,,Páni to už je devět?"
,,Už to tak bude" zasmál se Jay a držel mě za ruku.
Procházeli kudykoliv při čemž se najednou Jayden zastavil uprostřed parku.
,,Počkej tady, hned se vrátím, hlavně nikam nechoť"
,,Dobře?!" zasmála jsem se a Jay někam odběhnul.
Koukala jsem se na oblohu obsypanou hvězdami a půběžně kontrolovala jestli už jse Jay.
Hvězdy zářili čím dál tím víc, čímž se ukazovala jejih krása.
,,ÁÁÁ" někdo mi šáhnul na rameno.
,,Neboj to jsem jenom já"
,,Chtěl si mě zabít?"
,,Myslel jsem že si ta co se nebojí, kouká na horory, nebojí se bouřek a je ráda doma sama" zasmál se.
,,To jo, ale když stojíš uprostřed parku.. ve tmě.. sama.. a někdo na tebe šáhne, jako promiň, ale tohle je i na mě moc" zasmála jsem se.
,,No dobře, přinesl jsem nááááááám lampionyyyy"
,,Jéééj už je stačí jenom rozsvítit"
,,Koupil jsem k tomu samodřejmě sirky"
Rozsvítili jsme lampiony a pustili je k nebi. Nevím jestli se moc unáším, ale v týhle chvíli asi nikdy neni dost.
,,Musím už domů, mamka neví kde jsem a určitě se o mě bojí"
,,Ale nee"
,,Nedělej u toho drama, bydlíš přece naproti mě" zasmála jsem se.
Jayden se usmál a chytl mě za ruku. Prošli jsem toho dneska tolik že mě neuvěřitelně bolí nohy.
-
Když jsme došli před dům rozloučili jsme se, ale domluvili si schůzku u mě na střeše asi za hodinu.
,,Jsem doma" zakřičela jsem na celý dům.
,,Jsme v obýváku zlato"
,,Ahoj mami, ahoj Geaogi" usmála jsem se na oba když jsem viděla jak má George obmotanou ruku kolem máminých ramen a mamka se opírá o jeho hruď.
,,Jste jak dva puberťáci" uklíbla jsem se.
,,No co furt jsme mladí" prohlásil George.
,,Já přece neřekla že ne"
,,No jo, běž si dělat něco do školy"
,,Jsou vánoční prázniny, ty si asi spadl z višně. Já se školy nedotknu nejdřív do silvestra a už tohle je brzo"
,,Hlavně už běž"
,,Mějte se, uvidíme se nejdřív zítra"
Vyběhla jsem schody do pokoje a skočila do postele.
,,Ó MŮJ BOŽE tak si mi chyběla" tulila jsem se k posteli.
Otevřela jsem macbook a podívala se na nové upozornění, abych zabila čas než přijde Jay. Zkoukla jsem nové video od Kiana, které natočil s Margo, video od 'Tylera Oakleyho Boyfriend', které tak zbožňuju a od ThatcherJoa několik pranků.
,,Hej Beth otevřeš to okno?" zakřičel za oknem Jayden a já se neskutečně lekla.
,,Už běžim" zasmála jsem se.
,,Jseš tady nějak brzo ne?"
,,Nojo nudil jsem se"
,,Pěkný, pěkný" zasmála jsem se a zavřela za Jayem okno.
,,Tak já nám dojdu pro něco k jídlu a pítí, jestli chceš můžeš jít semnou"
,,Rád"
-
,,Mami?"
,,Jsme ještě v obýváku Beth"
,,Super, je tady Jayden"
,,Ahoj Jayi, ráda tě zase vidím"
,,Zdravím, to já vás taky, em dobrý den pane..?"
,,Já jsem George"
,,Oh těší mě, já jsem Jayden"
,,Jo a mimochodem Jayi měli by jste začít chodit dveřma" ozvala jse mamka.
,,Mami to nejde, už jsme si na to takhl zvykli"
,,No jak myslíš" dořekla mamka a já začala prohledávat skříňky a ledničku abych našla nějaké jídlo či pití.
,,No tak máme tady brambůrky a asi něco přez půl koly"
Jay jenom přikývnul a já to vzala do pokoje. Zavřela jsem za náma dveře a položila jídlo na stůl.
,,Nezkoukneme nějaký film?"
,,To beru, tak si něco vyber" podala jsem mu notebook a sedla si vedle něho na postel.
,,Mmmm tak co třeba WE ARE YOUR FRIENDS"
,,Tak jo ještě jsem to neviděla"
Jay pustil film a já se opřela o jeho hruď. Pomalu, ale jistě jsem usnula v jeho náručí.
_____________________________________________
AHOJ
Doufám že se vám další kapitola líbila Vím že to nebylo skoro o ničem. Jestli se líbilo může te napsat komentář, dát like nebo follow. Děkuju že to četete. Vím že jsem jí vydala docela po dlouhé době, ale neni mi moc dobře a snažím se z toho dostat. Taky jsem, ale pro vás začala psát další příběh o Connorovi Frantovi I LOVE HIM? Takže jestli se vám líbí tento příběh, můžete si přečíst i můj nový.
Kdo má rád romantické a vtipné příběhy a do toho zná "Joe Sugg" (ThatcherJoe) nenechte si ujít příběh, který píše moje nejlepší kamarádka. Jmenuje se FOREVER YOURS (A JOE SUGG/THATCHERJOE FANFIC).
odkazy v komentářích.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...