Zastavila jsem se na domluveném místě, ale Lucas nikde není. Sedla jsem si na lavičku a dala hlavu do dlaní. ,,Jako bych to už dost nepodělala" zašeptala jsem si pro sebe.
,,Myslíš že jsem odešel?" zasmál se někdo a položil mi ruku na rameno. Rychle jsem se otočila a zamnou stál Lucas.
,,Myslela jsem si to" usmála jsem se a vrychlosti se zvedla.
,,To bych neudělal i když musím uznat že si přišlo o dost pozdě" zasmál se a sedl si vedle mě na lavičku.
,,Jo za to se ti omlouvám, trošku jsem na to zapoměla" usmála jsem se.
,,Nevadí hlavně že jsi dorazila" usmál se ,,Tak o čem jsi chtěla mluvit?"
,,No o tom co se stalo mezi náma dvěma!!" podívala jsem se na něj přísně.
,,Ono se to doopravdy stalo???!" řekl překvapeně.
,,Noo.jo"
,,Doprdele já myslel že to byl jenom sen"
,,No nebyl opravdu se to stalo"
,,Pano bože já jsem vůl"
,,Hele prosim tě to je v pohodě, nění to třetí světová jenom jsme se spolu vyspali"
,,Já mám přítelkyni do hajzlu" nadával.
,,Co že máš?" řekla jsem překvapivě.
,,Chodíme spolu už přez měsíc, jesus"
,,A to mi říkáš až teď? Uvědomuješ si že si to ten den začal?"
,,Asi jsem se nechal unést"
,Nechal unést? Děláš si ze mě prdel? Tahle situace mě žere asi tři dny!! Říkala jsem si ja jsem blbá že jsem to dovolila, ale teď se cítím ještě hůř!! Jseš fakt blbec!" dala jsem mu facku a zvedla se z lavičky.
,,Beth počkej" chytil mě za loket.
,,No, co je?"
,,Promiň" vytrhla jsem se mu z jeho dlaní a šla dál.
Omg, slzy mi tečou o stošest. Setřela jsem si vytvořený potůčky z tváří a rychlou chůzí šla zpátky k Amy.
Když jsem zazvonila, uviděla jsem se v odrazu napůl prosklených dveřích. ,,Skvělí mám neuvěřitelně opuchlí a červený oči"
,,Beth, nečekala jsem tě tady tak bzo. Byla si pryč sotva půl hodiny"
,,Můžu prosím tě dovnitř je tady zima a mrznou mi tváře"
,,Jo pojď"
,,Díky" sundala jsem si boty a kabát a pomalu jsem šla po boku Amy do obýváku
,,Be, co se stalo"
,,No, bylo to super. Řekl mi že má holku!!" ironicky jsem se usmála.
,,Miluješ ho?"
,,Ne to ne, ale cítím se jako debil. Vyspala jsem se s klukem, který má holku a ke všemu to ještě všechno začal!!"
,,A proč šeptáš?"
,,Aby to neslyšeli kluci"
,,To se neboj Jay tady neni a Cameron je venku na zahradě"
,,Jakto??"
,,No Jay říkal že se potřebuje ještě rozloučit s Bellou a Cameron si hraje se ségrou"
,,Aha" usmála jsem se ,,Víš co pojďme dělat něco zábavnějšího, nechci se tady litovat"
,,Jak chceš! Co budeme dělat?"
,,Zkoukneme Přátelé a opijem se" zasmála jsem se.
,,Jseš si jistá?" zasmála se.
,,Nechci se opít do němoty, jen chci mít lepší náladu"
,,No dobřee, zavolám Camerona"
Celý večer jsme vlastně propili pivem a vínem. Zkoukli jsme polovinu epizod od Přátel a povídali si. Nevybavuju si to přesně, ale myslím že jsme hráli i flašku a dost se bavili. Je nám sedmnáct, musíme si ten život taky užít.
_______________________________________
AHOJ
Jak se máte?? :D Doufám že se líbilo, začala jsem psát nový příbeh s názvem My Own Life Story, který si určitě můžete přečíct a napsat mi váš názor :33
Doufám že se vám nová kapitola líbila!! Jestli jo můžete dát vote nebo napsat komentář. :D omlouvám se za chyby...:D
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...