Kapitola 58

8.2K 411 24
                                    

Na obrázku Caspar (aka Caspar Lee)

pokračování

Z pohledu Beth

,,Neměla bych zavolat Caspara?" zopakovala asi po hodině zase Amber.

,,Amber a.." koukala se na mě psíma očima ,,No tak fajn" zasmála jsem se. ,,A kde vlastně máme psy? Joe!?"

,,Nojo kde by mohli být když já mám fenku Kiru a ty máš psa Maxe" zavtipkoval si Joe.

,,Mě nazajímá co dělájí" protočila jsem očima ,,Jen je nevidím, počkejte tady dojdu se po nich podívat" usmála jsem se na Joa s Amber. 

Vydala jsem se do středu parku, ale pořád jsem naše psy neviděla ,,Hej Joe" zařvala jsem z plných plic. ,,Co?" zakřičel nazpátek. ,,Hoď mi tvoje vodítko, až je najdu tak je rovnou přivedu" jen jsem viděla jak přikývla a poté jen leticí vodítko pro mě. Chytila jsem ho a šla dál.

Zahlídla jsem dvě husky jak na sobě leží asi o 20 metrů dál. ,,Vy dva jste mi, ale dali. Myslela jsem že jste se stratili" zasmála jsem se když jsem doběhla ke dvou dalším hrdličkám. ,,Tak pojďte" připnula jsem je na vodítka a dovedla zpátky k lavičce kde už jsem viděla i postávajícího Caspara.

,,Ahoj" řekla jsem mu dneska už podruhé. ,,Ahoj" odpověděl nervózně a zároveň trochu roztomile.

,,Páni, dvě hrdličky držím na vodítku a další dvě si ani nevšimli že jsem přišla" zasmála jsem se při pohledu na líbající se Amber s Joem.

,,Pomiň, je hrozně sladkej" usmála se Amber a dala Joeovi poslední pusu.

,,Asi vás zašipuju" zasmála jsem se ,,Budu vám říkat Jamber"  zasmál jsem se znovu.

,,Nevím proč, ale zní mi to jako Jimbo" zasmál se Joe a Caspar přikývl.

,,Kdo je Jimbo?" řekli jsme nastejno s Amber.

,,Kdo je Jimbo, jste fakt vtipný" zasmál se Joe a my s Amber jsme jen pokrčili obočí. ,,Vy si neděláte srandu?" řekl vyděšěně Joe.

,,Hmm ne?" řekla mírně Amber.

,,Jimbo, ten maník ze Simpsonových, který šikanuje a má tu modrou čepici"

,,Já nekoukám na Simpsonovi" řekla jsem trochu provinile ,,Zrovna jsem to chtěla říct" zasmála se Amber.

,,Tohle nebudu komentovat" zasmál se Caspar a Joe se k němu přidal.

,,Nepůjdem se projít" navrhla jsem a všichni přikývli.

,,Nezajdeme do baru" navrhl Joe a já s Amber jsme na něj koukli uraženě. ,,Zlato" začala Amber ,,Uvědomuješ si že nám není 18? Žejo" podívala se něho na oko naštvaně.

,,Joo" zasmál se Joe ,,Tak my si s Casparem koupíme pivo a vám koupíme nealko" usmál se Joe výtězně a Amber přikývla. 

,,Já nepiju" usmála jsem se.

,,Vůbec nic?" ozval se Caspar.

,,Když jde alkohol tak jen ve vyjímečných situacích, jako oslavách a tak"

,,Takže nic nechceš?" řekl smutně Caspy.

,,No myslím že mě se zavděčíš i džusíkem, takže"

,,Fajn, Joe jdeme" zasmál se Caspar a s Joe šli společně do ochodu, při čemž já a Amber jsme čekali venku.

,,Tak co? Co říkáš na Caspara?" ozvala se po pár sekundách Amber.

,,Nevím, jasně že je to tvůj brácha, ale moc si s ním nerozumím" řekla jsem sklesle. ,,A opovaž se mě s ním dávat dohromady!!" řekla jsem přísně.

,,Neeee, to by mě ani nenapadlo" řekla ironicky a já nad tím jen protočila očima.

,,Táák holky tady to máte"

,,Díky Caspy" zasmála jsem se a vzala si pomerančový džusík.

,,Za nic princezno"

-

,,Páni to už je za pět minut jedenáct??" vykulil oči Joe.

,,Cože? Musím domů" zasčala jsem vyšilovat.

,,Zas neblázni, nejsme asi kilomtr daleko zasmála se Amber"

,,Půjde mě někdo doprovodit?"  podívala jsem se prosebně, protože je už tma.

,,Já půjdu, budu tvůj Kasanova" zasmál se Caspar.

,,Děkuju"

,,Tak co? Jak se ti tady líbí?" usmál se Caspy a chytil mě kolem pasu, což mi v tý chvíli bylo ukradený, protože jsem mrzla.

,,Kde bydlíš?" 

,,Támhle" ukázala jsem prstem a Caspar přikývl.

,,Tááák jsme tady" otočil se na mě Caspar a usmál se.

,,Vidím" zničeho nic mě Caspar políbil a já ho po chviličce odtrhla.

,,Co to děláš" zasmála jsem se a nevnímalaco se ješt před pár sekundama stalo.

,,No, jen jsem chtěl aby ten co nás ještě před chvílí pozoroval za křovím žárlil" zasmál se.

,,A to proč?"

,,Ani nevím, to asi působí to pivo"

,,Aha, tak se z toho blbnutí jdi radši vyspat" zasmála jsem se a strčila jsem ho do ramene aby už šel.

,,Tak se měj, Beth"

,,Ty taky Caspy" zasmála jsem se.

,,Asi ti taky vymyslím přezdívku" zasmál se a šel dál.

Zašla jsem do bytu, kde už na mě čekali rodiče.

,,No konečně Beth, myslela jsem ž se nedočkám" přišla ke mě mamka a objala mě.

,,Myslela jse že když řekneš že se vrátíš dýl, že to bude někdy v osm" zasmál se George.

,,Omlouvám se, neměla jsem pojem o čase"

,,No hlavně že jsi tady, musíme ti s maminkou něco říct" ozvlal se George.

,,A co?"

,,Pojď, posaď  se a pořádně poslouchej" usmál se George a já přikývla.

,,Takže já a tvoje maminka..

___________________________________

AHOJ

Doufám že se vám nová kapitola líbila, pokud ano můžete zanechat vote, napsat komentář nebo mě začít sledovat aby jste nepřišli o moje příspěvky. Už se blížíme k 80k za co jsem vám hrozně vděčná :333333 

Co myslíte že chtějí rodiče Beth říct? Mužete psát návrhy do komentářů :-3 ps: omlouvám se za chyby :D Kdo by zrovna neměl nic jiného na práci může si přečíst můj nový "příběh" * Youtubers Preferences* 

Thanx, byeeeee sweethearts <3



Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat