Camem ,,Kámo mám tě sice rád, ale tohle si mi vážně zkazil" řekl jsem si pro sebe.
Teď jsem měl přece zazářit. Nebo alespoň okouzlit Beth.

Sedl jsem si před školou na lavičku.
,,Kdo nám to tady trucuje?" zaslechl jsem známí hlas.

,,Bello..." řekl jsem asi s nejmenším zájmem.
Celkem mě mrzelo že jsem nemohl být teď s Be.

,,Neříkej mi že jsi mi dal košem kvůli ní?"

,,Kvůli komu?"

,,Ale prosím tě, vydělá jsem jak si Reynoldsovou z dálky sledovala jak se ztrácí za rohem"

,,Oči a uši všude? Hm?"

,,Musíš mít informace"

Bella se ke mě na lavičce přibližovala čím dál víc a víc. Až byla jen pár centimetrů od něho obličeje. A najednou boom. Začala mě  líbat. Nevím proč, ale na chvíli jsem se přidal, než jsem se mi všechno v hlavě dala dohromady.

Odstrčil jsem Bellu co nejrychleji od sebe ,,Co to sakra děláš?"

,,Jsi můj přítel"

,,Ne jsem tvůj EX" zdůraznil jsem.

,,Uvidíme"

Zvedla bradu a povrchně si odkráčela do neznámá.

___________________________

Ahoj, chci znovu všem poděkovat za 6,75K a že to tak rychle jde nahoru.
Jste skvělí. Dneska je to docela krátký díl. Na zítra či na sobotu připravují dlouhou kapitolu. Jestli chcete můžete si říct o čem by jste část chtěli.
Je to jen na vás. Jestli se kapitola libila. Můžeš zanechat hlas⭐nebo moment. :-) :-) omlouvam se za chyby :D

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat