Vstala jsem a oblékla se do -média-. Vstávala jsem v šest, protože mám jít ven s Jessiem
,,Crrrrr" U dveří už na mě čekal Jassie. Celkem jsme si padly do oka (druhý kluk na kterého mě schodila Amy a byl homosexuál).
Venku sněželo jako už celý týden. Přidržela jsem si Maxe, mého psa a nandala jsem mu vodítko. Šli jsme se projít a povídali jsme si o klukách. Jessie teď zrovna chodil s Roosem Lynchem, který byl taky z prváku.
Čas ubíhal hrozně rychle a už jsme museli jet do školy. Odvedla jsem Maxe zpátky do bytu a jeli jsme.
Na parkovišti jsme se oddělili.
Když jsem šla do školy koukala jsem na Amy a Parkera jak jdou spolu za ruku. Byli neskutečně roztomilý.
**Neni třeba asi říct že Amy a Parker se dali dohromady jako pár. Ale jestli to někoho zajímá. Jejich první rande bylo procházka po pláži. Což jsem celkem čekala když jsem mu to poradila.
Amy se hodně líbil, ale nechtěla to na sobě dát znát. Měla totiž zádadu šesti schůzek. Šli na to pomalu, ale nevím nic o tom že by spolu už spali. A jedna výhoda, Amy už konečně přestala nosit jehly na nohou**
Jsem ráda že jim to vyšlo. Najednou se předemně postavil nějaký kluk a já nestačila zarágovat. Smetla jsem ho k zemi.
,,Promiiiň" rychle jsem se zvedla.
,,To je dobrý"
,,Jsem Beth"
,,Já Skylar"
,,Chodíš na tuhle školu? ještě jsem tě tady neviděla"
,,Ne právě jsem se přistěhoval, jsem tady poprvé"
,,Můžu tě provést jestli budeš chtít?!"
,,Jo rád a ještě bych potřeboval jestli by si mi pomohla najít ředitelnu"
,,Jo pojď zamnou"
Cestou do ředitelny jsme si se Skylarem povídali o nás a rodině.
**Skylar prý bydlel v Massachusetts ve městě Boston. Má zlatého retrívra. Mladší sestru Hilary a staršího bráchu Tannera (Tenra). Rodiče nerozvedený.
Ještě lepší je že bydlí jen pár domů ode mě. Je hráč amerického fotbalu a hraje na kytaru**
,,Tak tady to je"
,,Děkuju"
,,Neni zaco a zlom vaz"
-Skylar-
Beth je fakt nádherná a alespoň tady někoho znám.
,,Pane Danielsi ráda vás poznávám, posaďte se" řekla řiditelka, ale nezněla zrovna přátelsky.
,,Dobrý den"
,,Takže řeknu to rovnou žádné drogy, pití ani stížnosti a budeme kamarádi jasný?"
,,Jasný"
,,Upřímě pro vás teď nikoho nemám aby vás provedl po škole, znáte tady někoho?"
,,Jo"
-Beth-
Při hodině jsem se strašně nudila mělu jsme chemii, no hrozná zábava.
,,Beth Reynoldsová do ředitelny" ozvalo se z rozhlasu.
,,Wuuuuuhuuu" otočili se na mě všichni.
,,Beth běž" řekl mi učitel a já šla co nejrychleji to šlo ze třídy.
Když jsem došla do ředitelny kde byl Skylar ještě.
,,Dobrý den paní ředitelko"
,,Beth potřebuju aby si tady Skylera provedla po škole, říkal že tě zná tak to pro mě prosím udělej, omluvím ti dnešní hodiny"
,,Dobře"
Skyler šel zamnou jak nějakej zajíček. Než mi došlo že mi koukána zadek.
,,Co kdyby jsi se přemístil trochu víc dopředu třeba předemě"
,,Takže tady je učebna matiky, tady fyziky a tady angličtiny v patře nad náma je učebna chemie, francouzštiny a dějepisu se zeměpisem a přírodopisem v jednom"
,,Jo asi si to zapíšu"
,,Jakou máš třídu?"
,,ehm 3.b"
,,Fájn tak to jsi společně semnou"
,,Tady je naše třída a když jdeš rovně nebo se jenom podíváš tak támhle je jídelna a po pravý straně je tělocvična"
,,Díky"
,,Za nic"
,,To je všechno a celý den máme volný"
,,Nechceš někam zajít?"
,,Ani se neznáme"
,,Právě pro to"
,,No tak dobře vyzvedni mě u mě doma, jestě si něco zařídím"
,,Dobře"
Jela jsem domů.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...