Kapitola 27

10K 530 5
                                    

Probudila jsem se a snažila se rukou nahmatat mobil. Když jsem ho našla otevřela jsem oči a koukla kolik je hodin.

,,Jak může být osm ráno, dyť to bylo před chvílí"

Skylar už vedle mě neležel. Zvedla jsem se z postele a šla se vysprchovat.

Než jsem si ale uvědomila že je pondělí. Rychle jsem se oblíkla do -media- a běžela do školy.

,,Proč zrovna dneska má mamka moje auto" nadávala jsem si pro sebe při běhu.

Asi za patnáct minut jsem doběhla.

,,Tak holka sprchovala jsi se zbytečně" řekla jsem si a šla do kanceláře.

-

,,Dobrý den přišla jsem pozdě"

,,Tak běz do třídy"

,,Už běžim"

Rychlim krokem jsem šla do třídy.

,,Dobrý den pane učiteli zas.."

,,Mě to nezajímá co si dělala hlavně si už sedmi"

,,Fájn"

Sedla jsem si do svoji prázdné lavice, opřela se hlavou o hřbet ruky a přemýšlel vlastně o všem kromě školy.

,,Takže teď zpátky k té Anglii" řekl učitel a můj pohled zůstal na něm.

,,Co s Anglií? " vykřikla jsem.

,,No školní výlet slečno Reynoldsová a kdyz budete chtít něco říct přihlašte se"

,,Sorry"

,,Pro příště použijte třeba promiňte"

,,Okay"

,,Bože. No tak výlet do Anglie bude za dva měsíce, kdo ještě nepodal přihlášku či o tom nevěděl jako tady Beth tak máte ještě dva týdny do zapsání.
Cena výletů bude 7 000 kč"

Někdo zaťukal a přišel do třídy. Byl to Skylar. ,,Promiňte pane učiteli ale zaspal jsem"

,,Nojo co se dá dělat, sedmi si k Beth a ona ti vysvětlí všechno o Anglii, silně pochybuju že něco zapoměla"

,,Ahoj Be" zašeptal.

Promiňte že jsem už dlouho nic nevydavala ale když mám teďka školu nemám na to moc času. Taky se omlouvam že je tato část tak krátká ale píšu to při poledce na mobile. A sorry za chyby :D

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat