4 Kapitola

15.1K 684 3
                                    

-Beth-

V noci mě probudila mamka. Přišla kousek po půlnoci. Po chvilce jsem zase usnula a probudila jsem se až na budík. Někdy s tím krámem mám chuť fláknout o zem.

Šla jsem se učesat do koupelny a nechala jsem si rozpuštěný vlasy, nandala jsem si čočky , oblékla si tričko od Nirvany a zastrkala jsem si ho do rudě červeným šortek.

Zavolala jsem rychle Amy s Cameronem a seběhla jsem do kuchyně. Vypila jsem jenom džus a vzala jsem si tašku. Zamkla jsem dům a hodila jsem tašku do auta. Měla jsem náskok půl hodiny jak jsem to plánovala takže je teď půl sedmé.

Přeběhla jsem silnici. Vylezla jsem k Jaydenovi na střechu a oknem jsem vlezla k němu do pokoje. Má tak tvrdý spaní že furt spal. Klekla jsem si na jeho postel a začala jsem s ním třást.

,,Vstávat ospalče"

|Jayden| ,,Stačilo jenom zavolat" zasmál se, ale ani se nehnul.

,,No jasně, myslím že když tě ani neprobralo to tvoje vrzající okno, kterým jsem sem vlezla tak myslím že mobil by tě sotva probral a jak vidim že ses ani nehnul, nedivím se proč chodíš do školy tak pozdě"

|Jayden| ,,Mě to chvíli trvat bude"

,,Když se hneš tak ti ukážu prsa"

|Jayden| ,,Tak to je chabej pokus, poznám ti na hlase když lžeš"

,,No jak myslíš"

|Jayden| ,,Měj se"

Šla jsem k Jaydnovi do koupelny a napustila jsem si tam vodu do kýble, který tam měl.

|Jayden| ,,Co tady pořád děláš?"

,,Když otevřeš oči třeba to zjistíš"

-

,,No jak myslíš"

Vylil jsem na Jaye ledovou vodu z kýble. Okamžitě se zvedl a chytl mě kolem pasu. Odnesl mě do koupelny a postříkal mě vodou.

,,Tak tohle jsem nečekala"

|Jayden| ,,Moje slova"

,,Máš ručník navíc?"

|Jayden| ,,Určitě jo, koukni se do šuplíku v koupelně"

,,Mám ho"

|Jayden| ,,Tak buď tak hodná a vem mi prosím taky jeden"

,,Tady ho máš" hodila jsem ho po něm.

Když jsem se snažila usušit, nemohla jsem spustit oči z jeho těla. Spal bez trička a jeho tělo bylo prostě wow.

,,Asi se půjdu převlíct, stejně bych řekla že přijedeme pozdě do školy"

|Jayden| ,,Tak počkej převleču se a půjdu k vám s tebou"

,,Tak si mákni"

Šla jsem zatím na střechu. Když konečně vylezl z pokoje měl na sobě bílí triko s šedou, kostkovanou košilí a černý šortky po kolena.

|Jayden| ,,Tak můžeme jít"

,,Jo"

Slezli jsme ze střechy a přeběhli jsme silnici k nám.

Otevřela jsem dveře a vyběhli jsme schody ke mě do pokoje.

,,Počkej tady, půjdu se převlíct do koupelny"

Vzala jsem si na sebe -média-.

|Jayden| ,,Páni, strašně ti to sluší"

,,Díky"

Tak jdem ať stihneme alespoň druhou hodinu.

Nasedli jsme oba do svého auta a jeli do školy.

Když jsme dojeli na parkoviště chvíli jsme si povídali než jsme došli do kanceláře.

,,Dobrý den, přišli jsme pozdě"

|paní| ,,Tak běžte"

Každý jsme vběhli do vlastní třídy.

,,Promiňte pane učiteli, zaspala jsem"

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat