Kapitola 35

10.7K 500 9
                                    

,,Jsem doma!!" zakřičela jsem na celý dům.

,,Jsme v kuchyni zlato"

,,Jsme?"

Vešla jsem do kuchyně a uviděla jsem mamku s Georgem. Geoge je mámin spolupracovník z práce překvapivě. Občas když jsem byla malá tak mě hlídal.

,,Á Georgi ahoj" objala jsem ho.

Je skoro jako můj příbuzný jenom není.

,,Ahoj Beth" rozcuchal mi vlasy.

,,Co vy dva tady děláte?" 

Jak jsem zahlídla víno na baru, už jsem se neptala.

,,No nic, ráda jsem tě viděla Georgi, dobrou"

,,Dobrou Beth" řekli oba najednou.

Začla jsem se pro sebe smát. Jak oba byli nervózní.

Došla jsem do pokoje, oblékla jsem se o postele, padla do postele a v momentě jsem byla tuhá.

-

O týden později

Crrrr

,,No to ne" zakřičela jsem na celý pokoj.

,,Co, co, co se stalo Beth?"

,,Tan mobil!!"

,,Co s ním?"

,,Je v kalhotách na židli" zavrčela jsem.

,,Noa?"

,,Je až na druhé straně pokoje a pořád řve"

,,Proto se tomu říká budík"

,,Eww"

,,Tak se zvedni a vypni si to, já jdu do práce tak se měj"

,,Ty taky"

Hned jsem vstala a šla jsem vypnout budík. Dobelhala jsem se do pokoje, podívala jsem se na sebe do zrcadla a skoro jsem se zděsila. Rozcuchaná, mdlá, kruhy pod očima.

,,No půvabná na pohle" zasmála jsem se sama sobě.

Učesala a nakulmovala jsem si vlasy, použila make-up, korektor, linky a řasenku.

,,A je to" tleskla jsem si sama se sebou.

Vzala jsem si do ruky telefon, zapnula si spotify a pustila můj oblíbený playlist.

Pustila jsem si ho co nejvíc nahlas a začala tancovat do rytmu.

Při tom jsem se oblékala, ano i to jde.

Vzala jsem si na sebe -média- a začala si k písničce i zpívat text.

Když mi skončila poslední písnička dala jsem si mobil do zadní kapsy u kalhot a šla si udělat snídani.

Dala jsem si tousty a džus.

,,Tyjo dneska jsem nějak dobře naladěná" řekla jsem si pro sebe.

Zapla jsem MTV kde zrovnala hrála písnička Wildest dreams od Taylor Swift.

,,Páni dneska mi všechno hraje do noty"

,,Say you'll remember me standing in a nice dress,
Staring at the sunset, babe
Red lips and rosy cheeks
Say you'll see me again
Even if it's just in your wildest dreams, o-oh, ah, wildest dreams, o-oh, ah.

You see me in hindsight
Tangled up with you all night
Burning it down
Someday when you leave me
I bet these memories
Follow you around" Začala jsem na celý dům zpívat.

*Hlasitost zvonku se rozlehne po celém domě*

,,Ježiš kdo to může být!!" řeknu trochu naštvaně, ztišim televizy a jdu otevřít.

Naštvaný výraz mě, ale hned přejde. Když otevřu dveře předemnou stojí božský brunet se zářícíma zelenýma očima.

Jo kdyby to někomu nedošlo ten pohledný kluk byl Jay.

,,Ahoj Jayi'" řekla jsem trochu nejistě.

,,Ahooj Be, nechtěla by si jít společně do školy?"

,,Jo proč ne, jen mi dej minutku"

,,Jasně"

Uklidila jsem po sobě bar, vypla televizy, vzala do rukou co potřebuu a šla za Jaydnem.

,,Tak můžeme jít"

,,Tak jdem"

,,Jak si se měl na dovolené?"

,,Bylo to super, byli jsme na Big Benu, Tower Bridgi, London Eye a všude možně pamatuju si to nejepší" zasmál se.

,,Tak to ti závidím"

Už jdeme asi pět minut a celou dobu na sobě citím Jayovo pohled. Potřebuju nějak odlehčit situaci.

,,Ehm Jayi?"

,,Beth?"

,,Líbí se ti teď někdo?" hned jak jsem to dořekla tak jsem toho litovala.

,,No, ehm, no já-já no myslím možná tro-trochu" vykoktal ze sebe a celý zrudnul.

Nervózně jsem se usmála, ale furt mě štvalo že to že selíbím Jayovi jsem neslyšela z jeho úst.

Po chvíli jsme došli do školy a s Jayem jsme se rozloučili u skříněk.

Z Jayovo pohledu

Když jsem se rozloučil s Beth, bežel jsem do šaten, protože jsme měli ranní trénink.

Vzal jsem si na sebe drez s všechny chrániče, nazul si kopačky a do ruky si vzal helmu. 

Do šaten přišel Cameron, za což jsem byl rád, prtože jem s ním potřeboval mluvit.

Nikdo než mi dva v šatně nebyl takže jsem hned zputil to co jsem chtěl říct.

,,Hej Came?"

,,Co?"

,,Dneska jsem šel do školy s Beth, ale něco mi nehraje. Vždycky když s ní jsem, máme pořád o čem mluvit, ale teď jsme za deset minut prohodili sotva dvě věty. Nestalo se tady něco když jsem tady nebyl?"

,,Co by se tady mělo stát"

,,Já nevím"

,,Jedině že by nad tebou přemýšlela"

,,To těžko má mě za kamaráda" protočil jsem očima.

Cameron tak divně zavrtěl hlavou a zasmál se až mi přišlo že za to může on, ale to je blbost.

,,Tak pojď kámo nebo budeme muset běhat kolečka navíc, protože jsme přišli pozdě"

,,Nojo"

Šli jsme trénovat zaco jsem byl rád, protože jsem mohl alespoň trochu vypnout.



Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat