Konec prázdnin a začátek školy.
Ráno mi po dlouhé době zazvonil budík. No co si budem namlouvat byl to jenom týden.
Zacvakla jsem zvonění a vstala a sedli si na zem. Mnula jsem si oči, protože jsem skoro nic neviděla. Po chvíli jsem se zvědla a šla do koupelny. Osprchovala jsem se a namalovala.
Zastavila jsem před skříni a otevřela ji. Vybrala jsem si -média- . Sešla jsem schody rovnou do kuchyně a udělala si snídani. Nasypala jsem si Froot loops a nalíla do nich mléko.
Za pár minut jsem to měla sněděný. Přes jedno rameno jsem si vzala batoh a do ruky klíče a šla jsem do auta.
-
U školy už na mě čekala Amy. Strašně mi ten týden chyběla. Objala jsem ji a vyptávala se jaký to bylo v Alpách.
,,Potkala jsem tam hezkýho kluka" řekla a ani mě to nepřekapilo.
,,Nechceš už se konečně vložit do vážnýho vztahu Am?"
,,No když mi najdeš toho pravýho, možná"
,,Třeba ho časem najdeš sama"
,,Uvidím, no a co ty a Jay"
,,Neni to na vztah, nechci přijít o naše přátelství"
,,A už jsi mu to řekla"
,,Hádám že už to ví"
,,Jak hádáš?"
,,Otoč se"
,,Jo ten se rychle dal dohromady už chodí zase s tou mrchou"
,,Nedá si říct, ale co je to jeho život"
,,A víš co to znamená Beth?"
,,Ani nee"
,,No znamená to že ti budeme hledat kluka"
,,A co kdyby jsem ho nejdřív našli tobě"
,,No to nevím"
Šli jsem s Amy ke skříňkám a já jí strčila na Parkera (Párkra) aby poznala jeho a svojí metodu.
Rychle jsem odešla jakoby nic. U skříněk, ale na mě čekal Jay.
,,Ahoj Jaydne, jak se vede?"
,,Proč nechceš být moje holka?"
,,Z toho samého důvodu ze kterého si ty nechtěl být můj kluk, kvůli našemu přátelství"
,,Aha, mohla si mi to říct do očí, ne mi nalepit lísteček na okno"
,,Ty si mě zase mohl podpořit v nemocnici, ale věci většinou nebývají podle našich představ"
,,Promiň, takže přátele?"
,,Nejlepší přátelé"
Objali jsme se a Jay odešel. Vyndala jsem si ze skříňky učebnice a šla do třídy.
Přiběhla ke mě Amy a začala semnou třást div jsem nespadla ze židle.
,,Hádej co, hádej co"
,,Co přeběhla si celou chodbu až do třídy na těch jehlách a nerozmázla jses"
,,Haha ne, Parker mě pozval na rande"
,,Tak to gratuluju kam půjdete?"
,,Prý to bude překvapení, je to super, první kluk který po mě nechce sex, ale rande"
,,Blahopřeju už bylo na čase akdy půjdete?"
,,Dneska"
,,Tak mi hlavně potom napiš jak to dopadlo"
,,Neboj"
-
Na obědě jsem seděla sama, protože Amy byla na doučku. Pořád se na mě díval Theo. Bylo mi dost trapně pokaždé když jsem si vzpoměla že jsem mu hodila bowlingovou kouli na nohu.
Odnesla jsem tác s jídlem a jela domů.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...