Znáte ten pocit když se ve snu vznášíte v oblacích a podvědomě si říkáte aby to nikdy neskončilo? Že život ve snu je mnohem zábavnější a hlavně lepší než realita, že vznášet se v oblacích je lepší než stát pevnýma nohama na zemi? Tak tento pocit bych měla nejradši teď hned, než řešit né zrovna snadnou realitu.
Před chvílí mi hlavou prolétávali myšlenky typu, že odlétám zítra brzy ráno a dnes je poslední den kdy jsem ještě v mé milované Kalifornii a hlavně naposledy vidím své kamarády. Jo asi je ještě uvidím na vlastní oči a né jen přez obrazovku, ale přeci jenom to nebude každý den, ani každý týden, ani každý měsíc.
Myšlenky typu, že se mnou letí Jay už jsem radší vypustila z hlavy, protože na to budu mít dost času v letadli či až se ubytujeme v Londýně. Teď mi vlastně došlo že mi mamka ani George neukázali kde budeme bydlet. Buď to je tak odporné místo až hrůza nebo je to tam tak krásný že to musím vidět na vlastní oči. Osobně radši hlasuji pro druhou možnost.
Ale téma v mé hlavě je teď jen vzpomínky na Skye. Větší blbost než mě políbit před mím odletem fakt udělat nemohl, ale já mu to asi taky neulehčovala. Fajn, ale teď se musíme ještě vrátit k tomu věčeru.
-
,,Jedna" dopověděl Skylar a jeho rty byli rázem přilepené na těch mích.
Sakra co se to děje? Říkám si jednou a pořád dokola.. Je to tady, ukazují se mi snad životní chyby.
Odtáhli jsme se od sebe a ,,Tohle je můj dárek pro tebe"
,,Dárek?" řekla jsem mírně naštvaně.
,,No mírná odplata"
,,Co to meleš?"
,,Víš kdyby jsis všímala možná by si věděla, že tě mám fakt rád a ten večer co si odemě utekla kvůli tomuhle" ukázal na Jaydna a přeměřil si ho očima od hlavy až k patě. ,,Jsi mi bodla nůž do zad"
,,A-Ale já.."
,,Já ti nic neudělal. Dokonce jsem i žárlil na každého kluka co u tebe jen stál, každý den jsem si říkal jak jseš krásná, nemohl jsem uvěřit že mi vůbec věnuješ pozornost, takovému podivínovi , který se právě přistěhoval a hned první den tě srazil k zemi. Beth já myslel že si to cítila stejně.." při posledních několika slovech jsem slzy už neudržela, né jenom to jak mluvil, ale ten fakt že má pravdu.
,,Promiň" řekla jsem při čemž se mi klepalo tělo s hlasem o 106.
,,V pohodě" řekl při čemž už se otáčel k odchodu. Já ho jen chytla za paži a otočila zpátky k sobě.
,,Víš jenom za tyhle hnusný čtyři měsíce mi dokázali zlomit srdce asi dva kluci a já to doslova posrala asi s pěti a ty jsi ten, u kterýho jsem to vzdala dřív než jsem vůbec začala. Ráda bych řekla něco jako, že bych to mohla napravit a vyšli by jsme si na pořádný první rande a začali se spolu zase bavit každý den, ale já se stěhuju až do Evropy, takže kdyby jsme spolu začali chodit tak to upřímně nemá sebemenší budoucnost. Ráda bych řekla něco pozitivního o nás, ale můžu říct jenom to že si najdeš někoho 100x lepšího než jsem já" smutně jsem se umála a šla pryč.
,,Beth počkej" zastavil mě zase Sky ,,Jenom naposled" chytl mě kolem pasu a svoje rty spojil s mími. Chytla jsem ho kolem krku a přidala se. Kousal mě do spodního rtu a já mu to oplácela. Hej Beth zpátky do reality.
,,Skylare, nedělejme si to ještě horší" řekla jsem a udýchaná jsem se čelem opřela o jeho hruď.
,,Řekl jsem naposledy" dal mi pusu do vlasů.
_________________________________________
AHOJ
Doudám že se vám nová kapitola líbí, jestli jo víte co máte dělat:D
Řekla jsem si že když jsem nemocná tak se překonám a napíšu novou kapitolu čímž vám ještě jednou poděkuju za neuvěřitelných 60K :33333 omlouvám se vám za chyby :D
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...