Kapitola 63

7.5K 424 21
                                    

,,No vypadá to, že Jayden se rychle uzdravuje, ale Beth..."

*

,,No vypadá to, že Jayden se rychle uzdravuje, ale Beth bude v polospánku ještě takový týden a potom se uvidí jestli bude případně potřebovat nějakou operaci, ale podle výsledků bych řekl, že by jste mohla očávat brzké uzdravení" usmál se doktor a paní R. přikývla.

,,Díky bohu" oddychla si Mia a objala George. ,,Děkujeme doktore" dodal G. a doktor přikývl.

*

Z pohledu Jaye (o několik hodin později - večer)

Líně se zvednu z postele, protože mě samota po celým pokoji ubijí a do ruky chytnu držadlo s kapačkou. S nemocničním pyžamem a bačkorami se vydám na pospas chodbám. 

,,Hej kámo, jakto že nejsi na pokoji" uslyším známí hlas.

,,Samota na pokoji je depresivní" pokusil jsem se o zasmání i když mě z toho píchalo u žeber.

,,No tvoje máma ti po mě poslala nějaký lepší pýžamo s županem" zasmál se Cam. ,,A vzkazuje ti, že hned jak skončí v práci a vyzvedne Caluma ze školky bude tady" dodal a usmál se.

,,Díky brácho"

,,Nemáš zaco" poplácal mě lehce po zádech ,,Hledáš Beth?" podíval se na mě podezíravě.

,,Nevím, možná" zasmál jsem se a sedl si na židli u zdi.

,,Prej už tě za dva dny pustí na domácí léčení"

,,Připadá mi, že toho víš víc než já" zasmál jsem se.

,,Nojo, zajímám se o svýho brášku" ušklíbl se Cameron. ,,Nojo málem bych zapoměl, tvoje máma se zmínila, že by jste se měli do necelího měsíce zase vrátit do Ameriky" usmál se šťastně.

,,To je blbost, nejsme tady ani měsíc"

,,Taky jsem tomu ze začátku nevěřil, ale prej se něco stalo v práci a obě se musí vrátit do Ameriky"

,,Obě?"

,,Nojo i Bethiina matka"

,,To zní jako by sis to právě vymyslel na místě"

,,Hahaha" zašklebil se Cam a hrál uraženýho.

,,A kde je vlastně Beth?"

,,Pokoj 111, myslím" zasmál se, znovu.

,,Díky" odpověděl jsem a rozešel se zpátky do pokoje abych se převlékl. Cameron mezitím počkal na chodbě.

-

,,Můžeme jít za Beth?" otočil jsem se na Camerona když jsem vyšel ze dveří pokoje. Mám na sobě obyčejné šedé tricko a černý tepláky..

,,Jdeme" přikývl a rozešli jsme se chodbou až ke dveřím číslo 111.

Zaklepali jsme a po té vešli. Uviděl jsem Amy s paní Reynoldsovou jak si povídají u Bethiiny postele.

,,Oh Jaydne, Camerone ahoj" usmála se Amy a paní R. na nás na znamení pozdravu kývla a my je obě ze slušnosti taky pozdravili.

,,Nechám vás tady s ní osamotě" usmála se paní R. jen jsme přikývli a ona odešla.

,,Jak se jí daří" vyhrkl jsem ze sebe hned potom co se zaklapli dveře.

,,Řekla bych, že na to co prožila dost dobře" usmála se Am.

,,díky bohu" posadil jsem se na židli poblíž Beth a chytl jí za ruku.. 

***

O dva týdny později

Z pohledu Beth

,,Dobře mami, Amy stop.." oddychla jsem si ,,Teprve jsem se proprala a už na mě chrlíte tolik informací, že jsem pochytila sotva polovinu" zasmála jsem se a napila se vody. ,,Mami, znovu a P.O.M.A.L.U"

,,No dobře.." nedořekla, protože se rozběhla k záchodu.

,,Co jí je?" ozvala se Amy.

,,Těhotenské nevolnosti"

,,Tvoje máma je těhotná?? Kdy si mi to hodlala říct?"

,,Asi až se probudím z kómatu" řekla jsem ironicky.

,,Nojoo sorry, sorry"

,,No a co ty si to říkala?"

,,No navazuje to na téma tví mamky takže musíme počkat až přijde"

,,Noo dobře" oddychla jsem si ,,Nevíš prič tady neni Jay? Ještě m nenavštívil"

,,Nojo, nemá se sem jak dostat. Do včerejšího večera tady u tebe trávil nejvíc času, ale včera ho pustili domů"

,,Aha" přikýva jsem a pozorovala mojí mamku, která se vracela z toalety. ,,Tak mami pokračuj" zasmála jsem se.

,,No 1) jsem říkala, že tě do týdne pustí a 2) že se budeme muset vrátit do Ameriky" usmála se a já na ní jen zaskočeně zírala.

,,C-Cože?"

,,Vratíme se do Ameriky"

,,A vezmeme sebou můj nový pokoj?"

,,Ehm ne, budeš mít svůj starý. Máme štěstí, že nestihli naše domy prodat!"

,,Naše?"

,,Nojo, samozřejmě se s námi vrátí i Jayden.."

,,Ježiši teď si přijdu jako v hodně špatným filmu s hodně špatným vtipem"

______________

AHOJ

Doudám že se vám nová kapitola líbila. Pokud ano můžete zanechat vote, přidat komentář nebo mě začít sledovat. Omouvám se za chyby a abych nezapomněla na reklamu - Můžete si přečíst moje dva další příběhy *Love Story, Bro* a *My Own Life Story* a Preferences s Youtubery :-)

Thanx, byeeeeee sweethearts <3


Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat