Dojeli jsme k domu, Jay se semnou objal a odešel domů. ,,Uvidíme se" zakřičel a zalezl do svého okna.
-
,,Kde jsi byla zlatíčko?"
,,Byla jsem s Jaydnem" usmála jsem se.
Udělala jsem si džus a sedla si na pohovku. ,,Jéé ahoj kamaráde" zavolala jsem na Maxe, mého psa. Chvíli jsem se s ním mazlila a hrála, ale potom jsem šla do pokoje. Vysprchovala jsem se a vyčistila zuby a vzala si na sebe -média-. Udělala jsem si drdol a zalezla do postele.
Opřela jsem si hlavu o polštář a začala přemýšlet o všem.
* Každy kouká na filmy s romantickým podtónem, někdy kvůli tomu že se zamilují do příběhu někdy kvůli samotě. Tak či tak vždy z nějakého důvodu. Někteří začnou přečet když se herci ve scéně políbí, někdo brečí když osoba umře a někteří zase kvůli tomu že by chtěli zažít stejný děj.
U každého romantického filmu si říkám že by to bylo skvělí zažít, ale v zásadě filmu je spíš originalita kterou chcete zažít. Nepodíváš se na tři filmy s úplně stejným příběhem. Uvědomte si, ale že film má jenom jeden příběh, který by jste zažívali pořád dokola. Realita jich má tisíce, který nejsou tak očekávané.*
Tohle a jiné si říkám furt, ale vždy když to chci někomu říct, řadši si to napíšu, protože se bojím toho že se mi ta osoba bude smát.
Když se mi dokola v hlavě prolítávají moje myšlenky o lásce a o všem kolem ní , vždy si řeknu svojí povzbuzující větu "Jsi jedinečná, nesnaž se být někým jiným, jedinečnost je vždy to co je na nás všech vyjímečné"
Moje mamka mi vždy když jsem byla malá četla pohádky a po dočtení ještě dodala ,,Kdyby byl na světě každý stejný byla by tady nuda"
Přopomíná mi to do teď.
Pomalu jsem už usínala. Někdo mi zaťukal na okno. Zvedla jsem se a roztáhla závěsy. Byl to Jay.
Otevřela jsem okno ,,Co tady děláš je skoro půlnoc a kde máš sakra triko?!"
Vlezl oknem do mého pokoje. ,,Co to děláš?" zašeptala jsem.
,,To co jsem měl udělat už dávno"
Jay mě přitiskl ke zdi a začal se pomalu přibližovat. Opíral se rukou o zeď vedle mé hlavy.
Znovu jsem začala cítit jeho dýchání a tep srdce. Dotýkali jsme se čeli i nosy. Palcem mi projel celej ret. Nemohla jsem to vydržet. Dala jsem mu dlaň na krk a vášnivě jsem ho políbila.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...