Skylar mě ve chvíli příležitosti chtěl vzít zaruku, ale já nejrychleji ucukla.
,,Známe se několik hodin Skyi"
,,Máš pravdu"
Nastavil mi paži jako gentleman a já propletla ruku kolem jeho.
,,První zóna?"
,,Přesně tak"
,,Začíná to loktem, pokračuje zápěstím a končí to dlaní?"
,,Jak to víš?" zasmál se.
,,Jsem odborník na Disney seriály" zasmála jsem se a on semnou.
,,Asi nejsem jedinej kdo na ně kouká"
,,To nejsi"
Smáli jsme se solu hodně a padli si do oka, ale to už před školou.
,,Tak mi řekni něco o sobě!" usmíval se.
,,Už jsem říkala"
,,Tak to zopakuj"
,,No tak dobře, jsem jedináček, mám psa Maxe a dva křečky" zasmála jsem se.
,,Pokračuj"
,,No od malička vyrůstám tady v Beverly hills, táta nás opustil když mi byli tři roky a tak teď žijem s mamkou sami, už se mi neozval od mích osmi let" klesly mi víčka.
,,Tak to není táta, táta totiž děti neopouští"
,,Jo asi máš pravdu no tak teď povídej ty"
,,No od mích pěti let jsme se hodně stěhovali, nejdřív jsme bydleli v Londýně, potom jsme se stěhovali do Washingtonu, pak do Ney yorku, do Bostonu a teď jsme tady v Beverly hills za což jsem rád" usmál se na mě.
Má krásně hnědé oči. Koukala jsem do nich jako bych tam chtěla něco najít a v hlouby duše věděla že tam něco je.
,,A dál?"
,,Mám sestru Hilary, které je deset a bráchu Tannera, kterému je dvaadvacet. Natáčím na youtube covery. Miluju hudbu, ostatně jako všichni, je mi sedmnáct a 7.5 mám narozeniny"
,,Pěkný, já mám narozeniny 7.7" zasmála jsem se.
,,Šťastný číslo"
,,Moje oblíbený"
Došli jsme společně do cukrárny.
,,Jseš originální"
,,Vzal bych tě jinam, ale v zimě neni tolik nabídek aybch si mohl vybrat"
,,To máš pravdu"
,,Takže co si dáš?"
,,Laté"
,,Já taky" řekl to čísnici.
,,Byl bych rád kdyby to nebyla poslední společná schůzka"
,,Nojo můžeme se společně i učit"
,,No, ale já mám samí nepotřebuju doučovat"
Upřela jsem na něj pohled aby to pochopil. Po chviličce u to došlo.
,,Vlastně se mi horší známka z chemie" zasmál se.
,,Já nevinikám v tělocviku"
,,To vyřešíme" začali jsme se společně smát.
Číšnice nám přinesla laté a oba jsme se napili.
-
Když jsme dopili chvilku jsme si povídali a pak jsme šli do parku.
Sedli jsme si na houpačky a překvapivě jsme se houpali. Teda jestli se tomu tak dá říkat. Houpačky byli docela zmrzlí a skoro se nehýbali.
,,Houpem se už docela dlouho!" přerušil trapnou chvíli.
,,Nojo, ale to nevadí"
,,To ne jen jsem chtěl upozornit na to že mi nejspíš přimrznul zadek k houpačce"
,,Aha, můžeme se procházet jestli chceš"
,,To by bylo fajn" culil se.
Zvedli jsme se a vydale se do kroku. Teda než Skylar nehodil záda.
,,Jsi v pohodě?" zasmála jsem se.
,,Bude to dobrý, pomůžeš mi vstát?"
Snažila jsem se Skylara zvednou, ale schodil mě na sebe. Ležela jsem na nm a koukala se mu přímo do očí celou věčnost.
,,Jsi nádherná"
Přitáhl si mě k sobě a políbil mě. Nějak jsem nebyla proti ani neví proč a přidávala jsem se.
Mozek mi začal pracovat a vyhlašovat: ,,dyť se znáte jenom den, ani nevím jestli tě nechce jenom kvůli sexu, nevíš co je zač".
Nějak jsem to vypla a Skylar mě přetočil na záda a podíval se mi do očí.
,,Můžem se začít procházet" zasmál se.
,,Tak jdeme"
Zvedl se a podal mi ruku aby mi pomohl. S jeho pomocí jsem se postavila na nohy a vyšli jsme.
Začala jsem se klepat zimou. Už bylo něco kolem devátý večer. Skylar si toho všiml a začal si sundavat bundu. Dal mi ji kolem ramen.
,,Děkuju" přatáhla jsem si bundu víc k tělu.
Sky mi obmotal ruku kolem ramen a dal mi pusu do vlasů.
Už jsme byli před naším domem.
,,Nechceš jít dál?"
,,Rád" usmíval se.
,,Ale nic od toho nečekej"
,,Neboj"
,,Nekoukej mi na zadek"
,,Promiň, promiň"
Zašli jsme do domu a šli do kuchyně.
,,Neboj jediný kdo tu je je můj pes, viď Maxi?!" zasmála jsem se.
,,A co tvoje mamka?"
,,Má raní a noční službu v jednom dni"
,,Aha"
,,Dáš si víno?"
,,Ehm jo proč ne"
Šla jsem pro víno do ledničky a vyndala ho na bar. Při otvírání se mi to tak trcho nepovedlo a ten špunt nebo co to vlastně je mi zapadnul do lahve. Ani jsem nevěděla že se to může stát.
Nalila jsem víno do skleniček a šla jsem do pokoje.
,,Tak co jseš zamnou nebo budeš tupě zírat do stěny?" zasmál se a rozběhl se zamnou.
Došli jsme do pokoje a já položila láhev na psací stůl a sedla si se skleničkou na koberec před postelí. Sky si sedl vedle mě.
Společně jsme popíjeli a pustili si film Titanic.Oba jsme u toho usnuli.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...