-Beth-
U toho stromu jsme strávili celý den. Večer když byla tma, lehli jsme si na trávu a já si položila hlavu na Jaydnovo hruď a koukali jsme na oblohu plnou hvězd.
-Jayden-
Dneska jsem strávil celý den s Be a bylo to skvělí, alespoň jsem mohl zapomenout na tu situaci doma.
Tančili jsme, zpívali a bylo to jako by celý svět patřil jenom nám dvoum. Večer když už byla docela tma jsme si lehli na zem a koukali na hvězdy. Beth mi lehla na břicho a by strašně roztomilá. Leželi jsme takhle asi hodinou a když jsem se zvedal zjistil jsem že Beth usnula. Vzal jsem jí do náruče a odnesl jí domů. Kola jsem nechal u stromu.
-
Když jsem došel k ní domů pořád spala. Její mamka ještě nebyla doma. Otevřel jsem si dvěře a odnesl jí do jejího pokoje. Když jsem jí pokládal řekla mi ,,Miluju tě blbečku" určitě se jí je něco zdálo.
Šel jsem si sednout do křesla a chvíli jsem jí pozoroval jak spí. Začali se mi zavírat oči a usnul jsem u Be na křesle.
-Beth-
Ráno mi zazvonil budík. Natáhla jsem ruku abych ho vypla a chvíli jsem přemýšlela co se dělo včera večer. Nebo zpíš jak jsem se dostala domů. Nejspíš mě Jay odnesl domů.
Zvedla jsem se. ,,ÁÁH" Rychle jsem si chytla pusu abych neprobudila Jaye. Omylem tu nejspíš usnul.
Vzala jsem si do ruky oblečení a šla se vysprchovat. Umyla jsem si hlavu a tělo a vylezla ze sprchy. Usušila jsem se a vyčistila jsem si zuby. Oblékla jsem si -média- a namalovala se. Vyšla jsem z koupelny a vzbudila Jaydna.
,,Vstávat ospalče"
|Jayden| ,,Kolik je hodin?" řekl mrzutě.
,,sedm, čas na vstávání a měl by jses jít asi převlíct a vysprchovat si špinavý"
|Jayden| ,,Ty jsis nevšimla jak daleko bydlím?"
,,No tak se vysprchuj u mě a já ti dojdu pro oblečení"
|Jayden| ,,Jo to by šlo"
,,Tak až se vrátím ať si ve sprše Jayi" zasmála jsem se.
|Jayden| ,,Ano mami" smál se od ucha k uchu.
Šla jsem k Jaydnovi domů pro oblečení. Vylezla jsem k němu do pokoje a vybrala bílé triko s kapsou, zelenou mikinu bez rukávů a zelé šortky a musela jsem vzít i spodní prádlo. Popadla jsem do rukou oblečení a šla k sobě.
-
Jayden právě vycházel z koupelny s ručníkem obmotaným kolem pasu. Bylo by v pohodě ho vidět, přece jenom už jsem ho viděla bez trika, ale, ale to neměl vidět tu božíííí šipku. To jsem si myslela že se mi víc libit nemůže.
Zastavil jsem před ním.
,,Em tady máš oblečení"
|Jayden| ,,Díky"
,,Nó, nó, nó buď tak hodný a převleč se v koupelně"
|Jayden| ,,Jak chceš" zasmál se.
,,Díky Jayi" začala jsem se smát.
-
,,Perfektní, sekne ti to! Vybrala jsem dobře" řekla jsem když vylezl z koupelny.
|Jayden| ,,Díky"
,,Jdem se nasnídat, umírám hlady"
Snída
,,Dáš si tousty s nutelou?"
|Jayden| ,,Jo díky"
,,Tak tady máš" kývl.
,,Chci se jenom zeptat proč si u nás spal?"
|Jayden| ,,Už se mi k nám jít nechtělo"
,,Aha"
,,Naposledy si takhle u nás spal když nám bylo.."
|Jayden| ,,Deset, já vím pamatuju si to"
,,Jo, byl to nejlepší den mího života" usmála jsem se.
|Jaycen| ,,Ten den jsme si potvrdili pravý přátelství malíčkama" zasmál se.
,,Jo" zavspomínala jsem.
-
,,Ježiši, už je třičtvrtě na osm"
|Jayden| ,,Tak jdeme"
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...