Pomalu jsme přestala dýchat. Ráda bych řekla že to bylo tím že se mě Jay zeptal jestli s ním nechci chodit, ale pravda je tohle.
*Už od svích sedmi let mám problémy s dýcháním, někdy je to jako bych astmatem nikdy netrpěla a jindy zase že mám astma v nejhorším stádiu. Trpím zlý dýcháním málo kdy, ale když to přijde musím hned do nemocnice*
Zrovna v té nejhezčí chvíli jsem dostala astmatický záchvat. Už jsem ho něměla skoro dva roky, ale jednou se to muselo stát.
Jay naštěstí pochopil co se děje. Vzal mě do náručí a dál už si to nepamatuji.
-
Probudila jsem se v nemocnici s kapačkama a dalšíma věcma kolem sebe. Stála vedle mě sestřička. ,,Skvěle už si vzhůru"
,,Co je za den?"
,,Neboj byla si mimo jen pár hodin"
,,A kdy budu moc jít domů?"
,,Zítra"
,,Děkuju"
Koukla jsem se na hodiny na zdi. Bylo půl odmé večer. Pár hodin si představuji třeba čtyři hodiny, ale né celý den.
Byla jsem celkem unavená, museli do mě narvat tuny prášků.
Přelehla jsem si na bok a přemýšlela o tom večeru s Jayem.
Začla jsem moc přemýšlet o tom jaký jsme přátelé a jestli vztah neskazí naše dobré přáteství. Při tom jsem usnula.
Zdálo se mi o Jaydnovi, překvapivě.
Ve snu jsem viděla naší hádku. Bylo to jako že jsme spolu už chodili a pořád se hádali a nevycházeli spolu jako pár. Narušilo to boužel i náš kamarádský vztah a přestali jsme se bavit, drželi jsme se od sebe co nejdál a tak podobně.
-
Probudila jsem se a vedle mě seděla mamka. ,,Ahoj mami"
,,Ahoj Beth"
,,Nemusela jsis kvůli mě brát volno, je to jen jeden z mnohá astmatických přípádů" zasmála jsem se.
,,Prosímtě to víš že musela, na tady jsem ti přinesla oblečení na zítra až půjdeš domů, mobil a knížku"
,,Jéé Paper towns, moje oblíbená, díky mami" objala jsem ji.
,,No nic zlatíčko, ještě musím něco zařídit, tak se měj" zamávala mi a odešla.
Rozloučila jsem se z mamkou a vzala si do ruky mobil. Připojila jsem se k nemocniční wifi a projela si na mobile všechny sociální sítě co jsem tam měla.
Na facebooku jsem měla jednu nepřečtenou zprávů. Otevřela jsem ji a zjistila jsem že to je Parker. To je nejlepší kamarád Thea.
Ale když jsem začala číst docela jsem se pobavila. Napsal mi že se mu líbí Amy. No a Amy je ten typ co nechodí s klukama, jen se s nima zabaví.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Víš co zítra přijď před nemocnici tak ve tři jo? Pomůžu ti''Díky Beth'
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Domluvila jsem se s Parkrem abych se zítra nenudila až půjdu domů.
Bylo mi divný že zamnou ani jednou nepřišel Jay, ale nehodlala jsem si stím lámat hlavu a rozhodla jsem se celý den prospat abych už konečně mohla jít domů.
Ps: Parker je na obrázku
Komu se můj příběh líbí, můžete dát lajk nebo napsat komentář. Děkuju :-)
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...