Ráno jsem se probudila a Skylar ležel vedle mě na koberci. Myslela jsem že odejde, ale nejspíš tady omylem usnul. Potichu jsem se zvedla, vzala si oblečení a šla se vysprchovat.
Umyla jsem se a namalovala. Nanesla jsem si trochu make-up, udělala si oční linky a řasenku. Oblékla jsem se do -média- a šla jsem na zahradu.
Lehla jsem i do sítě a koukala na oblohu. Taky jsem trochu čekala než se Skylar probudí aby jsme mohli něco podniknout. Koukla jsem se na telefon. Bylo už půl dvanácté a Syk pořád nikde.
Zvedla jsem se ze síte a šla vrátila se do domu. Sundala jsem si boty a budnu a šla jsem do pokoje.
Skylar ležel roztažený po celým koberci na zemi.
Sedla jsem si k němu a chvíli mu koukala na rty. Kousla jsem se do spodního rtu a lehce ho políbila.
Když jsem se odtrhla furt se neprobouzel. Přiblížila jsem se k němu a při polibku jsem ho kousla do rtu. ,,Takhle tvrdě nikdo nespí" zašeptala jsem si pro sebe. Furt se neprobouzel tak jsem se k němu naklonila pro další polibek a v tu chvíli otevřel oči a převalil mě na záda.
,,Už jsem si myslela že se snažím probudit šípkovou růženku" culila jsem se.
,,V mužským podání"
,,Nejsem si jistá"
,,Dokážu ti to"
Sky mě začal líbat a bylo to strašně romantický. Ani nevím co se semnou vlastně dějě. Skylara znám ani ne dva dny a už se líbáme u mě doma? Snad nedělám největší chybu života.
,,Myslim že jedna část tvího těla mi to notně začíná dokazovat Skyi" zasmál se.
,,Ou promiň"
,,Jdu udělat oběd, tak ze sebou něco udělej" zasmála jsem se a odešla do kuchyně.
-
Začala jsem dělat špagety s boloňskouu omáčkou. Špagety se vařili a já si šla nalít džus.
Když jsem si nalívala džus do kuchyně přišel Skylar jenom s osuškou obmotanou kolem pasu.
Nemohla jsem z něho zpustit oči. Má šipku to vážně.
,,Ehm Beth, nechci ti radit, ale ten džus se leje do skleničky ne do klína"
Nějak moc jsem se zakoukala až jsem si přelila džus a vylila ho na sebe.
,,Fuck" řekla jsem si potichu pro sebe.
No dobře tak ne moc potichu. Sky se mi začal smát.
,,No víš já bych se moc nesmála"
,,To jako proč taky bych si na utření mohla vzít ten ručník co má kolem pasu"
,,To by jsi neudlala"
,,Podle čeho tak soudiš"
Rozběhla jsem se ke Skylarovi, ale v momentě jsem se zastavila když jsem zaslechla odemykání dveří.
,,Dělej musíme se schovat!!"
,,A kam?"
,,Tady do skříně"
Zalezli jsme polečně do skříně. Já byla blíž dvířek a Skylar stál zamnou.
,,Víš Skyi mě by jsi tu 'věc' začít ovládat"
,,Promiň, ale v týhle pozici si to dělá co chce"
,,No tak já ze otočím"
..
,,Lepší?"
,,Spíš horší"
,,Jo už to cítím, tak já se radši otočim zpátky"
..
,,Už šla do ložnice a podle toho jak mamka vypadala unaveně bych řekla že už nevyjde"
,,Takže můžem vyjít?"
,,Jo a ty se di prosimtě převlíct do oblečení" zasmála jsem se.
Vylezli jsme ze skříně a Skylar běžel do mého pokoje a já jsem se rozběhla k plotně. Stačilo málo a mohli jsme podpálit barák.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...