Další den 18:00
Včera večer jsem ještě napsala Jaydnovi, ale jak to tak vypadá je to asi kamarád na baterky když mu napíšu SEJDEME SE? JE TO DŮLEŽITÉ a on mi odepíše NEMŮŽU JSEM S BELLOU.
Taky se nemusíme rozloučit vůbec. Potřebuju zvednout náladu, ale nenapadá mě nikdo komu bych napsala. Asi mám možnost napsat těm, kteří neví že odjíždím, protože by jsme to neprobírali celý večer.
Tak kdo? Jessie s tím si nemám co říct a určitě je s Rossem. Theo určitě ne. Skylar, no to si ještě promyslím. Lucas, hmm u toho mě nic nenapadá jo asi mu napíšu. Snad mu to Cameron ještě neřekl.
Napsala jsem do facebooku Lucas Johnson a hned mi to našlo jeho profil. Oteřela jsem chat s ním a napsala mu "NECHTĚL BY JSI ZAJÍT VEN?" chvíli jsem čekla a po tom co si mojí zprávu zobrazil a za minutu mi odepsal "JASNĚ KDE SE SEJDEME?" zapřemýšlela jsem ,,CO TŘEBA PŘED ŠKOLOU?" odeslala jsem zprávu "BUDU TAM ZA PŮL HODINY" jen jsem si zprávu přečetla a zavřela celý macbook.
Fajn mám tak cca 15 minut na to se připravit. Vlítla jsem do koupelny. Nanesla jsem si trochu make-upu, pudru, řasenky a nakonec linky a slabou rtěnku.
Vzala jsem si na sebe černé roztrhané džíny, rudý crop top na to šedý svetr a šedé vansky s Mickey Mousem. Koukla jsem se do zrcadla ,,Fajn to by ušlo, nechceš se mu zalíbit potom by to bylo ještě těší loučení než je to teď"
Sešla jsem schody, rozloučila se s rodiči a šla k autu. Možná jsem to s tím mrazem podcenila. Doběhla jsem si ještě pro černý kabát s kapucí a nastoupila do auta. U školy jsem stála za pět minut, ale Lucas tam ještě nebyl.
Vystoupila jsem z auta a šla si sednout na lavičku a čekat na něj, samodřejmě. Vyndala jsem si mobil z kapsy a ,,Jesus" (čte se čízis poznam. autora - ježiši napsat anglický slovo jak se vyslovuje je fakt strašnej pohled :D)
V odrazu displeje na mobile jsem za sebou viděla stojícího Lucase. ,,Ani nevíš jak jsem se lekla" zasmála jsem se a objala ho. ,,Máš nějaký plán? co budeme dělat?" řekl když jsme se vzdalovali z obětí.
,,Nějak jsem nad tím nepřemýšlela" zasmála jsem se.
,,Můžeme se jen tak procházet" nabídl Lucas a já kývla.
,,Jsem tak vyjímečný a nebo je tady jiný důvod proč si chtěla jít ven zrovna semnou?"
,,Nechme to u toho že jsi vyjímečný" usmála jsem se.
,,Nechceš o tom mluvit?"
,,Dneska ne"
,,Dobře, no tak jak jsis užila Vánoce?"
,,Musím říct že jsem zažila i lepší!"
,,Co? nic si nedostala?" zasmál se a já se na něj jen podívala s vážným pohledem.
,,O to nejde, ale jak už jsem říkala nechci o tom mluvit!"
,,Dobře"
,,No a ta oslava u Amy.."
,,Co sní?"
,,Jak dlouho jsi tam ještě byl?"
,,Já tam s Cameronem spal takže." zasmál se a já do něj drkla, přátelsky.
Ne,ne,ne,ne,ne!!!!!!!!! to snad není pravda.
,,Beth v pohodě?" zasmál se a já do něj strčila že se jen tak tak udržel na nohou.
,,Nejsem v pohodě!"
,,Prosím tě, je to jen voda"
,,Je to studená voda a špinává"
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...