Kapitola 26

10.6K 561 0
                                    

Oběd

,,Tak co chutná?"

,,Jo zvlášť ty připálený kousky"

,,Hahah jseš fakt vtipnej"

,,Říká se to" zamál se.

,,Tak co chceš dneska podniknout?"

,,Vzít tě na druhý rande"

,,A co takhle doučování?"

,,To si necháme na večer" zasmál se.

Po jídle jsem sklízela nádobí. Sky zamnou přišel a přitáhl si mě k sobě. Políbil mě na krk a do ucha mi šeptal sladký slova.

,,Něco mě napadlo''

,,A co?"

,,No říkal si že natáčíš covery"

,,Jo to jsem říkal a dál?"

,,No a já taky natáčím covery, ale ne na youtube, ale na vine"

,,Proč si mi to neřekla?" culil se.

,,Schovává jsem si to pro vhodnou příležitost?!"

Upřeně se na mě podíval ,,No tak dobře styděla jsem se"

,,No tak k věci, co si tím chtěla říct?"

,,No napadlo mě že by jsme natočili společný cover ty si přidáš videoklip na YouTube a já si vystřihnu nejlepší šesti sekundovou část. Co ty na to?"

To zní dobře, jakou by jsi chtěla písničku?"

,,Co třeba Ava od Famy?"

,,Jo ta je super, máš tady kytaru?"

,,Mám jí v pokoji a já dojdu ještě pro jednu, tak na mě zatím počkej nahoře"

Šla jsem k mamce do pokoje, vzala potichu její kytaru a odešla jsem s ní do pokoje. Zastavila jsem se ještě dřív než jsem stihla stisknout kliku. Slyšela jsem jak Skylar zpívá a hraje na kytaru. Opřela jsem se o zeď a sjela po ní k zemi.

Znáte ten pocit když posloucháte písničku a procítíte ji až u srdce? Tak tohle byl ten moment. Zpívá i hraje jako, nebudu říkat jako anděl to už je zabraný nebo zpíš ohraný. Hraje prostě božsky, hrozně jsem se zaposlouchala až jsem si nějak neuvědomovala jak dlouho za těmi dveřmi sedím.

Otevřeli se dveře a v nich stál Skylar.

,,Co tady děláš?"

,,Trochu jsem se zaposlouchala, zpíváš fakt dobře"

,,Díky, tak jdeme na to?" zasmál se.

,,Jo"

Nastavila jsem stativ a kameru. Sedli jsme si na postel a každej jsme začali hrát a zpívat. Bylo to neuvěřitelně zpontální.

Když jsme dohráli šla jsem video rychle shlédnout a sestříhat. Skylar mi pomáhal takže jsme to měli hotoví rychle.

Když jsme to dodělali, lehli jsme si na postel a chvilku odpočívali. Dala jsem Skylarovi pusu na líci. Opřela jsem se o Skylarovo hruď, on se opřel o mojí hlavu a usnuli jsme.

Když jsem byla v pólo spánku Skylar mi pošeptal miluju tě což bylo jako by řekl dobrou noc.

Předem se omlouvam za chyby. Psala jsem to na mobile a ty samo opravy jsou strašný :D Rozhodla jsem se budu pokračovat v psaní. :-)

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat