,,Maxii, Maxii přestaň mi olízávat obličej já chci spát" šeptala jsem na svého psa.
Jen jsem ho přištiskla k sobě a on si na mě lehnul. ,,Kolik vlastně je?" šeptla jsem. ,,7:30? Musím dát pod stromek ještě dárky"
Rychle jsem vylezla z postele a vzala si na sebe červený svetr se sobama, krétké červané šortky s vločkama a k tomu černé pletené podkolenky. ,,Pss, pss Maxii poběž" Max se zamnou rozběhl, já popadla všechny dárky a potichu sešla schody do obýváku kde stál ozdobený stromek.
Rychle jsem popsala dárky jmény a dala je pod stromek. Fajn teď už jenom udělat jako každý vánoce vanilkové latté s marshmallows a skořicí.
Dala jsem se do práce a mělá skoro hotovo ,, Mamii ty už si vzhůru?" překvapeně jsem se jí zeptala ,, Jo dyť je půl deváté!"
,,Opravdu? Jsi si jistá?"
,,Beth o co se snažíš?"
,,O snídani"
,,Dobře, neptám se"
,,A kde je George?"
,,Obléká se a každou chvíli přijde"
,,Mamii představ si byl tady santa!!"
,,Co? Potřásli jste si rukou a dali si pivo?"
Vražedně jsem se na ní podívala ,,Ty tvoje vtipy už nepoznávají hranic"
,,Prosimtě"
,,Dobré ráno zlatíčka" políbil George mamku.
,,Jak si se vyspala Beth?"
,,Celkem dobře, co ty Geogri? Jak jste se s mamkou vyspali?" koukla jsem se na ně šibalsky a mamka jen protočila očima.
,,Víš docela dobře" zasmál se.
,,Ták připravila jsem vám latté a teď se vrhnem na dárky" zakřičela jsem že mě museli slyšet i sousedi.
,,Brzdi, brzdi starší mají přednost!!"
,,Děláš si srandu?"
,,Nedělám vždycky rozbaluješ první teď je řada na nás" usmála se a já jí darovala další vražedný pohled.
,,Tak, ale dělejte chci si taky něco už rozbalit"
,,Dyť už jdem na to"
Když si mamka rozbalila můj dárek což byla kniha Aliance od máminy a vlastně i mojí oblíbené autorky Veronici Rothové, která jí chyběla do její sbírky knížek od autorky byla nadšená. K tomu jsem jí ještě koupila velký rameček s fotkou kde jsem já a mamka když jsem byla ještě malá což jí dojala a objala mě. Pro George jsem měla taky dárky dala jsem mu dres s jeho oblíbeným basketbalovým týmem Chicago bulls a sadu playboye. Objal mě a já se konečně mohla vrhnout na mé dárky, ale když jsem viděla kolik jich zbylo styděla jsem se za to kolik jsem toho koupila já.
Otevřela jsem první nejmenší dárek což byla sada knih od Johna Greena? Vážně? Panebože oni mě zabijou tohle si přeju už dlouho od první knihy Hledání Aljašky až po nejnovější Hvězdy nám nepřály a teď mám všechny jeho knihy! Hned jsem mamk a George objala.
Otevřela jsem další malý dárek. Tak jo tohle je moc, sada Labyrintů od Jamese Dashnera. Útěk, Spáleniště i Vražedná léčba. Jestli mi koupili tohle nechci vědět co je v těch dalších pěti dárkách to je na mě až moc asi budu muset po vánocích těm dvoum ještě něco koupit. Znovu jsem je objala a pustila se do dalších dárků.
,,Beth otevři tenhle ten je odemě" ozval se George a podal mi dárek . Nejspíš už to nemohl vydržet.
,,Jo dělej ani já nevím co Gerge koupil" přidala se mamka.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...