Kapitola 13

12.2K 591 20
                                    

-Jayden-

Škola - pátek

U školy jsme se s Beth rozdělili. Měl jsem sraz s Cameronem. Měli jsme raní trénink s fotbalem. Furt jsem musel myslet na to co mi Beth řekla ze spánku ,,Miluju tě blbečku". Nevím, byl to jenom sen nebo skutečnost. Ptát se jí na to, ale nechci.

Furt si říkám, že kdybychom spolu začali chodit a nějak by se to pokazilo přišel bych o přátelství s Be. Nechci o ní přijít, ví o mě tolik věcí a známe se roky. Nechtěl bych se ze dne na den přestat bavit s Beth.

Beth neni jako holky ze školy, který mají tolik seběvědomí že by ho mohly rozdávat.

Když začal ténink moc jsem nevnímal než mě někdo trefil míčem do hlavy. ,,McCalle nech si ty tvoje sexuální představy do hodiny matematiky, teď máš trénink, mazej na hřiště, bože" byl to trenér.

Začal jsem trénovat a přestal myslet na včerejšek.

-Beth- 

Mám poslední hodinu. Koukám na hodiny už dobrých pět minut a myslím na to jak zazvoní. Potichu si pro sebe řikám ,,20,19,18,17,16.." jen tolik sekund trvá do toho aby zazvonilo.  ,,5,4,3,2..". Jako by ta jedna sekunda byla nejdelší v mém životě. ,,1, konečně jdu domů" řekla jsem trochu víc nahlas.

|Učitel| ,,Slečno Reynoldsová zvoní pro učitele ne pro vás, posaďte se prosím"

Sedla jsem si zpátky do lavice.  Učitel nám ještě rozdával úkoly z matiky na víkend.

|Theo| ,,Ale to nemůžete je víkend" 

|Učitel| ,,Věř mi že můžu"

|Theo| ,,To je týrání mladistvých"

|Učitel| ,,Říkej si tomu jak chceš chlapče, pro mě je to jen úkol"

Když nám učitel dorozdal úkoly šla jsem ke skříňce. Někdo mi zaťukal na rameno, byl to Theo.

,,Ahoj"

|Theo| ,,Ahoj, říkal jsem si jestli by jsi si semnou nechtěla vyrazit"

,,Máš přece holku"

|Theo| ,,Vlastně už ne"

,,Nó tak dobře, tak mi můžeš někdy napsat a můžeme si vyrazit"

|Theo| ,,No já nemám tvoje číslo"

Vyndala jsem si liháč s penálu a vzala do ruky jeho ruku. ,,Teď už máš" řekla jsem mu a usmála se.

Šla jsem k autu. ,,Fuck" řekla jsem si když jsem viděla jak u mího auta stojí Bella.

,,Ty?!" usmívala jsem se.

|Bella| ,,Beth"

,,Jakto že stojíš u mého auta, hádala bych že se teď budeš sápat po Jayovi či po jiném klukovi"

|Bella| ,,Ty jsi vtipná, chtěla jsem tě jenom upozornit, dej ty tvoje pracky pryč od mého kluka a upozorňuju tě naposledy"

,,Spolehni se krásko"

|Bella| ,,Vím dneska mi to sluší, poď jdeme Viv už s ní nebudeme strácet čas"

Jen abych vás uvedla do obrazu. Bella jako školní oblíbenkyně má kamarádku, neboli otrokyni, která je schopná udělat všechno pro to aby mohla chodit chodbě po boku Belly Hemmings a nosit jí tác s jídlem"

Nastoupila jsem do auta a s těma Bellinýma kecama jsem si nezatěžovala hlavu. 

Dojela jsem domů a došla do pokoje. Dneska se s Jaydnem nejspíš neuvidim, protože má fotbaloví zápas.Oblékla jsem se do černých legín, bílého tílka a šedobílé košile. Vzala jsem si macbook a našla jsem si film Pretty woman, můj oblíbený romantický film. Když se do sebe může zamilovat prostitutka a milionář, tak každý.

Připojila jsem si macbook k televizy a pustila film. Ubíhal rychle. Vždycky když si ho pustím tak ani nevím proč, ale rozbrečím se. ,,Je moje blíbená čast -média-" řekla jsem si.

Film po dvouch hodinách skončil a já si šla udělat večeři. Připravila jsem si ingredience a začala vařit. Udělala jsem si špagety s boloňskou omáčkou.

Dala jsem si jídlo do talíře a šla si zapnout telku v obýváku. Pustila jsem Disney channel. Nikdy mě neomrzí. Dávali zrovna Liv a Maddie. Skvělej serál.

Když celý díl skončil já už měla dojedeno. Dala jsem nádobí do umyvadla a šla se vysprchovat, vyčistit zuby a spát.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat